Gr00by: droga hamowania wydluza sie w kwadracie predkosci (oczywiscie po pewnych uproszczeniach), wiec
(droga hamowania z 200 do 0)/4 = (droga hamowania z 100 do 0)
z dobrym przyblizeniem.
Honda NTV 650 jest motocyklem calkowicie porównywalnym z Suzuki GS500 - troche mocniejszy (50-57KM w zaleznosci od roku produkcji) i ciezszy. To dokladnie ten sam segment rynku. Jesli chodzi o osiagi to Suzuki jest nawet nieco lepsza. Natomiast Hornet (moc 95-98KM doprawdy "niewielka" roznica w porownaniu do NTV) calkowicie nieporownywalny klasowo z NTV i GS.
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-16, 02:00 Czy ktoś ma moto???
niestety dobra skóra na cbra kosztuje od 2500zl wzwyz, a ja juz mam super ubranko kompletne do jazdy teskstylne bo takie wole - lzejsze, wygodniejsze, przewiewne, z ochraniaczami w tych samych miejscach itd Kaem na najszybszym motorze na swiecie (oprocz tych KILKU ZRYWNIEJSZYCH, o ktorych niedlugo sie swiat dowie od Groobiego) tez jezdzi w takim samym ubranku wiec mozna, a na dobry dres z 3 paskami mnie nie stac
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-16, 02:03 Czy ktoś ma moto???
no Moraw qrde jak to po kilku slowach widac kto ma pojecie o czyms lub nie
Honda NTV 650 to taki muł straszny ktory ma osiagi wlasnie jak moj GS 45KM ma 15KM wiecej ale i ok 50kg ciezszy co wychodzi na to samo dokladnie
natomiast Hornet nie dosc ze ma prawie 100KM to wazy mniej i jest o KILKA klas wyzszym motocyklem zarowno jesli chodzi o osiagi, zawieszenie, technlologie, materialy, przeznaczenie, koszt i wszystko inne
Honda NTV 650 ma sie do Hondy Hornet mniej wiecej jak Polonez Caro do Toyoty Corolli, chociaz mysle ze przepasc jest jeszcze duzo wieksza
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
Vmax = 275km/h qrde takie opisy motocykli pisza chyba wlasnie takie doswiadczone Groobaski
najszybciej na 80 konnym nakedzie Bandicie jechalem 160km/h (wyprostowany prawie polozyc sie mozna na baku ale nie lubie) mimo, ze ma Vmax ok 200km/h, NIE MOGLEM sie szybciej rozpedzic, po prostu nie moglem, nie bylo takiej mozliwosci, głowa ped powietrza probowal tak mi rzucic, ze musialem jechac z maksymalnie napietymi miesniami szyi, nastepnego dnia mialem zakwasy tam! rekami ledwo ledwo juz sie trzymalem kierownicy jeszcze 20s i bym ja puscil, dlatego Fazerek lub Hornecik beda juz z przednia owiewka
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-16, 02:24 Czy ktoś ma moto???
chcialem niniejszym przeprosic moja kochana motorynke Suzuki GS500, poniewaz wg specyfikacji na necie
Tekniset tiedot:
General information
Model: Honda NTV 650 Revere
Year: 1990
Engine/transmission
Displacement: 647.00 ccm (39.48 cubic inches)
Engine type: V2
Stroke: 4
HP (kW): 60.00 (43.8) @ 7500
Compression: 9.2:1
Bore x stroke: 79.0 x 66.0 mm (3.1 x 2.6 inches)
Valves per cylinder: 3
Fuel control: OHC
Cooling system: Liquid
Gears: 5
Transmission type/final drive: Shaft drive (cardan)
Physical measures
Weight (incl. oil and gas): 208.0 kg (458.6 pounds)
Chassis/dimensions
Front tyre dimensions: 110/80-17
Rear tyre dimensions: 150/70-17
Front brake(s): Single disc
Rear brake(s): Single disc
Speed/acceleration
Top speed: 170 km/h (102 m/h)
Acceleration: 0-100 km/h (0-60 m/h) 5.7 sec
Other information
Fuel capacity: 19.00 litres (5.02 gallons)
Recerve: 2.4 liters
to moj Gsik jest o prawie cala sekunde do 100km/h szybszy od tej NTV650 a i tak jest motorynka w porownaniu do Xj600 na przyklad, ktora jest motorynka w porownaniu do Bandita 600, ktory jest motorynka w porownaniu do Hondy Hornet, od ktorej lepszy jest jeszcze Fazer600 ciut, ktorego chce miec tak wiec NTV650 dzieli troche wiecej klas przepasc niz myslalem do nowoczesnych motocykli
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-16, 02:39 Czy ktoś ma moto???
nie wiem dlaczego to ja szukam a nie Grooby zeby sie dowiedziec , ze gowno wie ale prosze wszystko jest na necie:
Oto rekordowe wyniki Suzuki SV650 z pewnego zlotu wyscigow na 400m:
"1/4 mile: 11.85@110.17mph
0-60 3.20 sec.
0-100 8.76 sec.
Top gear time to speed: 45-60 mph 3.27 sec.
60-80 mph 3.90 sec.
Measured top speed: 128 mph (no fairing)
Engine speed at 60 mph: 4273 rpm
Fuel Mileage High/low/avg. 51/43/46
Avg. range inc. reserve: 193 mi.
Braking Distance: from 30 mph 27.16 ft.
from 60 mph 118.36 ft.Weight: tank empty: 392 lb.
tank full: 417 lb.
Corrected rear wheel horsepower: 64.2 @ 9000 RPM
torque: 42.3 @ 7200 RPM"
"
118 stóp = 36,5m
hamulec seryjnej cbr600 sa ciut lepsze od Sv650, przyjmijmy nawet szalona nawet 10% krotsza niech strace droge hamownia wychodzi nam droga hamowania 32,5m
wychodzi na to, ze pierd***s ze swoimi 11metrami do realnych 36m tak jak ci od razu tu probujemy wbic w łepetyne, czy to wystarczy czy nadal bedziesz pisal bzdury?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-16, 03:08 Czy ktoś ma moto???
tak mi to 11m nie dawalo spac.. myslalem sobie jak oni zmierzyli to 11m a nie 12m czy 9m? potem doczytalem ze ten wynik zostal osiagniety we dwoch na motocyklu czyli samemu ten motor bije wszelkie prawa fizyki hm.. i doszedlem do jakze jasnego wytlumaczenia, stwierdzam, ze Groobemu naleza sie przeprosiny! oczywiscie, ze to mozliwe, zeby ze 100km/h do 0 zatrzymac sie na dystansie 11metrow! nawet we dwoch! nie widze w tym problemu nawet moim GS500, nie wierzycie? to sie nie znacie wystarczy za linia od ktorej mierzymy droga hamowania ustawic mur, albo jakas brame, ewentualnie TIRa w odleglosci 11metrow od linii i w niego przyp*** czolowo, gwarantuje ze 11metrowa droga hamowania wyniesie dokladnie tyle sorry Grooby, ze w Ciebie zwatpilem
MoRaW
Dołączył: 20 Maj 2002
Posty: 199
Miasto: Gdansk
2002-12-16, 03:09 Czy ktoś ma moto???
No i znowu sie wtrace
Hamowanie z 60mph (czyli 96km/h) - 118ft = 35,7m
w takim razie hamowanie ze 100km/h - ok 38,7m. Wydaje sie az nieprawdopodobne ze 4 km/h robia az taka roznice, a jednak.
SV650 ma znakomite hamulce i czy CBR600 ma lepsze (skuteczniejsze), zwlaszcza te kilkuletnie modele, nie jestem przekonany. Przed soba mam test hamulcow, w ktorym kolejnosc byla nastepujaca (od najskuteczniejszego): Porsche 911 Turbo, Honda CBR900RR, Suzuki SV650, Buell X1 Lighting, Triumph TT600, Kawasaki ZX-7R, Yamaha YZF-R6, Honda X-Eleven, Ducati 996, Kawasaki ZX-7RR (profesjonalny Superbike Lavilli) BMW R1100S.
Richie, jak cos sie produkuje "prawie" bez zmian od ponad 20 lat, tak jak GSa, czy 8051, to nie moze to byc zle
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-16, 03:22 Czy ktoś ma moto???
widac nie docenilem SV650 biorac pod uwage wyniki, ze jechalo ich dwoch na seryjnej cbr600 ze zwyklym kierowca, hamowali prawdopodobnie od 100km/h do 0km/h jakies 45-50m ale rozumiem wrazenie Groobego, bo jak ja przewioze jakiegos kolege na Gsie jako pasazera, to wydaje mi sie, ze rower obok szybciej jedzie kawaleczek po osiedlu i spowrotem, kolega zsiada, ma nogi jak z gabki i pyta sie mnie jak ten diabel tak moze szybko przyspieszac i jechac a ja mu mowie ze jechalismy 55km/h najszybciej na dwojce tylko i nigdy w to nie chca wierzyc po prostu wrazenie jest inne, ale wrazenia od faktow troche jak widac sie roznia
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2002-12-16, 07:42 Czy ktoś ma moto???
Grooby co narobieś draniu?
szef będzie dzisiaj w pracy niewyspany przez ciebie
Myslalem ze wy tu o motorach prawicie, to nawet nie zagladalem, a ja patrze ze to 2ga czesc "dobrego dowcipu" Richie, daj spoqj... niech se chlopaki hamuja na 11 metrach... przyznaj ze ty tak nie umiesz i juz
PS Grooby rulzzzz .gif" alt=" " />
Gr00bY
2002-12-16, 10:16 Czy ktoś ma moto???
AD.1 - pokaż mi gdzie napisałem, że znam kilka zrywniejszych motorów od HB? Jest to jakby nie patrzeć udany motor, "zrywny", "ma kopa", ale ja bym go nie kupił z tego samego powodu dla ktorego Ty CBR600. Uważam ten motor za strasznie sztymiarski. Tym motorem może jeździć każdy (kto ma kasę oczywiście), ale tak naprawdę jego możliwości wykorzystają nieliczni.
AD.2 - może to 11m to przesada, ale napewno mniejsza niż 35m.
AD.3 - wiem co to jest moment obrotowy Chodziło mi sytuacje na jednym motorze... Porównywanie charakterystyk dwóch innych silników mija się z celem. Do jazdy powiedzmy turystycznej napewno bardziej sie przyda np. o 2k obr./min niżej położony moment niż moc większa o 5KM.
AD.4 - to tak ja bym powiedział, że np. nie kupie Golfa IV TDI 1.9 bo to jest dresiarski samochód... Niezmienia to faktu, że jest to udany pojazd podobnie jak CBR600.
Grooby Grooby, na motorach sie nie znam, ale czytac umiem
[CR]Gr00bY napisał:
Uważam, że są motory które mają lepszego kopa od Hayabusy..
dobrze ze chociaz z 11 metrami sie przyznales
no comment
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-16, 10:51 Czy ktoś ma moto???
oj dzieciaku dziaciaku prosze bardzo:
Cytat:
AD.1 - pokaż mi gdzie napisałem, że znam kilka zrywniejszych motorów od HB?
Cytat:
Uważam, że są motory które mają lepszego kopa od Hayabusy..
no wiec jak powiesz nam co to za motory czy nie bo juz widze sam nie wiesz o czym piszesz
Cytat:
może to 11m to przesada, ale napewno mniejsza niż 35m
wykazalem juz wyzej, ze to niemozliwe, tym bardziej ze droga hamowania we dwoch na moto wydluza sie o ok 40-100%! a ty ze zdjecia i z ksywki malo nie wazysz chyba raczej wiec stawiam raczej na 60-80%, podasz te dane z jakiegos zrodla ze cbr600 potrafi zahamowac na odcinku krotszym niz SV650, ktory ma lepsze hamulce w specjlanych warunkach z jednym tylko kierowca czy nadal bedziesz pieprzyl glupoty?
Cytat:
Porównywanie charakterystyk dwóch innych silników mija się z celem
przeciez napisalem ze to ten sam silnik od cbr600, to ty napisales glupote, ze w Hornecie jest slabszy, bo "zdlawiony" co potwierdza po raz n-ty ze nie masz pojecia o czym piszesz
Cytat:
Tym motorem może jeździć każdy
Tia, dlatego jest cale SIEDEM egzemplarzy w Polsce nowych z tym jeden Kaema Nie wiem po co, ale napisze ci to zebys wiedzial jak znow bedziesz na jakims forum chcial blysnac wiedza o motocyklach
Otoz kolezko Hayabuz w Polsce jest tak malo, bo jestesmy dresiarskim narodem i mamy wiedze o motocyklach taka wlasnie jak ty srednio - czyli im cos ma wiecej koni tym lepsze, im ladniej na kole wyglada tym lepsze, im wiecej kumpli na osiedlu jezdzi takimi ladnie pomalowanymi tym lepsze, malo kto docenia wtryski w motocyklu, system kontrolI zywcem z luksusowego auta, prace zawieszenia i milion innych rzeczy, wlasnie dlatego Hayabusy ludzie nie kupuja dokladnie z odwrotnego powodu niz ja bym nie kupil cbr600 - to jest luksus elastyczny motocykl za 55.000zl a nie a'la sport dla dresa