Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » America's Army Operations
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

America's Army Operations

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Autor Wiadomość
Masiu


Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 270
Miasto: Gliwice

Post2004-06-04, 17:56      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
beryl napisał:
do OFP trochę brakuje, ze względu na grywalność

Ja bym tu do OFP nie porownywal bo to jednak inny rozmach.
Grywalnosc to kwestia gustu a AA w pomieszczeniach i na mniejszym dystansie jest o wiele lepsze od OFP, tak samo jak OFP jest o niebo lepsze przy walkach na wiekszym obszarze. Ja odpalilem teraz AA po okolo 0.5 roku przerwy i widze, ze gra sie b.dobrze rozwija. Jesli natomiast chodzi o realizm to znajdzcie mi gre w ktorej na nasza celnosc i mozliwosci wyboru bronii etc. beda mialy wplyw: odleglosc od dowodcy, postawa, ostrzal, rany, wczesniejszy trening...
System "HONOR" - super sprawa, jak komus odbija i strzela we wszystko co sie rusza to szybko dostanie bana na wszystkie oficjalne serwery.
Snake napisał:
eee... to chyba jak nie wybuchnie...

A jak myslisz ???
Wprowadzono takze pomoc medyczna i to tez lepiej niz w OFP, jesli jestes ranny to wolasz sanitariusza i dopoki nie udzieli pomocy to nasz stan zdrowia sie pogarsza, a jak juz udzieli to nie jestesmy jak nowo narodzeni tak jak ma to miejsce w OFP.

BTW. OFP i tak jest lepsze oczywiscie
BTW 2 . Stryker ma jezdzic od wersji 2.5- choc na tych mapkach to daleko nie pojezdzi .
 
Reklamy
beryl


Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask

Post2004-06-04, 18:08      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
Masiu napisał:
beryl napisał:
do OFP trochę brakuje, ze względu na grywalność

Ja bym tu do OFP nie porownywal bo to jednak inny rozmach.
Grywalnosc to kwestia gustu...


beryl napisał:
ze względu na grywalność 1 strzal juz nie zabija:


Oczywiście,że grywalnośc to kwestia gustu,ale dlaczego broń w AA nie jest tak skuteczna jak w OFP? Ano po to, żeby nie zniechęcać graczy CS w pierwszym kontakcie
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2004-06-04, 18:23      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
Masiu Masiu.. w OFP tez sie wykrwawiasz.. sporo sie zmienilo od tamtych czasow
 
Masiu


Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 270
Miasto: Gliwice

Post2004-06-04, 18:27      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
1 strzal zabija , ale zalezy z czego i gdzie sie trafi. W OFP jeden strzal tez nie zabija a jak Cie medyk wyleczy to tak jakbys wogole nie byl ranny.
 
Masiu


Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 270
Miasto: Gliwice

Post2004-06-04, 18:28      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
Czacha napisał:
Masiu Masiu.. w OFP tez sie wykrwawiasz.. sporo sie zmienilo od tamtych czasow

A co jakis wykrwawiajacy mod wymyslono bo nie zauwazylem
 
beryl


Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask

Post2004-06-04, 18:37      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
Masiu napisał:
1 strzal zabija , ale zalezy z czego i gdzie sie trafi. W OFP jeden strzal tez nie zabija a jak Cie medyk wyleczy to tak jakbys wogole nie byl ranny.


no fakt, ale w AA z autopsji wiem, że potrzeba 3-4 strzałów z M4/M16 żeby ubić,pomijając headshooty. No chyba,ze juz to poprawiono, bo ja w jakąś antyczną wersję grałem. Piszesz, że 1 strzał zabija,ale zależy z czego i gdzie - no wiesz, w CS też headshoot ze snajperki zabija w tactopsie jak już pisałem trafienie w baniak z granatnika też

Cytat:
. Jesli natomiast chodzi o realizm to znajdzcie mi gre w ktorej na nasza celnosc i mozliwosci wyboru bronii etc. beda mialy wplyw: odleglosc od dowodcy, postawa, ostrzal, rany, wczesniejszy trening...

a jaki wpływ na celnośc ma odległośc od dowódcy?
 
Masiu


Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 270
Miasto: Gliwice

Post2004-06-04, 19:55      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
beryl napisał:

a jaki wpływ na celnośc ma odległośc od dowódcy?

Jak jestes blizej dowodcy to szybciej powraca do normalnego poziomu wskaznik "combat effectiveness meter (CEM)".
Odnosnie obrazen to cos tam pozmieniali w 2.1 ale dalej nie ginie sie tak szybko jak w OFP, druga sprawa, ze trudniej trafic ( w AA).
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2004-06-04, 19:59      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
Masiu, ten modzik sie zwie ECP. Co daje? A no np. roznego rodzaju rany.. niektore sa powiezchowne.. inne, jesli nie zostana opatrzone, skoncza sie zejsciem smiertelnym po uplywie pewnego czasu... a ty zostawiasz za soba slady krwi Poza tym, np. taki czolg podczas explozji, czasem wyskoczy z niego zaloga ktora.. biega w kolko palac sie.. po czym padaja martwi a nad ich cialami unosi sie maly dymek Kiedy ciala poleza dluzej slychac nad nimi latajace muchy Kiedy wybucha jakis pojazd z amunicja mozesz byc pewien ze beda jeszcze wtorne explozje.. i lepiej zeby cie w poblizu nie bylo A jak sie juz skoncza explozje.. mozesz sie jeszcze sfajczyc od ognia

Pojazdy latajace maja flary.. ciezko je zestrzelic z wyrzutni recznej.. Kiedy stoisz przy heli z wlaczonym rotorem i nie masz nalozonych gogli po prostu zaczynasz kaszlec i obraz ci migocze

Poza tym.. duuuuzo duzo fajnych bajerow umilajacych gre ktorych nie sposob wymienic chyba


PS. Niedawno wyszlo jeszcze jedno fajne "udziwnienie".. np. start heli zajmuje ok. 60s.. najpierw musi sie odbyc cala procedura startowa... a podczas lotu nie mozesz zrobic eject.. bo niby jak? w smiglo? Dodano nowe uzbrojenie.. bardziej realistyczne (czyt. mniej celne ) itp itd etc.. addonik sie zwie WGL
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2004-06-04, 20:17      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
kilka screenow z WGL

Cytat:

Caption: A russian Mi-24V HIND encounters AAA fire from 2 Vulcans. The rounds fired airburst near the chopper bringing it quickly to the ground with sheer volume of fire.



Caption: White Phosphorus mortar lands on an enemy camp positioned near a farm house. The mortar was delivered by a M224 60-mm mortar at a range of 2600m. All personnel, cooked and dead. One BRDM, also destroyed.



Caption: BMP-3 launches a salvo of 6 smoke grenades before the onboard infantry disembarks. The shells can be seen in mid-flight.



Caption: American M2A1 launches smoke and 4 seconds later has a wall of protective smokey goodness between it and the enemy. Smoke also defeats IR locking missiles at low angles.



Caption: A-10 Thunderbolt drops a spaced ripple of 2 Mk82 dumb bombs onto a squad of BTR-80 vehicles. Battle damage: 2 destroyed BTRs, 1 disabled BTR, 20 dead personnel.



Caption: United States LRSD (Long Range Survailence Detachment) waits in a hastey ambush while on patrol.



Caption: Fresh from the gear locker... New high-resolution compasses offer pathfinders a superior tool for not getting lost, or at least knowing which way they're heading. Hehe.
 
beryl


Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask

Post2004-06-04, 20:17      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
Czacha napisał:
Masiu, ten modzik sie zwie ECP. Co daje? A no np. roznego rodzaju rany.. niektore sa powiezchowne.. inne, jesli nie zostana opatrzone, skoncza sie zejsciem smiertelnym po uplywie pewnego czasu... a ty zostawiasz za soba slady krwi Poza tym, np. taki czolg podczas explozji, czasem wyskoczy z niego zaloga ktora.. biega w kolko palac sie.. po czym padaja martwi a nad ich cialami unosi sie maly dymek Kiedy ciala poleza dluzej slychac nad nimi latajace muchy


słodkie Szczegóły,ale cieszące, jak np z tym stawaniem koło wiatraka. Wymagania sprzetowe bardzo wzrosły?
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2004-06-04, 20:28      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
nie.. nie jest tak tragicznie jesli chodzi o wymagania

do sciagniecia tutaj - http://www.ofpec.com/editors/ecfg/






PS. lepiej nie stawac za gosciem z LAW/RPG bo mozna sie niezle opiec

PS2. fala uderzeniowa podczas wystrzalu czolgu jest boska
 
Masiu


Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 270
Miasto: Gliwice

Post2004-06-04, 20:44      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
No calkiem calkiem , tylko szkoda, ze to mod a nie standard.
Ostatnio jedynie pykalem troszke w bodajze FDF (Finnish Defence Forces) MOD i tez tam bylo pare fajnych dodatkow.

Czacha napisał:

PS. lepiej nie stawac za gosciem z LAW/RPG bo mozna sie niezle opiec

To akurat w AA jest w standardzie (tak pisza).
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2004-06-04, 23:14      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
w czystym OFP nie bylo tego... dopiero te mody zaczely to wprowadzac

roznica miedzy FDF a ECP polega na tym, iz ECP naklada sie na zwykla gre.. czyli to co ma w sobie ECP zaczyna dzialac na standardowych jednostkach.. i jak odpalasz kampanie CWC to grasz juz w zmieniona gre.. przy FDF misje trzeba robic od poczatku.. albo grac w ich kampanie...
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2004-06-04, 23:32      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
http://www.bgf.pl/czacha/czolg_1.rar [2mb]

krootki filmik demonstrujacy jak wybuchaja czolgi.. gdy ma sie ECP


PS. przed odpaleniem proponuje glosno ustawic glosniki.. albo i jeszcze glosniej

aaaa.. filmik nagrany jest w zwolnionym tempie.. co by dluzej mozna bylo sie rozkoszowac odglosem lecacego pocisku z daleka
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-06-05, 02:01      America's Army Operations Odpowiedz z cytatem
No niezłe. jestem pod wrażeniem
Chętnie bym wrócił to OFP rekreacyjnie.
Gdzie można znaleźc informacje o obowiązujących patchach, modach, serverach gry i voice etc?
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » America's Army Operations Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: