Czy to jest tylko "online"?????
Bo ściągnąlem coś, chyba demo (ok 200MB) i jest tylko trening i opcja wyszukania gry online, a sam produkt jak na pierwsze wrażenie jest niesamowity - Operation Flashpoint z grafiką wymiatającą wszystko, co było dotychczas w grach fpp!!!! Widać zapożyczenia z OF, choćby w sposobie celowania itd...grafika ultra bajeczna, teren, bronie tylko jakoś realizmu walki nie mogłem jeszcze sprawdzić...
Reklamy
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2002-07-08, 19:31 America's Army Operations
Wlasnie to chyba tylko online Tez zassalem.
Zreszta pisalem na forum nascar o tym
Top_Cat
2002-08-17, 18:01 America's Army Operations
Ta giera jest tylko online ale zato jaka musisz skończyć basik trening a nastepnie mount mckena zaliczasz tylko online a potem czysta adrenalina i jakie połaczenia ja gram i ping 100 i 300 i gra sie super a realizm jest ok czysta taktyka queikowcy wymiekaja tylko taktyka i działanie grupowe przynoszą efekty a zeby bylo smieszniej to komputer przydziela broń tak więc wszystcy z snaiperkami to sie nie zdaża jest i snaiper i suport ciezki km i szturmowcy z lekkim m16 granaty dymne i stunt oraz normalne jesli ktoś chce wiecej informacji niech zajży na forum gry-online zaznaczy tylko gry internetowe i tam jest wątek dotyczacy tej gry oraz FAQ
miłej zabawy
Nester
2002-08-26, 12:43 America's Army Operations
Ponoc ten symulator zolnierza jest bardziej zlozony i skomplikowany niz OP.Wlasnie zasysam jest bardzo ciekaw.
Masiu
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 270
Miasto: Gliwice
2002-08-26, 16:15 America's Army Operations
Cytat:
Ponoc ten symulator zolnierza jest bardziej zlozony i skomplikowany niz OP.
Masz na mysli, ze jest bardziej zlozona od OFP(Flashpoint) ??? Nie wiem czy sie pomyliles wiec na razie nie skomentuje tego. .gif" alt=" " />
AA jest swietne i duzo gralem na serwerze Su27 i AWF Wroclaw, zabawa fajna i dynamiczna. Cos pomiedzy OFP i jakims Qwakiem. Grafa tez niczego sobie, troche male mapki ale za to szybciej sie gra. Granaty to jedna z podstawowych broni. Jak dla mnie mapka Pipeline chyba najlepsza, Bridge super ale atak musi byc bardzo zgrany inaczej nie ma szans. Wspolpraca zespolowa konieczna.
PS. Pozdrowienia od Czachy . .gif" alt=" " />
Azghar
Dołączył: 01 Wrz 2001
Posty: 1395
Miasto: NDM/WAW
2002-08-27, 19:17 America's Army Operations
czy macie może jakieś namiary na servy PL - bo te które wyłapuję mają pinga od 500 w górę
wrażenia jak najbardziej pozytywne - może jeśli więcej nas będzie chętnych to ktoś postawi serva i popykamy wspólnie ???
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2002-08-27, 20:19 America's Army Operations
Na gry-online jest ekipa miłośników AA, mają też tam jakieś serwery...
Masiu
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 270
Miasto: Gliwice
2002-08-27, 21:30 America's Army Operations
ASE pokazuje kilka serwerow PL, dwa glowne to SU27(Multimedia) na tym samym serwerze co OFP ( http://fans.cenega.com/flashpoint/phpBB2/viewforum.php?f=22http://www.flashpoint.mpsz.pl/ ), gra tam takze duzo Niemcow, drugi serwer to AWF Wroclaw-ale czesto wylaczany ( 156.17.62.72:1716 ). Na Multimedia czesto jest full ludzi i wtedy warto odpalic ASE i czekac na wolne miejsce. AA ma w miare dobry netcode i mozna spoko pograc z pingiem nawet 300-500. Trzeba jednak uwazac przy slabym laczu, bo przy lagu "live granacik" moze wywalic w rekach lub zaraz po rzucie
Azghar
Dołączył: 01 Wrz 2001
Posty: 1395
Miasto: NDM/WAW
2002-08-28, 13:23 America's Army Operations
wczoraj grałem do późnej nocy ... po zainstalowaniu patcha 1.2.1 wywala furę serwerów z pingiem koło 150 - zupełnie wystarczającym do gry.
Wrażenia - suuperowo - walka na moście 8 na 8 - jazda na całego. I bez współpracy nie wiele da się osiągnąć..
dziś od 22 też walczę... jeśli ktoś chetny ... piszcie
9mm
Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368
2002-10-14, 22:32 America's Army Operations
Rzeczywiście, ta gra sama z siebie wymusza współpracę pomiędzy graczami. Nawet takim, którzy grają ze sobą pierwszy raz.
IMHO to coś pomiedzy satrym dobrym CSem a Flaszpointem.
Masiu
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 270
Miasto: Gliwice
2004-06-04, 11:26 America's Army Operations
Pojawila sie wersja 2.1 America's Army (AA:SF (DOWNRANGE) ). Zmiany to miedzy innymi Karma Physics Engine i pojazd opancerzony (nieruchomy) Stryker.
New in this edition of America's Army is the implementation of the Karma Physics Engine. This new feature applies real life physics to all player characters in the game producing real-time unique animations for each character during gameplay. These unique animations are calculated using real life physics as well as many other factors including, the gun/bullet type used, the distance from a frag
grenade, the damage location on the body, etc..
AA:SF (SFAS) also includes the following new features and improvements:
New weapon available:
The M136 AT4 (the Army's primary light anti-tank weapon) is a recoilless rifle used primarily by
Infantry Forces for engagement and defeat of light armor.
New Stryker Armored Vehicle:
This version of America's Army introduces the Army's new Interim Armored Vehicle, a.k.a. the Stryker. The Stryker vehicle is currently implemented as a stationary vehicle with a fully functioning .50 cal turret usable by the player. The Stryker turret zoom in/out keys are defaulted to the MouseWheelUp and MouseWheelDown keys, however they can be changed through the settings menu.
New RPG and AT4 3D Ironsights with Adjustable Range Settings:
Both the RPG-7 and the AT-4 have new adjustable 3D ironsights in this latest version of America's Army. These weapons both have the new functionality of 'adjustable range settings' based on the distance to target. The RPG/AT4 can be set to the following ranges: 100, 200, 300, 400, and 500 meters.
New 'Tournament Mode':
This version of America's Army features new tournament mode features, which are accessible either via the command line or a GUI interface. These include an adjustable pre-match warm-up period with an in-game notification that the match is beginning. The time remaining until the
tournament start is also displayed on the score screen, as well as in-game reminders, and a final 10-second countdown.
New Tournament Squad Leader or Admin abilities:
-Restart the tournament when the tournament is over or during play
- Force the start of the tournament
- Force the start of the warm-up period
- Force the start of the tournament with a 10 second count down
- Mute a players on same team or whole team
- Place players on team
- Place players on specific fire teams in specific classes
- Set the Tournament start time
New Demo/Kiosk Mode:
New in this version of America's Army is a Demo/Kiosk mode. This 'Demo Mode' allows for the game to run demos either at the press of a button or after a customizable set time limit. This demo mode allows for the gameplay to be demonstrated without having internet connectivity. Player created demos can be used in this demo mode as
well.
Two New Maps:
- SF Arctic
- SF Village
Other Additions:
- Bullet/Explosion decals on terrain
- Display as OpFor option for Spinny Weapon Weapon Mod page
- Added locational damage for projectiles. Players no longer take global damage from getting hit with
projectiles. They now take damage based on the speed of the projectile and the area of the body hit. For instance a player hit in the head with an RPG round will now die, but a hit to the arm would not be fatal.
- Added delayed shell ejection. Weapons with delayed shell ejection (M203, M24, Mos, BS1 etc.) will now eject spent shells. Bolt action weapons now correctly eject shells when working the bolt.
- Added America's Army Europe (NATO) Server icon
- Server Browser Filters: PunkBuster, America's Army Europe (NATO)
- Controls Options Setting: "Auto Walk Zoom"
- Audio Setting: "Use Default Driver"
- Player Count is displayed next to each team (Assault and Defense)
- Smooth zoom transitions for 3D sights and 2D ironsights
- code-based Weapon Cyclic rate control for smoother weapon animations
- Added a folder for demos.
- Player Start: IF Advanced Marksman (VSS Vintorez Sniper)
- Server will now re-authenticate itself at the end of every match.
- New Arctic IF player textures.
- Added a dialog box that asks if you want to enable PB the first time you run the game
- Added turret death message
- SF Sandstorm: added new animated palm trees and louder ambient wind sounds
- IRC in-game chat enhanced with new text characters and colored text.
- Adjusted the Ak74 iron sight position to provide a better sight picture and reduce model "jitter"
-Binoculars no longer breathe cycle
-Improved team swapping. Will now fulfill players change team requests better
do OFP trochę brakuje, ze względu na grywalność 1 strzal juz nie zabija:/ smigłowcem czy czołgiem tez juz się nie pomiesza. Mimo to gra sie całkiem przyjemnie (chyba znów zainstaluję i pogram trochę)
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2004-06-04, 16:54 America's Army Operations
Masiu napisał:
For instance a player hit in the head with an RPG round will now die, but a hit to the arm would not be fatal.