Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Texas - wrażenia
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Texas - wrażenia

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Autor Wiadomość
PiotreQ





Post2002-11-14, 08:31      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
Ja też sobie pojeździłem jak nigdy
Na starcie kavoo i Aro wymyślili nową zabawę w kręcenie młynków, więc nie sposób odrzucić zaproszenie. Maska poszła w... tył też po reformie, silnik jakby bardziej ekonomiczny i Vmax ~140. Extra się oglądało...



I mam pytanie:
Kilka razy pojawia się PIGI w relacjach. Czyżby zmieniły sie zasady przyznawania licencji ??? Czy teraz wystarczy być na dwóch treningach i już można jechać ???
(Sorry PIGI, to nic osobistego, tak z ciekawości pytam)
 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-11-14, 11:11      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
Pigi byla na test race tak samo jak darkman czy warlock i tam sprawowala sie dobrze wiec zostala dopuszczona

Niestety wczoraj potwierdzilo sie, ze trzeba wiecej przejechac, zeby nie powodowac co chwila wypadkow kilkukrotnie widzialem PIGI jak STAŁA na linii start/finish i sam malo przez to nie zakonczylem wyscigu mijajac ja o milimetry w takim miejscu!
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2002-11-14, 11:27      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
Minęło trochę czasu więc chłodnym okiem skrobnę dwa zdania.
Złość mi przeszła - podkreślić chcę to, że mimo iż przez Nogala zakończyłem wyścig w tak okrutny sposób i przedwczesny, to nie mam do niego pretensji. Każdemu może się zdarzyć.
Dobiło mnie tylko to, że to był mój pierwszy wyścig i chciałem się wykazać przed wszystkimi a zwłaszcza przed sobą. Przyznaję, że na pierwszych kilku okrążeniach jechałem bo jechałem i czekałem co się zdarzy bo tu wszyscy prą do przodu a ja muszę "iść z prądem". Po restarcie drugiej flagi i przejechaniu jeszcze dwóch okrążeń emocje zamieniły się w skupienie i zacząłem jechać swoje.
Po chwili czułem się już pewnie i przykleiłem się do Warlock'a który jechał naprawdę stabilnie. Nie bałem się ani przez moment, że zrobi coś dziwnego.
Czekałem na moment do wyprzedzenia bo czułem się spowalniany ale nie wiem już teraz przez kogo. Śmiem twierdzić, że to Nogal spowalniał i mnie i Warlocka.
No ale cóż. Nie ma co teoretyzować. Stało się i koniec. Odbiję sobie na innych torach.
Musiałem się nagadać i teraz będę siedział cicho przygotowując się do Californi bo Martinsville nie będę jechał.

Jeszcze pytanie do Piotrqa: pisałeś mi coś zaraz na początku wyścigu na priv'a na czacie? Skakałem po F klawiszach i zobaczyłem kątem oka na niebiesko PB99 i znikło. Nie zdążyłem zobaczyć co napisałeś.
 
PiotreQ





Post2002-11-14, 11:37      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
Oj, nie przypominam sobie. Pisałem do 123 bo mu privy wychodziły na ogólny, więc może cyferki mi się pokręciły... sprawdzę w logach.
 
Gul Dudo


Dołączył: 26 Wrz 2001
Posty: 584
Miasto: Wrocław

Post2002-11-14, 11:55      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
No cóż, ja tam się cieszę, bo po dzwonie na L1 i deformacji mojego autka chciałem się wycofywać, a tak w nagrodę 5-te miejsce. Nie wiem jakim cudem z resztą, bo z tyłu harmonia, z przodu maska na 1/3 szyby, hmmm chyba się udało.
Panowie, jeśli chodzi o PIGI to sprawa jest prosta.... Należy ładnie poprosić na privie (w moim przypadku trzy długie linijki ) a dopiero potem zabierać się do wyprzedzania. Acha jedna rzecz, trzeba to czynić co trzeci restart bo i tak... UWAGA! Wjechałem PIGI w...... hehehe (niestety zajechała mi drogę, kiedy miałem zamiar ją zdublować) Ale wydaje mi się że to z braku doświadczenia, bo chęci były.
Szkoda, że pod koniec było tyle YF, bo bez 3-ki ciężko się wchodzi w GF. Nic to, priva trza było rozgrzać co by zadymy nie było po restarcie i ku mojej radości (hmmm dziwnie to brzmi, cieszyć się z tego że ktoś cię wyprzedza) nic się nie stało...
Kavoo, faktycznie ten zjazd do pitów to jakaś mistyfikacja, bo podobnie jak ty dostałem karę za speeding, a do 42 nawet się nie zbliżyłem... no i BF oczywista

Gratsy dla Rycha
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-11-14, 12:15      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
Gul Dudo napisał:
Panowie, jeśli chodzi o PIGI to sprawa jest prosta.... Należy ładnie poprosić na privie (w moim przypadku trzy długie linijki ) a dopiero potem zabierać się do wyprzedzania.

No nie wiem czy sprawa jest TAKA prosta
Po pierwszej porcji blokowania pod YF skrobnalem 3 privy do PIGI w tonie tak grzecznym, na jaki mnie bylo przy moim zdenerwowaniu stac - miesko grzecznie wygwiazdkowalem
Myslalem ze po tych "instrukcjach" nie bedzie problemu ze zdublowaniem PIGI... ale jednak byly - 2 czy 3 sciecia do wewnetrznej gdy zaczynalem wyprzedzanie w T3 plus wspominane juz wczesniej zajechanie drogi na backstraight.

Zas co do tej BF to w exporcie stoi jak byk ze na L002 oprocz mnie za dokladnie to samo (passing under yellow) czarna obejrzeli jeszcze Gul i vette... podejrzewam ze po prostu spotterom sie popieprzylo i blednie podali nam kolejnosc, bo na pewno jechalem z tym wozem, ktory mi spotter podal.
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-11-14, 12:24      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
Aro napisał:
Caly wieczor dzis grzebalem w setupie gdy kavoo nas poinformowal ze robi 29.5 po 60 lapach no i udalo sie woz zajebiscie ustawic ale nie zdazylem przetestowac wszystkich mozliwych kierunkow wiatru


No i tu byl moj blad Powinienem wam udostepnic replay i export PO wyscigu - wtedy nie grzebalbys w setupie na szybko i mialbys wszystko obcykane
Przed Martinsville juz tego bledu nie popelnie

A tak sie pieknie zapowiadalo Warunki atmosferyczne praktycznie IDENTICO jak podczas tego replaya, jedynie wiatr doszedl (ale to akurat nieduze zmartwienie przy czystym niebie na Texas). Zreszta i tak przeciez wiatr nie ma wiekszego wplywu na czasy - nawet jesli na jednym zakrecie wynosi i trzeba zwolnic, to na przeciwleglym sciaga do apron i mozna szybciej pojechac... wiec sie wszystko wyrownuje
 
Gr00bY





Post2002-11-14, 12:31      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
Guldo - co do zajechania drogi tobie przez PIGI to najbardziej ucierpiałem na tym.... ja Cała reszta stawki co jechała za mną zrobiła mi z samochodu jesień sredniowiecznej wiosny Do tej pory miał rozbity przód i tył, a po tym wypadku całą karoserii. Na szczeście silnik cały zostal Tylko mi trochę brakowało tej 2-ki podobnie jak Tobie 3-ki 8)

BTW - mówiłem, ze skonczymy o 1:20

Ps. Nie wiem czemu ale mam replay tylko od 67 kółka. DISCO nie miałem Może coś trzeba zmienic w konfigu? Pomóżcie, żeby na przyszłość nie było takiego problemu. Richie - kiedy będzie replay? Bo do pierwszych wypadków (do 67lap) musze się posiłkować tym z serwera.
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-11-14, 12:40      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
Zas wracajac na chwile do qualu...

6 123 T Zminda 29.506
7 48 P Oblicki THM 29.506

Chyba pierwszy taki przypadek
 
PIGI





Post2002-11-14, 13:15      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
Tak. Zdaję sobie sprawę, że nie dobrze wypadł mój debiut. Od nieudanego qual po DQ na chyba mniej jak 20 lap do końca.
DQ zarobiłam w głupi sposób, bo coś w domu odwróciło moją uwagę jak wjeżdżałam do Pitu i przejechałam swoje stanowisko, potem zapomniałam, że nie wolno cofać.
Ponieważ dużo piszecie o moich przewinieniach, to poproszę o replay’e, bo byłam tak wkurzona, że zapomniałam nagrać. Szczególnie zależy mi na „wybrykach”, „kilku wypadkach”, blokowaniu przez 20 lapów z niemałym hakiem... , kilkukrotnym staniu na linii start/finish.
Bo na przykład jak chodzi o wypadki, to pamiętam tylko te gdzie waliłam w kogoś spinującego, lub wjeżdżałam w jakiś większy bigos przede mną. A może nie chcę pamiętać, to proszę mi przypomnieć.
Co do blokowania: jak widziałam kogoś blisko za mną w lusterku, to starałam się mu ustąpić miejsca. Może nie zawsze to dobrze oceniałam. Jeśli jednak ktoś był dalej, to gdzie w Regulaminie jest napisane, że mam zwolnić i Panów przepuszczać? Nawet jak jestem zdublowana.
Co do stania na linii start/finish, to już zupełne DNO. N I E W I E R Z Ę.
Jeżeli to wszystko prawda, to ja sobie odpuszczam na jakiś czas online i trenuję na sucho. Nie to żebym się obrażała, tylko rzeczywiście wygląda to tragicznie.
I na koniec jeszcze dwie uwagi. O ustawianiu się do restartu. Wy mi podpowiadacie co innego, a Spotter co innego. Na przykład: Spotter mówi: ustaw się na wewnętrznej za autem 47, a auto 47 jedzie cały czas na zewnętrznej. No to ja jadę dalej wewnętrzną do przodu, bo mnie poganiacie. To Spotter mówi: Nie wyprzedzaj auta 47. No to jak to Qrwa w końcu jest?
I druga uwaga to jest taka, że większość kar to nie wiem za co dostałam. Komunikaty były: a to że wyprzedzam lidera po restarcie przed linią, a to, że przekraczam szybkość w picie. Nie przypominam sobie takich przypadków. Dlatego też mam jeszcze pytanie. Kiedy będzie cały replay na stronie, bo muszę na spokojnie to wszystko obejrzeć.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-11-14, 13:25      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
Replay juz jest zaraz na stronie podlinkuje, PIGI niestety kilkukrotnie ledwo omijalem cie jak stalas albo ledwo jechalas co jest rownoznaczna po ogloszeniu YF na linii start/finish, tylko przypadkiem z groobym, dimaxem raz czy dwa ominelismy cie na gazete czyli o milimetr, za cos takiego w tamtym sezonie dostalem DQ a zrobilem to tylko raz... wszystko bedzie na replayu nie ma sie o co klocic przed jego obejrzeniem
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-11-14, 13:25      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
PIGI napisał:
Co do blokowania: jak widziałam kogoś blisko za mną w lusterku, to starałam się mu ustąpić miejsca. Może nie zawsze to dobrze oceniałam. Jeśli jednak ktoś był dalej, to gdzie w Regulaminie jest napisane, że mam zwolnić i Panów przepuszczać? Nawet jak jestem zdublowana.

Nie wiem jak bylo w przypadku innych driverow, ale w moim przypadku bylo to ewidentne blokowanie. Co chwila siedzialem ci na bagazniku starajac sie wyprzedzic, i po kazdym ataku musialem dohamowywac bo zamykalas drzwi przed nosem. Oczywiscie po takim dohamowaniu odjezdzalas mi na kilkadziesiat metrow, ale lap pozniej ponownie bylem tuz za toba i... sytuacja sie powtarzala.

Regulamin mowi:
"Kierowca zdublowany w momencie kiedy zbliżył się do niego lider lub każdy inny będący przynajmniej 1 lap w przodzie, ma obowiązek wybrać wewnętrzny lub zewnętrzny tor jazdy i trzymać się go."
I dalej:
"Jeśli kierowca jedzie z prędkością nie mniejszą niż lider może walczyć o miejsce, ale utrzymując swój tor jazdy, nie można blokować jadąc zygzakiem od góry do dołu po całym torze."

Niestety w kilku przypadkach nie bylo to trzymanie sie swojego toru jazdy, zwlaszcza w T3, kiedy wchodzilas w zakret szeroko, a gdy probowalem cie po wewnetrznej zdublowac - scinalas zakret zajezdzajac droge.

PIGI napisał:
Co do stania na linii start/finish, to już zupełne DNO. N I E W I E R Z Ę.

Oj uwierzysz, believe me Na wlasne oczy to widzialem... cale szczescie ze jechalem troche z tylu i mialem duzo miejsca zeby cie minac.
 
Gr00bY





Post2002-11-14, 13:25      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
Hm.. PIGI - przez wybryk np. rozumiem to, że mnie przed startem wyścigu tak zgrabnie uderzyłaś, że nagle znalazłem się tyłem do kierunku jazdy. Co jak co, ale pierwszy raz coś widziałem Kilka wypadków - niech za przykład posłuży jazda węzykiem, a w konsekwecji kompletne zajechanie drogi Gulowi i karambol chyba najwiekszy w całym wyścigu. Trochę tych sytuacji było. Blokowanie miało miejsce. Było to tak widoczne, że za Tobą w czasie wyścigu można powiedzieć, że utworzył się swoistego rodzaju korek. Szkoda, że tak wyszedł Twój debiut. Nie mniej jednak zachęcam do dalszych treningów szczególnie on-line. Może być już tylko lepiej
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-11-14, 13:35      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
PIGI napisał:
I na koniec jeszcze dwie uwagi. O ustawianiu się do restartu. Wy mi podpowiadacie co innego, a Spotter co innego. Na przykład: Spotter mówi: ustaw się na wewnętrznej za autem 47, a auto 47 jedzie cały czas na zewnętrznej. No to ja jadę dalej wewnętrzną do przodu, bo mnie poganiacie. To Spotter mówi: Nie wyprzedzaj auta 47. No to jak to Qrwa w końcu jest?


Cos ci sie rybko popier... niczylo Numer 47 to ja
Poganialem cie ja, jak jechalem ZA TOBA na double file, bo w T3 tuz przed restartem potrafilas jechac w srodku stawki, mimo ze na double bylas pierwsza i powinnas jechac tuz za PC.
Zas sprawa spottera mowiacego "stay behind 47 car" musiala miec miejsce dopiero wtedy, gdy cie w koncu zdublowalem i odlapowalem sie. Wtedy juz jechalem na tym samym okrazeniu co lider, wiec nic dziwnego ze na restarcie ustawialem sie po zewnetrznej.

A co do kar to sprawa jest tak samo prosta jak klebek sznurka w kieszeni
Jesli restartujesz z pierwszego miejsca na double file, to nie masz prawa wyprzedzic chocby o milimetr lidera przed kreska, bo inaczej masz BF murowane.
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2002-11-14, 13:37      Texas - wrażenia Odpowiedz z cytatem
A co wy mysleliscie ze PIGI po dwoch treningach, bedzie jezdzic rowno i szybko? Powinna dostac zielony listek na szybie i L na dachu ..

(moze rookie powinni dostac jakies specjalne oznaczenie )
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Texas - wrażenia Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: