Inni tez zygzakowali więc ich połączenie musiało nie być najlepsze (mimo pingów i quality bardzo dobrych).
Oczywiscie ze tak
Reklamy
Gul Dudo
Dołączył: 26 Wrz 2001
Posty: 584
Miasto: Wrocław
2003-05-05, 21:44 Darlington - treningi
Kulamy coś dzisiaj?
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2003-05-05, 21:54 Darlington - treningi
ja sie pojawie :2
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2003-05-05, 22:16 Darlington - treningi
Nogal postawil serek dziala ok wchodzcie ee nikt nie wszedl a jednak pozniej wlezli
Ostatnio zmieniony przez Dimax dnia 2003-05-06, 00:13, w całości zmieniany 2 razy
Stiepek
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)
2003-05-05, 22:17 Darlington - treningi
Richie zrobil reset... moze poskutkuje
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2003-05-07, 00:45 Darlington - treningi
Szybka notka z dzisiejszego wyscigu - McLaren'a ponownie wynosilo podczas walki w T3-4 (jak byl po wewn. - juz wczoraj mu na to zwrocilem uwage) - pozniej ja ci udowodnilem , ze jednak sie da utrzymac linie. Wiec jesli incydent sie powtorzy w wyscigu to powinienes dostac wyzsza kare - mam nadzieje, ze zmobilizuje cie do przetestowania roznych wariantow pokonywania zakretow
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2003-05-07, 00:49 Darlington - treningi
No nawet ja ladnie trzymalem linie 2 wide z Nogalem po restarcie bo sie wolno toczyl na wyjsciu z T2 zabraklo 10 cm zeby doszlo do kontaktu i crashu miedzy nami
Ok szybka notka do wczorajszego wyscigu Nogal po raz ktorys z kolei wjezdza mi w dupe nie potrafiac zachowac bezpiecznej odleglosci. Wiec jesli incydent sie powtorzy w wyscigu to powinienes dostac wyzsza kare - mam nadzije, ze zmobilizuje cie to do przetestowania roznych wariantow atakow.
Dodajac sprostowanie do nieumiejetnosci trzymania linii to bylo to tylko raz i na dodatek prawie nie byles ze mna zrownany wiec otarlem ciebie ledwo co. Patrzac na to regulaminowo to przed hamowaniem nie byles ze mna zrownany a zyskales dopiero na opoznienu hamowania.
Tu fragment regulaminu
Jeśli atakujący na prostej nie zdąży zrównać swoich przednich kół z tylnymi kołami atakowanego, ma obowiązek umożliwić atakowanemu wejście w zakręt optymalnym torem jazdy. W przypadku, gdy atakującemu uda się przed wejściem w zakręt rozpocząć manewr wyprzedzania, atakowany ma obowiązek pozostawić atakującemu miejsce po wewnętrznej stronie zakrętu, wchodząc w zakręt szerokim łukiem.
Z tego co wiem kol nie zrownales wiec ja mialem prawo do ideal line, lecz i tak probowalem utrzymac 2 wide widzac ze opozniles hamowanie
Pozniej chyba udowodnilem z 2-3 razy ze potrafie jechac czysto lacznie z przeprowadzeniem ataku.