Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Bledy w GPL
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Bledy w GPL

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-12-12, 14:13      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
dokladnie, najpierw sprawdzcie, zeby nie bylo kichy

co do ilosci roboty Roddy, probowales kiedys zdalnie na innym komputerze pod windowsem zrobic backup jakiegos pliku, wpisac "kilka linijek" do core.ini itede ? jesli tak to wiesz, ze tak jak napisalem trwa to baaardzo dlugo, kazde przesuniecie myszki trwa sekundy, kazde otwarcie pliku sekundy + kilkanascie skund kilkadziesiat na odswiezenie ekranu, backup pliku edycja innego odpalenie od nowa servera, wylaczenie go najpierw ofcorz to min pol godziny roboty, sorry ze nie bede probowal na razie ...
 
Reklamy
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-12-12, 14:25      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
A co to za komp i z jakim OSem? telnetu nie ma? Mnie telnet nawet przez modem pomyka
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2001-12-12, 16:14      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
Jak mnie ladnie poprosicie to w ktorys weekend posiedze do 3 w nocy przy kompie i to zrobie. W tych godzinach mam polaczenie z serkiem GPL swietne i zdalne zarzadzanie jest baaardzo szybkie - kursor chodzi niemal realtime
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-12-12, 16:30      Bledy w GPL Odpowiedz z cytatem
nie ma telnetu i cale szczescie, u siebie takze telnet wycinam jako pierwsza rzecz na serku hasla lataja otwartym portem a fe !

poproscie kavoo, faktycznie o 3 nad ranem jak jest dobre polaczenie + dobra przepustowosc jaka ma kavoo pozwala na prace w miare komforotowo zdalnie

ale nic nie beziemy zmieniac dopoki nie bedzie to w 100% sprawdzone
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Bledy w GPL Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: