Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Bledy w GPL
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Bledy w GPL

Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Autor Wiadomość
Hagis





Post2001-11-08, 11:47      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
W czasie jazdy wielokrotnie uswiadczylem przeklamania grafiki na calej dlugosci pit stopow. Chodzi mi o migotanie textur kokpitu.

Czy doswiadczyliscie czegos podobnego ? jak tak to jak ten problem rozwiazaliscie???
 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-11-08, 11:54      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
nie, jaka masz karte, jakie sterowniki,jaki patch d3d
 
Hagis





Post2001-11-08, 12:03      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
O - ciekawe.
Wiec karta Prolink GeForce 2mx, sterowniki version 4.12.01.0752, 02/02/2001 (chyba najstabilniejsze - na najnowszych GPL sie sypie jak dzwon)patch d3d z GPL-PL (ale chyba tylko ten jest???)
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-11-08, 12:16      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
jest i nowszy ale to sypanie ewidentnie pokazuje ze masz spory problem z karta lub sterownikami lub systemem, poniewaz GPL nie sypie sie na zadnej karcie i na zadnych sterownikach, a jezdzilem na wielu kartach i na wielu sterownikach i nigdy takiego czegos nie widzialem, zainstaluj normalne detki 6.50 albo 12.90 i jesli cos jest nie tak to pokombinuj w windowsie z ustawieniami karty, nowszy d3d jest na papy.com
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2001-11-08, 13:46      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
Patch 1.2
Patch D3D
Stery 6.50
Musi działać.
Oczywiście jeśli mówimy o normalnych trasach bo mi na przykład taki Avus wersja beta to robił rzeczy znacznie dziwniejsze niż tylko migotanie.
A te stery to są Prolinka?
 
PiotreQ





Post2001-11-08, 14:55      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
Żadne dotychczasowe detki nie powodowały problemów z GPL. Można instalować wszystko co sie pokazuj na sieci. Oczywiście nie mówie o btach tylko o oficjalach.
 
Madey


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia

Post2001-11-08, 23:04      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
richie hagisowi chodzilo o tekstury w kokpicie a ty przeciez ......
to skad mozesz wiedziec
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2001-11-08, 23:22      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem


A GPL wcale nie jest takie wspaniale jak to PiotreQ przedstawia bo czesto sa rozne jaja w GPL z grafa. A to miga obraz po wyjsciu z toru...a to inne historie... teraz na przyklad zmienilem stery i po wlaczeniu trybu 4xFSAA przed wejsciem na tor obraz w robi sie rozowy i miga a po wejsciu na tor jest OK. GPL potrafi byc zaskakujace nie tylko na torze
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-11-08, 23:51      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
Cytat:

hagisowi chodzilo o tekstury w kokpicie a ty przeciez ......
no dalbym glowe ze kiedys przez przypadek wlaczylem kokpit i nic mi nie migalo !
 
MAN BMW E30
Honda ST 1100

Dołączył: 04 Gru 2001
Posty: 102
Miasto: Grudziądz

Post2001-12-12, 00:02      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
Mam problem:
W lusterkach mam sieczke!
Mam Rive TNT, Fachmany 1,2b w core.ini jest tylko:
[ Replay ]
replayMemoryOverride = 100000 ; replaybuffersize in KB.

Co robić żeby zrobić???
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2001-12-12, 00:25      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
na TNT na fachmanach tez mialem taki problem - ale napisze ci rano , bo teraz nie pamietam ( nazwijmy to chwilowym zacmieniem , lub zacmieniem alkoholowym )
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2001-12-12, 05:21      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
przede wszystkim z pliku readmeD3D.txt skopiuj ustawinia do core.ini (jak nie masz to podesle) i tam zmien

DirectMirrorRendering = 0

domyslnie jest 1 ale nie wszystkie karty (i stery) to obsluguja

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Gregor dnia 2001-12-12 05:08 ]
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2001-12-12, 08:13      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
Jeśli w core.ini masz tylko to co napisałeś to musisz dopisac jeszcze:

[ Int Profile Values ]
value3 = Direct3D7:D3DDevice:0 ; do not change
value4 = Direct3D7:TossHighestMip:0 ; do not change
value5 = Direct3D7:DoubleMirrorResWidth:1 ; do not change
value6 = Direct3D7:DoubleMirrorResHeight:1 ; do not change
value7 = Direct3D7:DirectMirrorRendering:1 ; do not change
value8 = Direct3D7:DisableZBuffer:0 ; do not change
value9 = Direct3D7:AlphaThreshold:240 ; do not change
value10 = Direct3D7:TransparentMipsDrawOrder:0 ; do not change
value11 = Direct3D7:TrilinearFiltering:1 ; do not change
value12 = Direct3D7:AnisotropicFiltering:0 ; do not change
value13 = Direct3D7:LODBias:-50 ; do not change

[ Direct3D7 ]
D3DDevice = 0
TossHighestMip = 0
DoubleMirrorResWidth = 0
DoubleMirrorResHeight = 0
DirectMirrorRendering = 1
DisableZBuffer = 0
AlphaThreshold = 240
TransparentMipsDrawOrder = 0
TrilinearFiltering = 0
AnisotropicFiltering = 0
LODBias = -50

Ta sa wartości sugerowane dla kart TNT, dla GeForców i innych sa trochę inne, w readme jest to opisane.
 
MAN BMW E30
Honda ST 1100

Dołączył: 04 Gru 2001
Posty: 102
Miasto: Grudziądz

Post2001-12-12, 12:07      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
Dzięki bardzo. Pomogło.
 
Roddy





Post2001-12-12, 12:21      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
Przy okazji lusterek:

znacie przypadkiem metode na zwiekszenie ilosci samochodow pokazywanych w lusterkach ?
online - jest tylko jeden ?
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Bledy w GPL Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: