Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Vietcong
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Vietcong

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 31, 32, 33  Następny
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-17, 11:45      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Madey skad znasz moje pojecie o grafice? podaj choc jedna ceche w Vietcongu przewagi nad Moha? nie widze takich, a tak to ja tez umiem na twoim poziomie argumentowac zobacz:

Madey - ale

dobrze mi wyszlo? grafika jest denna jak sprzed 2-3lat mowi ci to juz trzecia osoba wiec sie moze zastanow czy to aby nie moze byc prawda ...

kto tak gra? wazne, ze tak sie DA grac lamersko, wiec gra tez z realizmem ma tyle wspolnego co nic
 
Reklamy
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2002-12-17, 11:51      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Chociaz woda z duzej wysokosci (polka skalna) wyglada naprawde ladnie Ale kwadratowe drzewa mnie nie rajcuja
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-17, 12:07      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Czacha nie znasz sie na grafice po prostu
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2002-12-17, 12:12      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Byc moze, w kwestii grafiki jestem lajkonikiem
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-17, 12:24      Vietcong Odpowiedz z cytatem
nie masz sie o co martwic, Madey jako wybitny specjalista grafik opisze ci tutaj na czym polega nowatorska super grafika w tym demie i czego tacy laicy jak my na pewno nie zauwazylismy




 
Madey


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia

Post2002-12-17, 12:26      Vietcong Odpowiedz z cytatem
gra moze jest kamperska ale po to sa ctfy i inne tego typu rozgrywki zeby zmusic przeciwnika do ruchu pozatym autorom chodzilo zapewne o oddanie klimatu tamtych walk i uwazam ze im ise to udalo przynajmniej takie jest moje pierwsze wrazenie
trzeba byc bardzo czujnym powoli sie ruszac obserwowac itd i naprawde jest satysfakcja z udanego fraga
( mialem wczoeraj taka akcje: jakos tak sie zlozylo ze wszyscy przeszli na strone amerkancow a ja jeden biedny zoltek zostalem sam mialem snajperke podeszlem do flagi przeciwnika gdzie na mnie czekali i 4 ubilem zanim zorientowali sie gdzie jestem i utlukli kolbami a bylem naprawde blisko wroga )

co do grania to w realu tez mozesz przystwic sobie snajperke do ryja i biedz ale wiadomo nikogo nie trafisz a sam szybko...itd

co do grafiki richie to wiesz.... jedni lubia disco polo inni co innego o gustach sie nie dyskutuje ( pozniej sie rozwine o grafice bo teraz musze zapierdalac do hurtowni )
 
Madey


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia

Post2002-12-17, 12:27      Vietcong Odpowiedz z cytatem
jak przyjade to ci wytlumacze
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-17, 12:45      Vietcong Odpowiedz z cytatem
czekam z ciekawoscia co jest tak ladnego w kwadratowych drzewach i kanciastych texturach na obiektach .. chyba ze wtedy takie byly kwadratowe i to tez jest realizm

 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2002-12-17, 13:04      Vietcong Odpowiedz z cytatem
No pewnie. Vietcong nie mial kasy na okragle drzewa...
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2002-12-17, 13:11      Vietcong Odpowiedz z cytatem
[shit dwa razy wyslalem to samo sorry, tresc wlasciwa: ponizej..]

Ostatnio zmieniony przez ODuck dnia 2002-12-17, 13:15, w całości zmieniany 1 raz
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2002-12-17, 13:14      Vietcong Odpowiedz z cytatem
wg mnie grafika jest totalnie brzydka , o jej zlozonosci sie nie wypowiem bo wszystko zaslaniaja mi bure tekstury porozmywane dziwnie pomimo ze wylaczylem forced 16bit textures, takie skaly kanciaste to byly w quake 2 dokladnie wiec wiem co mowie, jedynie moze paprotki sa ladne

a postacie to juz w ogole dramat - chyba z 3 trojkatow na krzyz sa zrobione, animacja 5 klatek...

Madey, skasuj to i chodz ze mna na AAO!!! tam to jest fajnie dopiero
(Czacha: tez kocham OFP ale AAO jak dla mnie swietnie nadaje sie do szybkiego odstresowujacego onlineu)wg mnie grafika jest totalnie brzydka , o jej zlozonosci sie nie wypowiem bo wszystko zaslaniaja mi bure tekstury porozmywane dziwnie pomimo ze wylaczylem forced 16bit textures, takie skaly kanciaste to byly w quake 2 dokladnie wiec wiem co mowie, jedynie moze paprotki sa ladne

a postacie to juz w ogole dramat - chyba z 3 trojkatow na krzyz sa zrobione, animacja 5 klatek...

Madey, skasuj to i chodz ze mna na AAO!!! tam to jest fajnie dopiero
(Czacha: tez kocham OFP ale AAO jak dla mnie swietnie nadaje sie do szybkiego odstresowujacego onlineu)

a ze snajperka to mozna biec i strzelac, ale pod warunkiem ze sie zbytnio nie przejmujesz urwanym barkiem itd


Richie: MOH akurat co do realizmu broni to raczej niewiele lepszy jest ,ale zgadzam sie ze grafika ladniejsza i staranniejsza


co mnie dziwi: Vietconga zrobili ci sami Czesi co H&D a tamto bylo przyzwoite..krok wstecz
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2002-12-17, 13:22      Vietcong Odpowiedz z cytatem
ODuck, cos ci posty szaleja
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2003-03-30, 21:23      Vietcong Odpowiedz z cytatem
no pierwsze wrażenia nie są złe!!! Całość bardzo przypomina Operation Flashpoint - dużo oglądania wstawek, gadanie, ale buduje niezły klimat..podróż Hueyem, w tle z radia leci "Hey Joe" Hendrixa...miód!!! Nie wpadamy od razu do dżungli ale jest długie wprowadzenie,
drzewa i trawy ciut gorsze jak w konkurencyjnym "Vietnamie", grafika broni i postaci też nie najlepsza, ale tekstury gór ładne, w powietrzu ptaszki, motyle, raz po raz słychać niski dźwięk śmigłowców, dopracowane misje z całą fabualrną otoczką jak we Flashpoincie, ale niestety pasek zdrowia i można załapać kilka kul za nim sie padnie...super rozwiązane wołanie o wsparcie artylerii -sami musimy na mapie na oko pokazac gdzie walnąć...arcydzieło to nie jest ale na pewno warto przejść, bo od dużo czasu upłynęło od grania w Seal Team
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-03-30, 22:52      Vietcong Odpowiedz z cytatem
a to jest i vietnam i vietcong? nie wiedzialem, moze w takim razie Madeyowi sie pokickalo?
a wracajac do tematu - rozumiem ze piszesz o full wersji , DM? jesli rzeczywiscie jest taki klimat fabularny to musze zerknac, lubie lata 60te i tematyke wojny w Wietnamie, pomimo ze jestem pacyfista raczej
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-03-30, 23:14      Vietcong Odpowiedz z cytatem
ODuck napisał:
jestem pacyfista raczej


LOL, a do Ruskich w DIDzie jakos bez oporow zawsze grzales
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Vietcong Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 31, 32, 33  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: