Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Atlanta ...
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Atlanta ...

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Autor Wiadomość
PiotreQ





Post2002-09-09, 10:23      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
Sewer oczywiście, że nie wolno wyprzedzać poniżej linii co nie jest równoznaczne z wyprzedzaniem po lewej
Jedyny dozwolony manewr wyprzedzania poniżej linii jest wtedy, gdy jest to jedyna możliwość uniknięcia kolizji.
 
Reklamy
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-09-09, 10:24      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
aha i chcialem publicznie pochwalic Sewera






hehehehe
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-09-09, 11:09      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
W prawdziwym NASCAR wyprzedzenie ponizej apron line W WALCE O POZYCJE jest rownoznaczne z odjeciem jednego lapu w wynikach koncowych wyscigu. Jako ze w zeszlym roku pare razy takie niezgodne z zasadami ataki mialy miejsce - proponowalbym tego typu kare zastosowac rowniez w lidze.

Apron nie sluzy do walki, do tego jest cala szerokosc toru.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-09-09, 11:12      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
a jesli Uxi jedzie 50mph wolniej niz inni to wtedy jest walka o miejsca czy nie?
 
PiotreQ





Post2002-09-09, 11:20      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
Jesli zbliżamy się do samochodu, który jedzie powoli i nie mamy możliwości ucieczki na prawo ani wyhamowania w celu uniknięcia kolizji to dopuszczamy wyprzedzenie poniżej linii.
Sam miałem wczoraj taka sytuację jak zrobił się z przodu jakiś dym i ktoś przede mną gwałtownie zwolnił.

W regulaminie można to dopisać ale z konsekwencją punktową, bo przy odjęciu lapa będzie problem z ustaleniem właściwego miejsca w wyścigu.
 
Ozzy





Post2002-09-09, 11:21      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
Nie pamietam czy wyprzedzałem Uxiego ponizej linii, ale nauczony smutnym doswiadczeniem, staram sie omijac jego samochod jak najszerszym łukiem. W poprzednim sezonie kilka razy konczylem wyscig wczesniej bo jakos nie zauwazyl ze moj samochod jest juz pod jego autkiem i dochodzilo do zderzenia.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2002-09-09, 11:41      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
i ja niestety nie mogę pochwalić uxiego, który mnie wczoraj skosił podczas wyprzedzania, jadąc nagle po skosie przez tor, i to w sumie po wyjściu z łuku, gdzie mógł jechac prosto, równo z bandą...na mnie wpadł adik, a potem cała reszta...
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-09-09, 12:06      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
PiotreQ napisał:
W regulaminie można to dopisać ale z konsekwencją punktową, bo przy odjęciu lapa będzie problem z ustaleniem właściwego miejsca w wyścigu.

Dlaczego problem? Czy w real NASCAR maja z tym jaki sproblem?
Wystarczy przyjac ze przy odjeciu lapa klasyfikuje sie delikwenta jako pierwszego z dana iloscia lapow straty i juz - i tak skonczyl wyscig przed tymi, ktorzy byli nominalnie lap w plecy, right?

Czyli:
Driver przyjezdza np. drugi (oczywiscie na lead lap). Ale ze wyprzedzil po apron, zostaje mu odjety jeden lap. Ze strata jednego lapu w wyscigu zameldowal sie 6., 7. i 8. driver, wiec karany delikwent ostatecznie zostaje sklasyfikowany na 5. miejscu jako pierwszy driver z jednym lapem straty.

Koniec koncow w dupe dostaje tylko ten, ktory zawinil. A ci, ktorzy dojechali za nim na tym samym lapie - awansuja odpowiednio o jedno miejsce.


A tak to wyglada na "diagramie"
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-09-09, 12:10      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
Ofcoz w diagramie "zabraklo" drivera, ktory dojechal na 5. miejscu i w wyniku kary drivera B awansuje na 4. miejsce... wiem o tym
Specjalnie tak narysowalem zeby bylo czytelniej
 
PiotreQ





Post2002-09-09, 12:27      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
No w sumie da się to zrobić.
Ciekawe na kogo znowu spadnie ta robota ?
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-09-09, 12:57      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
Oj tam wielka robota
Wystarczy tylko sprecyzowac definicje wyjazdu na apron i tyle
Trzeba zdecydowac w jakim stopniu przekroczenie apron line podlega karze - czy to bedzie przekroczenie tylko lewymi kolami, czy np. osia wozu (ponad polowa wozu za linia).
 
PiotreQ





Post2002-09-09, 13:04      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
I tu pojawia się problem. Bo wiadomo czyste wyprzedzenie poniżej linii to wiadomo, ale inne różne sytuacje "życiowe"...
A jak kogoś szmyrgnie trochę pod linię... a może nie karać wogóle zjazdu poniżej, tylko sam fakt wyprzedzania...

Pytania się mnożą...
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-09-09, 13:04      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
4 kołami proponuje, dwoma nieraz sie przypadkiem wyjedzie przeciez
 
PiotreQ





Post2002-09-09, 13:32      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
Ale tylko przy wyprzedzaniu ? Bo czasem samemu się jedzie to się szybko jedzie i jakiś spinek może rzucić na lewo...
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-09-09, 13:33      Atlanta ... Odpowiedz z cytatem
PiotreQ ofcoz ze chodzi o samo wyprzedzanie Powiem wiecej - chodzi o wyprzedzanie w BEZPOSREDNIEJ WALCE a nie np. omijanie kogos, kogo na wyjsciu na prosta postawilo bokiem i kontrujac walczy ze spinem.
I w takiej sytuacji IMHO powinno byc zabronione wyjezdzanie poza apron line wiecej niz polowa wozu - lekko lewymi kolami czasami sie wyjezdza, normalne... zwlaszcza podczas przygotowywania sie do ataku wychodzac na prosta.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Atlanta ... Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: