no tak.. ja z braku węgla i niechęci do Babilończyków którzy sprzedawali mi go po horrendalnych kosztach wytłukłaem najpierw ruskich a teraz męczę niemiaszków btw - po zwycięstwie już dalej nie liczy score? odniosłem kulturalne, prawie skończyłem ONZ i zastanawiam się, czy to ma sens, jeśli score zostanie ;( btw - jakie są efekty użycia broni atamowej? (uran jest, aluminium jest, manhattan prawie skończony a ja tak nie lubię tych babilończyków...)
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-11-20, 14:59 Civilization III i GOTM'y
jesli odniosles kulturalne to koniec sam sobie odpowiedziales
jak uzyjesz atomowek to bedzie kiepsko - jak to w realu - rozwalisz ich, ale skazenie i zanieczyszczenie terenu bedzie tak duze ze dlugo bedziesz po tym sprzatal, nie mowiac juz o globalnym ociepleniu ktore na calej ziemi spowoduje spadniecie wydajnosci gruntow o jeden stopien w dol
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-11-26, 21:07 Civilization III i GOTM'y
ciekawostka, ktos wybudowal wszystkie cuda w jednym miescie prosze jak to ladnie wyglada
beryl
Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask
2002-12-02, 17:34 Civilization III i GOTM'y
kosmicznie to wygląda widok miast wserii Civ nigdy mi się nie podobał, strasznie nienaturalny kilka wieżowców na krzyż a większośc miejsca zajmują ulepszenia i cuda. Pomijajać już rozmiar koloseum które ma rozmiary "boiska" pod trzepakiem i lotniska, gdzie pasy startowe są szerokie niczym polna scieżka btw coś dużo elektrowni w tym mieście, jakiś pic tu węszę
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2002-12-02, 17:41 Civilization III i GOTM'y
beryl, toc to nie simcity to ma byc symboliczny obraz miasta a nie fotorealistyczna symulacja graficzna:)
beryl
Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask
2002-12-02, 20:23 Civilization III i GOTM'y
bardzo symboliczny, normalnie jak schemat telewizora
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2002-12-05, 08:45 Civilization III i GOTM'y
Od wczoraj ją mam i po teście wieczornym Nascara postanowiłem to zainstalować.
Czytając opinie o tym jak przykuwa ten tytuł do monitora przyznam, że wiele ryzykowałem instalując to o 23:30 (a rano do pracy)
Pierwsze wrażenie: jakoś tu zbyt żółto Wszystko jakieś takie ładne ale zarazem jakby trudno dostępne. Przypominam, że ostatni raz widziałem Civ1 na Amidze i to kilkanaście lat temu.
Po pięciu minutach załapałem mniej więcej gdzie co jest i na "szybkensa" zacząłem coś tworzyć.
Trochę dziwnie mi się poruszało jednostkami bo to już są postacie a nie kwadraty ale pomysł mnie się podoba.
No i po 15 minutach się zaczęło: to jeszcze zobaczę ten kawałek nieodkrytej mapy, a to zrobię sobie drugie miasto i idę spać. No nie, jeszcze tylko drogę zacznę budować i koniec. A jeszcze irigację - ale nie mam jednostki (worker?) to trza ją zrobić. Ale to już jutro - no dobra jedna irigacja i idę.................. i tak w kółko.
ZABIERZCIE TO ODE MNIE
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-05, 11:59 Civilization III i GOTM'y
Darkam w Civ3 workerow daje sie A - automatic klawiszem z literka A poniewaz jesli bys chcial recznie nimi robic sam irygacje, drogi, kopalnie, kolonie itd itp a bedziesz ich mial potem kilku kilkunastu kilkudziesieciu jedna partia na malej mapie gralbys miesiacami
beryl
Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask
2002-12-05, 13:18 Civilization III i GOTM'y
ale na automatic głupoty robią
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-05, 13:56 Civilization III i GOTM'y
komu? nie zauwazylem u mnie ani u Carlosa ani u tysiaca ludzi z forum www.civfanatics.com zeby glupoty robili? przedstaw swoje problemy, moze nie umiesz ustawic w czym chcesz zeby ci pomagali, zeby miasto mialo dobra produkcje, zeby sie rozwijalo czy jeszcze cosi nnego, u mnie dzialaja bezblednie
beryl
Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask
2002-12-05, 14:03 Civilization III i GOTM'y
ok - miasto głoduje,a Ci zamiast nawodnić budują wokół masę kopalni i torów kolejowych. Dla odmiany kiedy miasto ma masę żywności, Ci budują irygację.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-05, 14:28 Civilization III i GOTM'y
no wiesz to musisz odpowiednio grac, to wszystko jest bardzo zlozone a ciezko zrobic AI tak zeby automatycznie zgadywalo co ty byc chcial zeby robili przez telepatie jesli w miescie cos produkujesz non stop to beda robic kopalnie, ale jak mi miasto gloduje to robia irygacje, jak jest zanieczyszczenie to czyszcza, a ze drogi buduja to bardzo dobrze bo to podstawa calej gry, tak samo potem tory, gram od zawsze w 3jce na auto oprocz pierwszej partii chyba i jest OK bez tego nie daloby sie grac bo jedna partia trwala by rok
Carlos
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 805
Miasto: Nowy Dwór Mazowiecki
2002-12-06, 00:43 Civilization III i GOTM'y
A ja sobie cichaczem poswiecilem dwa wieczorki na partyjke przeciw grajac moimi ukochanymi Egipcjanami (Religious, Industrious) ale teren mi sie nie udal bo tylko 1986pts. w 1952 (Space Victory). Partia 5h 29min.
Skacze na Monarcha.
Wasze typy i argumentacja za ulubiona cywilizacja? Kogo najbardziej nie cierpicie? A przeciw komu nie lubicie grac? Mnie civki Militaristic doprowadzaja do bialej goraczki - nachalne to i natretne - ciagle czegos chca. Najgorsze jak maja Jaguar Warrior - jedno zwyciestwo i maja GA - wtedy sa nerwy juz na samym poczatku. IMO najslabszy narod to Amerykanie.
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2002-12-06, 11:34 Civilization III i GOTM'y
Uwaga: lamerskie pytanie
Wczoraj męczyłem Civke przez 2 godziny (zleciało jak 15 minut ) i miałem akcję demolki w mieście bo niby przeludnione. Rozwalili sąd i coś tam jeszcze
Zlikwidowałem łobuzów poprzez zdjęcie jednego snopka i pojawił się gość od zabaw i sprawa ucichła
Dlaczego miasto stało się przeludnione (stolica) i jak temu zapobiegać?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-06, 12:17 Civilization III i GOTM'y
Jak to przeludnione? w 2h zrobiles miasto ktore mialo ponad 20kilka ludzi w nim? czy po prostu bylo za malo jedzenia i glodowalo? a moze strajkowali z innego powodu? musisz im stawiac jak jest wiecej niz 3 ludzi Temple, potem Colloseum, potem Cathedral i cudy swiata ktore zwiekszaja dzialania Catedr wlasnie, uszczesliwiaja ludzi itd
poza tym zaleznie od ustroju musisz ustawiac ilosc podatkow na rozrywke wlasnie, na poczatku jest 0% a jak juz nic nie pomaga to rozszmieszacza wlasnie trzeba dac, ale powiem ci szczerze, ze ja nigdy nie musialem tego stosowac miasta przez 2000lat nigdy mi nie strajkuja ni nie gloduja chyba ze w okresach przejsciowych przy zmianie ustroju ale to tylko chwile
a jak miasto glodowalo to irygacje zrob zeby wiecej listkow jedzenia bylo, zdejmij i zamien ludzi na podatnika albo naukowca zamiast ma sie za szybko rozwijac bo to tez niedobrze, albo po prostu zakladaj miasta na lepszym terenie zeby bylo duzo jedzenia