Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Anarchy Online
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Anarchy Online

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Następny
Autor Wiadomość
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2005-02-03, 19:58      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
A ja zginąlem bedac na 16 lv...teraz statsy mam na czerwono i obnizone..czemu ? i co jeszcze stracilem ?
 
Reklamy
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2005-02-03, 19:58      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
Amfi, musisz z powrotem przyniesc go do terminala, w ktorym brales misje (wziac przedmiot i prawy przycisk na terminalu, w ktorym brales ta misje)
 
Fil


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 654
Miasto: Krakow GG:5823965

Post2005-02-03, 19:59      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
kurcze, ta gra uczy cierpliwosci wzialem sobie pierwsza misje, bo chcialem zrobic cos innego niz katowanie pchel w subwayu ... szedlem i szedlem, po piasku, po blocie, z miasta do miasta, tylko ja i moj robot ... szedlem z godzine ... i jak juz prawie bylem u celu, to od tylu (!!!) zaatakowalo mnie cos, i jednym ciosem za 300 HP odebralo mi zycie :/ lvl 10 to chyba sie na razie tylko do pchel nadaje
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2005-02-03, 19:59      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
Sewer - to tylko czasowo. Minutka, dwie i postac jak nowa Co straciles ? Jedyne co mozna stracic to doswiadczenie, ktore na danym levelu miales. Dlatego juz od tych wyzszych leveli nalezy uzywac maszyn ubezpieczajacych (insurance costam). Bo jak stracisz np. 200 tys doswiadczenia na 60 levelu to smutno jest
 
amfi





Post2005-02-03, 21:47      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
Dzieki Greg, zadzialalo.
A to cos do ubezpieczenia to Insurance terminal, wszedzie tego pelno. Ubezpiecza przewaznie nieco mniej xp niz ma sie na stanie i zabiera troche gotowki, ale bez dwoch zdan, warto stosowac.
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2005-02-03, 21:51      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
hyhy Fil, pewnikiem zaszedles do miasta frakcji Omni i dostales jakas wiazka energetyczna po zebrach od straznika omni

Jak bierzesz misje to wez wczesniej rozwin sobie mape (P) - bedziesz wtedy dokladnie widzial, gdzie dana misja lezy i czy oplaca sie ja brac.
 
Fil


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 654
Miasto: Krakow GG:5823965

Post2005-02-03, 22:52      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
ok, dzieki teraz bede juz pamietal

mam jeszcze pytanie. jestem inzynierem, i wlasciwie majac lvl11 rozwijam tylko swoje umiejetnosci (glownie te na zielono zaznaczone + podstawowe), a nie mam zadnych korzysci z bycia inzynierem :/ tzn moge wyczarowac robota, moge nim sterowac, ale on ma lvl 1, i nawet pchla go zalatwia dwoma uderzeniami. jak moge go rzowijac, i w pelnui korzystac z tego co inzynierowi jest pisane ?

edit:
dobra, nie to nie, sam musialem dojsc jak to zmienic
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2005-02-04, 01:41      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
w sklepie basic jest dzial nano crystals (osobne pomieszczenie). tam wchodzisz i szukasz terminala dla inzyniera. i tam wlasnie kupujesz krysztaly, z kolejnymi, lepszymi wersjami robota. klikasz prawym przyciskiem myszy na kupionym krysztale i czarek tworzacy robota zostanie zapamietany (o ile spelniasz wymagania ).
 
Fil


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 654
Miasto: Krakow GG:5823965

Post2005-02-04, 11:33      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
Greg napisał:
Zaatakowal Cie Speedy moze Eumenides (Subway ?). Cala ekipe potrafi przegonic


hehe, wczoraj w nocy i ja mialem pryzjemnosc go spotkac byl w towarzystwie takich smierdzieli, kolo ktorych lataja muchy za drugim podejsciem udalo nam sie go rozwalic, ale tluklismy dobre kilka minut, bo gosc jest chyba z zelaza
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2005-02-05, 18:00      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
jak jest ktos chetny to szukamy z Kekaczem kogos do teamu mile widzany lvl 10 i wyzej ja siedze przed metrem a Kekacz gdzies lazi

edit:
Kekacz skonczyl to juz nie szukamy
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2005-02-05, 23:03      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
Ma ktos namiar na dobra snajperke dla okolic 10lvl'a ?
 
amfi





Post2005-02-06, 19:39      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
W okolicach 10 lvl to nie znajdziesz dobrej broni
Bo raz - lvl bedzie za nisko, a dwa - skills za male
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2005-02-06, 23:38      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
ehh ja dzis stracilem ponad 13000 exp ale to wqrza ale mam juz 20 lvl
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2005-02-07, 17:00      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
Mam takie pytanie, może Greg będziesz wiedzieć:
Załóżmy że jakaś broń wymaga powiedzmy 50STR i zadaje damage np. 10-50, to czy jeżeli dopakuje STR do np. 100 to ta broń nadal będzie zadawać 10-50? czy może większa siła wpływa na zadawane obrażenia? Agility albo malee/range initiative na prędkość zadawanych ciosów?
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2005-02-07, 19:13      Anarchy Online Odpowiedz z cytatem
im jestes lepszy (np. dla pistoletow masz lepsza umiejetnosc pistol) tym zadawane obrazenia beda wieksze. kazda bron ma tzw. beneficial skill. Oznacza to, ze do tej wartosci skilla bedziesz mial coraz wiekszy damage. po jej przekroczeniu damage juz sie nie bedzie zmienial.

np. masz dajmy na to bron:
Assault Rifle (umiejetnosc - Assault Rifle 100 %), max beneficial skill 500.

Im wiekszy masz skill Assault Rifle tym wiekszy bedziesz zadawal damage. Jednak gdy Assault Rifle przekroczy 500 to z tej broni juz mocniej nie bedziesz walil chocbys mial tego Assault Rifle 1000

A poniewaz, np. skill Assault Rifle zalezy w (daje z sufitu bo nie pamietam) 40 % od Agility, w 30 % od Sense, w 20 % od Stamina, 10 % od Intelligencji wiec samo przez sie rozumie sie, ze jak dopakujemy Agility to wzrosnie nam skill Assault Rifle, a co za tym idzie wzrosnie nam damage

A wszelkie cechy Initiatives maja wplyw na szybkosc strzelania. Ranged Initiatives to wszelkie Pistole, Assault Rifle, Rifle itd. Melee Initiatives to rozne mieczyki, toporki itd.

- - - - - - - - - - -
Jest jeszcze critical hit, np. bron ma statsy dmg 10-150 (99). Wartosc w nawiasie to jest critical hit. np. 150 + 99 = 249 - czyli za tyle mniej wiecej wyjsc moze nam critical hit.
Ale oczywiscie z uwagi na to co wczesniej powiedzialem, damage i tak zalezy w duzej mierze od skilla wiec nie nalezy sie dziwic gdy bron ma damage 100, a zadajecie np. damage po 150
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Anarchy Online Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: