Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » Colin 4 preview
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Colin 4 preview

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następny
Autor Wiadomość
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2004-04-11, 12:44      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
Probowalem ten real mod i nie bylem nim zachwycony... tak jak w126 mowi fizyka jest ta sama tylko wspolczynniki przyczepnosci sa zmienione (znacznie zmniejszone) i wziete z kosmosu. Jezdzi sie znacznei trudniej i przyjemniej ale mam watpliwosci czy jest to bardziej zblizone do reala. Najbardziej podobal mi sie Stratos, opanowanie jego jest porownywalne do lotusa w GPL, niezly hardcore ale dalej pozostaly denerwujace bugi w fizyce.
Najbardziej w RT mnie wkurza spozniona reakcja wozu na ruchy kierownica - ma sie wrazenie jak by byly ogromne luzy w zawieszeniu i ukl. kierowniczym, przez co sie jedzie tymi autami jak starym tapczanem bez zadnej precyzji w sterowaniu...
Hamowanie zwalone totalnie - jak sie kola zablokuja i auto wpadnie w podsterownosc to mimo ze sie popusci hamulec kola nie odzyskuja przyczepnosci i auto dalej leci prosto...
 
Reklamy
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-04-11, 13:12      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
Co do hamulcow sa poprawione w Ken's Real Data, dodatkowo mozna jeszcze zmniejszyc ich czolosc zmieniajac wpisy w pliku input.ini "BrakeExponent=1.5; # (often brake)
AnalogYAxisRange ={ 100,-150};"

A co do tych wspólczynnikow z kosmosu i trudnej jazdy, Roger z forum NoGrip, ktory jest wlascicielem tego autka http://www.no-grip.net/forum/files/a110---rear-ns_125.jpg tak wypowiada sie na temat prowadzenia:
" Roger,is it easier drive that car in reality or in a game ?-what you doo better-i bet you love to crash it in a game?"

"I reckon it's harder to drive than in the game - if you push too hard it feels like it will be expensive to fix
Seriously, in the dry - the handling is great fun to slide. In the wet - spins faster than a cat on the kitchen floor.
On fast bumpy roads it's hard to keep facing where you want to go
The brakes take LOTS of effort for not much stopping - that and a fragile gearbox that needs heel & toe for down-changes means HARD WORK. "
 
khdriver


Dołączył: 26 Wrz 2003
Posty: 102

Post2004-04-11, 14:26      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
a ja troche z innej beczki...

mialem problem z zacinajacymi sie dzwiekami uderzen (AC97) - dzwiek od pewnego momentu byl jednostajnym piskiem/pierdzeniem az do konca trasy... zadne zmiany sterownikow, wylaczania akceleracji itp nie pomogly.
Wiec zaczalem podmieniac pliki z dema i doszedlem, ze za te dzwieki odpowiada plik \DATA\Sounds\Collide\Collide.big. Zadzialalo - nie ma piskow/trzaskow ale tez i w ogole nie ma tych dziekow uderzen.
Wiec prosba: czy moglby mi ktos wyslac ten plik collide.big - zajmuje ok. 1.5mb na khdriver@op.pl

dzieki i wesolych swiat

Ostatnio zmieniony przez khdriver dnia 2004-04-11, 22:48, w całości zmieniany 1 raz
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2004-04-11, 15:09      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
Jaizm, w czym ta zacytowana wypowiedz o trudnosci jazdy zaprzecza temu co ja powiedzialem?

Jest moze na tamtym forum tez wypowiedz tego Rogera o fizyce w grze w porownaniu do reala?
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-04-11, 15:46      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
Chodzilo mi o to, ze stwierdzasz, ze opanowanie niektorych samochodow to hardcore, a wlasciciel jednego z nich twierdzi, ze w realu jest jeszcze trudniej niz w grze. (dla mnie alpine jest trudniejsza w prowadzeniu od stratos z najnowszymi modami).
Ogolnie jezeli chodzi wypowiedzi jego i innych, sa zachwyceni i twierdza, ze w tym momencie gra jest na tyle realistyczna na ile pozwala sam RT i ja sie z tym zgadzam.
 
Raven


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1686
Miasto: Wroclaw

Post2004-04-11, 18:53      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
khdriver- ja na swoim SoundStormie tez mam problem z zapetlaniem sie dzwiekow, jak go rozwiazesz to daj znac.

PS. Czy sa jakies kody do gry? Chcialbym sobie pojezdzic golfikiem, bez koniecznosci dlugiego sie meczenia
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2004-04-11, 20:44      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
jaizm napisał:
Chodzilo mi o to, ze stwierdzasz, ze opanowanie niektorych samochodow to hardcore, a wlasciciel jednego z nich twierdzi, ze w realu jest jeszcze trudniej niz w grze. (dla mnie alpine jest trudniejsza w prowadzeniu od stratos z najnowszymi modami).
Ogolnie jezeli chodzi wypowiedzi jego i innych, sa zachwyceni i twierdza, ze w tym momencie gra jest na tyle realistyczna na ile pozwala sam RT i ja sie z tym zgadzam.

Jest hardcore w porownaniu z oryginalnym RT, ale nie znaczy to mialem trudnosci z ich opanowaniem A ze w realu jest trudniej to chyba oczywista sprawa wiec nie widze tutaj w tym nic odkrywczego.
Zgadzam sie co do tego, ze z RT nie da sie juz nic bardziej realistycznego zrobic, niestety... ale i tak RT pod wzgledem fizyki jest zdecydowanie najlepsze wsrod gier rajdowych.
 
dragoo


Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 880
Miasto: Krotoszyn

Post2004-04-11, 21:15      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
khdriver i Raven nie jestescie sami Mam identyczny problem i z chęcią chcialbym go rzwiazać. Jesli uda wam sie to naprawic to piszcie. Poki co skorzystalem z rady khdriver'a i wywalilem plik Collide.big , dzwiek sie nie wiesza ale za to nie slychac dzwieku podczas zderzenia z przeszkoda
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-04-11, 21:18      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
Ja w CMR4 mam problem z zapetlającymi się dźwiękami ale chyba nie uderzen tylko otoczenia.. tak mi się wydaje. SS się kończy są tabele z wynikami a dźwięk nadal zapętlony
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-04-11, 21:31      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
probowaliscie dopisać komendę NOEAX lub NOHARDWARESOUND w skrócie do exe'ka? podobno pomaga na pierdzenie i trzaski.
 
dragoo


Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 880
Miasto: Krotoszyn

Post2004-04-11, 21:32      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
Zapętlanie dzwieku zaczyna sie kiedy samochod otrze o jakąś przeszkode (np. mur). Wtedy dzwiek caly czas jest slyszalny i nateza sie przy kazdym innym razie Co z tym zrobic
 
dragoo


Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 880
Miasto: Krotoszyn

Post2004-04-11, 21:40      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
U mnie niestety ni dziala pomysl jaizm'a. Jak problem wystepowal tak wystepuje
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-04-11, 21:47      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
Raven napisał:
Czy sa jakies kody do gry? Chcialbym sobie pojezdzic golfikiem, bez koniecznosci dlugiego sie meczenia

jest generator
 
khdriver


Dołączył: 26 Wrz 2003
Posty: 102

Post2004-04-11, 22:46      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
Dzieki Pawle za plik ale niestety nie zadzialalo.
O dziwo w demie i singlowym i multi wszystko dziala mi idealnie.. wiec to raczej nie moze byc problem sterow czy dx'a.
Na razie sprobuje rozpakowac ten plik - to bedzie pewnie kilka wav'ow. Moze cos z nimi jest nie tak..
 
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2004-04-11, 23:34      Colin 4 preview Odpowiedz z cytatem
Hmmm dziwne ja mam SS i nie mam tego problemu z dzwiekiem. Stery 4.31 (nvmixer 4.34).
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » Colin 4 preview Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: