Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Silent Hunter 3
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Silent Hunter 3

Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
Autor Wiadomość
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2005-03-23, 02:18      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Spokojnie - jeszcze nie mam

Ale proponuje tutaj sie dzielic wrazeniami.
 
Reklamy
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-03-23, 02:27      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Snake- napisał:

1. Gra dziala tylko i wylacznie w 1024 i nic sie nie da nigdzie zmienic


W plikach *.cfg znalazlem wpisy z rozdzialka wlasnie 1024, jednak ich zmiana rzeczywiscie na razie nic nie wnosi.
Kurcze niezle przesadzili, jesli 1024 to bedzie max ... na 22" niektore elementy nie wygladaja w niej nieciekawie, ale nie jest zle

Manual w *.pdf dosc chudziutki jak na taka pozycje, ale za to niezle tutoriale z filmikami intruktazowymi, ktore w sposob lopatologiczny tlumacza podstawowe zagadnienia.
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2005-03-23, 02:38      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
eee ja myslalem o osobnym dziale a nie watku w hydeparku

moze zamiast np LIGI golfa wirtualnego ?
 
Czary


Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola

Post2005-03-23, 15:06      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
DID Wolfpack
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2005-03-23, 16:53      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2005-03-24, 00:12      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
czy ktos wie jakie bedzie spolszczenie - kinowe czy pelne?
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2005-03-24, 00:26      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Kinowe + do wyboru ścieżka dźwiekowa (dialogi) angielskie albo niemieckie
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2005-03-24, 01:12      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Lepiej sie nie da
Jutro wysylam w swiat dzieciaki i zone i przez jeden dzien mam wolna chate - nie pozostaje nic innego jak poki co odgrzac starenkiego SH1 Gold Edition
 
witek_p


Dołączył: 24 Sty 2003
Posty: 1251
Miasto: Katowice GG 2425547

Post2005-03-24, 01:18      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
W SH I zagrywalem sie kilka ladnych tygodni, SH II jakos nie wpadl mi w lapy, ale chyba trzeba bedzie siegnac po III i sobie przypomniec conieco
 
luk


Dołączył: 14 Lut 2003
Posty: 347
Miasto: Kraków GG 2686562

Post2005-03-24, 01:32      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Ja pamietam ze ladnych pare lat temu pogrywalem troche w cos takiego ale nawet nie jestem pewnien czy to SH czy cos innego

Teraz mi takiego smaka narobiliscie ze jutro instaluje SH III
 
SiD


Dołączył: 18 Lip 2004
Posty: 190
Miasto: slupsk

Post2005-03-24, 01:57      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
a ja nigdzie nie moge dostac tego SH 3((
 
Boxster


Dołączył: 21 Wrz 2004
Posty: 146
Miasto: Bydgoszcz

Post2005-03-24, 02:07      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Jak ustawić rozdzielczość więkaszą niż 1024x768, czy PixelShader 1.1 to też max, a gdzie jest AA? Coś konfig wygląda strasznie marnie i nie daje za bardzo pola do manewru... Jeśli to max to troszke kiszka, bo już się przyzwyczaiłem do wody z "Pacific Fighters" - PixelShader 3 Czy można SilentHunteraIII jakoś graficznie "podkręcić"?
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2005-03-24, 02:33      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Boxster napisał:
Jak ustawić rozdzielczość więkaszą niż 1024x768


juz bylo tu pisane, ze sie nie da
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-03-24, 12:47      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Na forach ludzie pisza ze w plikach *.cfg da sie ja zmienic, jednak u mnie to nie dziala (moze to jaks sciema) albo edytuje nie tam gdzie trzeba. Poza tym juz sie przyzwyczailem do 1024 i nawet na 22" wyglada niezle ... szczegolnie podczas akcji kiedy nie ma czasu na delektowanie sie widokami i trzeba sprawnie nawigowac pomiedzy ekranami

Jednak pomimo to wydaje sie ze engine jest jakby troche niedopracowany i potrafi niezle przyciac np. poczas obserwowania z bliska eksplozji trafionej jednostki, niby tylko troche ognia, dymu oraz elementow statku wyrzucanych w powietrze ogladanych na 1/4 powierzchni ekranu (peryskop) a potrafi skutecznie zamulic wyswietlane ... No chyba, ze to kwestia 512 MB ramu, do ktorego gra dorzuca te elementy w tym czasie.

Ogolnie jednak w miare plywania coraz bardziej mi sie podoba ...
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2005-03-24, 17:41      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
eksperymentowal ktos moze juz z patchem 1.1?
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Silent Hunter 3 Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: