Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2005-03-23, 02:18 Silent Hunter 3
Spokojnie - jeszcze nie mam
Ale proponuje tutaj sie dzielic wrazeniami.
Reklamy
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2005-03-23, 02:27 Silent Hunter 3
Snake- napisał:
1. Gra dziala tylko i wylacznie w 1024 i nic sie nie da nigdzie zmienic
W plikach *.cfg znalazlem wpisy z rozdzialka wlasnie 1024, jednak ich zmiana rzeczywiscie na razie nic nie wnosi.
Kurcze niezle przesadzili, jesli 1024 to bedzie max ... na 22" niektore elementy nie wygladaja w niej nieciekawie, ale nie jest zle
Manual w *.pdf dosc chudziutki jak na taka pozycje, ale za to niezle tutoriale z filmikami intruktazowymi, ktore w sposob lopatologiczny tlumacza podstawowe zagadnienia.
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2005-03-23, 02:38 Silent Hunter 3
eee ja myslalem o osobnym dziale a nie watku w hydeparku
moze zamiast np LIGI golfa wirtualnego ?
Czary
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola
Kinowe + do wyboru ścieżka dźwiekowa (dialogi) angielskie albo niemieckie
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2005-03-24, 01:12 Silent Hunter 3
Lepiej sie nie da
Jutro wysylam w swiat dzieciaki i zone i przez jeden dzien mam wolna chate - nie pozostaje nic innego jak poki co odgrzac starenkiego SH1 Gold Edition
Jak ustawić rozdzielczość więkaszą niż 1024x768, czy PixelShader 1.1 to też max, a gdzie jest AA? Coś konfig wygląda strasznie marnie i nie daje za bardzo pola do manewru... Jeśli to max to troszke kiszka, bo już się przyzwyczaiłem do wody z "Pacific Fighters" - PixelShader 3 Czy można SilentHunteraIII jakoś graficznie "podkręcić"?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2005-03-24, 02:33 Silent Hunter 3
Boxster napisał:
Jak ustawić rozdzielczość więkaszą niż 1024x768
juz bylo tu pisane, ze sie nie da
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2005-03-24, 12:47 Silent Hunter 3
Na forach ludzie pisza ze w plikach *.cfg da sie ja zmienic, jednak u mnie to nie dziala (moze to jaks sciema) albo edytuje nie tam gdzie trzeba. Poza tym juz sie przyzwyczailem do 1024 i nawet na 22" wyglada niezle ... szczegolnie podczas akcji kiedy nie ma czasu na delektowanie sie widokami i trzeba sprawnie nawigowac pomiedzy ekranami
Jednak pomimo to wydaje sie ze engine jest jakby troche niedopracowany i potrafi niezle przyciac np. poczas obserwowania z bliska eksplozji trafionej jednostki, niby tylko troche ognia, dymu oraz elementow statku wyrzucanych w powietrze ogladanych na 1/4 powierzchni ekranu (peryskop) a potrafi skutecznie zamulic wyswietlane ... No chyba, ze to kwestia 512 MB ramu, do ktorego gra dorzuca te elementy w tym czasie.
Ogolnie jednak w miare plywania coraz bardziej mi sie podoba ...
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa