W czasie jazdy wielokrotnie uswiadczylem przeklamania grafiki na calej dlugosci pit stopow. Chodzi mi o migotanie textur kokpitu.
Czy doswiadczyliscie czegos podobnego ? jak tak to jak ten problem rozwiazaliscie???
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-11-08, 11:54 Bledy w GPL
nie, jaka masz karte, jakie sterowniki,jaki patch d3d
Hagis
2001-11-08, 12:03 Bledy w GPL
O - ciekawe.
Wiec karta Prolink GeForce 2mx, sterowniki version 4.12.01.0752, 02/02/2001 (chyba najstabilniejsze - na najnowszych GPL sie sypie jak dzwon)patch d3d z GPL-PL (ale chyba tylko ten jest???)
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-11-08, 12:16 Bledy w GPL
jest i nowszy ale to sypanie ewidentnie pokazuje ze masz spory problem z karta lub sterownikami lub systemem, poniewaz GPL nie sypie sie na zadnej karcie i na zadnych sterownikach, a jezdzilem na wielu kartach i na wielu sterownikach i nigdy takiego czegos nie widzialem, zainstaluj normalne detki 6.50 albo 12.90 i jesli cos jest nie tak to pokombinuj w windowsie z ustawieniami karty, nowszy d3d jest na papy.com
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2001-11-08, 13:46 Bledy w GPL
Patch 1.2
Patch D3D
Stery 6.50
Musi działać.
Oczywiście jeśli mówimy o normalnych trasach bo mi na przykład taki Avus wersja beta to robił rzeczy znacznie dziwniejsze niż tylko migotanie.
A te stery to są Prolinka?
PiotreQ
2001-11-08, 14:55 Bledy w GPL
Żadne dotychczasowe detki nie powodowały problemów z GPL. Można instalować wszystko co sie pokazuj na sieci. Oczywiście nie mówie o btach tylko o oficjalach.
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2001-11-08, 23:04 Bledy w GPL
richie hagisowi chodzilo o tekstury w kokpicie a ty przeciez ......
to skad mozesz wiedziec
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2001-11-08, 23:22 Bledy w GPL
A GPL wcale nie jest takie wspaniale jak to PiotreQ przedstawia bo czesto sa rozne jaja w GPL z grafa. A to miga obraz po wyjsciu z toru...a to inne historie... teraz na przyklad zmienilem stery i po wlaczeniu trybu 4xFSAA przed wejsciem na tor obraz w robi sie rozowy i miga a po wejsciu na tor jest OK. GPL potrafi byc zaskakujace nie tylko na torze
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-11-08, 23:51 Bledy w GPL
Cytat:
hagisowi chodzilo o tekstury w kokpicie a ty przeciez ......
no dalbym glowe ze kiedys przez przypadek wlaczylem kokpit i nic mi nie migalo !
Mam problem:
W lusterkach mam sieczke!
Mam Rive TNT, Fachmany 1,2b w core.ini jest tylko:
[ Replay ]
replayMemoryOverride = 100000 ; replaybuffersize in KB.
Co robić żeby zrobić???
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2001-12-12, 00:25 Bledy w GPL
na TNT na fachmanach tez mialem taki problem - ale napisze ci rano , bo teraz nie pamietam ( nazwijmy to chwilowym zacmieniem , lub zacmieniem alkoholowym )
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2001-12-12, 05:21 Bledy w GPL
przede wszystkim z pliku readmeD3D.txt skopiuj ustawinia do core.ini (jak nie masz to podesle) i tam zmien
DirectMirrorRendering = 0
domyslnie jest 1 ale nie wszystkie karty (i stery) to obsluguja
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Gregor dnia 2001-12-12 05:08 ]
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2001-12-12, 08:13 Bledy w GPL
Jeśli w core.ini masz tylko to co napisałeś to musisz dopisac jeszcze:
[ Int Profile Values ]
value3 = Direct3D7:D3DDevice:0 ; do not change
value4 = Direct3D7:TossHighestMip:0 ; do not change
value5 = Direct3D7:DoubleMirrorResWidth:1 ; do not change
value6 = Direct3D7:DoubleMirrorResHeight:1 ; do not change
value7 = Direct3D7:DirectMirrorRendering:1 ; do not change
value8 = Direct3D7:DisableZBuffer:0 ; do not change
value9 = Direct3D7:AlphaThreshold:240 ; do not change
value10 = Direct3D7:TransparentMipsDrawOrder:0 ; do not change
value11 = Direct3D7:TrilinearFiltering:1 ; do not change
value12 = Direct3D7:AnisotropicFiltering:0 ; do not change
value13 = Direct3D7:LODBias:-50 ; do not change