Centrum Fanów Symulatorów » F1, MotoGP, Speedway, Rajdy » Coliny i inne
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Coliny i inne

Idź do strony Poprzedni  1, 2
Autor Wiadomość
Teq


Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa

Post2004-08-10, 17:18      Coliny i inne Odpowiedz z cytatem
Panie Raven, co sie pan tak denerwuje.
Przyznaje, ze przesadzilem troche z tymi tysiacami kilometrow - szczerze mowiac sadzilem, ze w 70tych, 80 tych rajdy byly dluzsze, ale (sprawdzilem przed chwila) nie przekraczaly zwykle jednak 1000 km OSow.

Tak w ogole to sie z toba zgadzam, wiec spoko
 
Reklamy
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2004-08-10, 18:35      Coliny i inne Odpowiedz z cytatem
To nie jest tak, ze elektronika zwieksza awaryjnosc. Przykladowo skrzynie biegow sekwencyjne nie rozwalaja sie juz od zmiany biegow. Podobnie samochod raczej nieczesto psuje sie sam z siebie. Jak ktos go bardziej katuje, to wieksza szansa, ze cos nawali. To jest jeden z elementow tego sportu - znalezienie kompromisu. Zawsze tez tak bedzie, ze jak team opracowuje nowy model, zeby miec przewage na nastepne lata, to kiedys musi zaczac go uzywac i naraza sie wtedy na wiecej problemow.

A stare rajdy? No jasne, ze je wole: koniec lat 70. i sam poczatek 80. - szczyt rozkwitu tylnonapedowek, potem pionierskie czasy AWD (tam to mieli awarie), potem poczatki grupy B i jakas tam jeszcze walka quattro z 037 (RWD), potem juz totalna jazda bez trzymanki, czyli szczyt i upadek grupy B, a potem jeszcze calkiem fajna grupa A (np. celica gt4 165 - czysta poezja). Wiadomo, chodzi o to, ze ma byc bokiem.

Przy okazji tego tematu jakby ktos mial chwile slabosci i chcial sobie sprawic troche drogich prezentow, to tu jest dobra firma (miesci sie na wyspie Man): http://www.dukevideo.com/products/deptDCRH.htm. Zreszta jest tam wiecej dzialow.
 
Centrum Fanów Symulatorów » F1, MotoGP, Speedway, Rajdy » Coliny i inne Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: