A ja mysle, ze zmienilo sie tez cos w fizyce opon. Pozatym, ze ogolnie jest realniej to drifting tez jest bardziej realistyczny.
Na przejsciach z zakretu na zakret wszystko wydaje sie byc bardziej naturalnym(a mniej "jakim takim, takim jakim" jak w poprzednich wersjach). To jak trzeba kontrolowac "spinowanie" kol podczas driftu jest teraz tez bardziej realistyczne(Wplywa to takze na przejscia). Opony ponadto pekaja po realnym czasie. Zmiany w secie na bardziej realne pod wzgledem driftu teraz daja wieksze korzysci.
Innymi slowy mam wrazenie, ze LFS ma teraz mniej "sztucznej" plynnosci, co czuc podczas rozpoczecia driftu, przejscia z driftu na drift oraz jego zakonczenia.
Podsumowujac - bardzo duzy plus za patch. Nie jest oczywiscie idealnie, ale jest juz bardzo blisko real'a(przynajmniej w ulicznych autach, do slickow nie mam porownania, co nie zmienia faktu, ze wydaje mi sie, ze na slikach jazda tez jest bardziej naturalna/realistyczna).
Reklamy
Paulo
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 476
Miasto: Zielona Gora
2007-12-13, 14:27 Live for Speed S2 Demo ALPHA
Maniak
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2007-12-14, 16:58 Live for Speed S2 Demo ALPHA
Ja mysle ze to zasluga powiekszonej bezwladnosci silnikow. Chociaz zmiany w nagrzewaniu sie opon tez mogly miec swoja zasluge.
Najbardziej powala mnie zachowanie noobow ostatnio. Ciagle tylko pytania jak zmieniac biegi. albo dlaczego mi sie sprzeglo przegrzewa. Ale tak to jest jak ktos byl przyzwyczajony do zmieniania biegow z gazem w podlodze, to teraz w autach ze skrzynia bez odciecia zaplonu przy zmianie w gore sie chlopaki gubia.
Ja ostatnio nawet sobie sprzeglo na przycisku zrobilem, ale wciaz zapominam ze przy spinie trzeba wysprzeglac i mi bryka gasnie.
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2008-08-21, 14:39 Live for Speed S2 Demo ALPHA
Jakby ktos chcial wygrac nowego VW Scirocco, to jeszcze do niedzieli w Lipsku na targach Games Convention jest szansa.
Tworcy LFSa dogadali sie z VolksWagenem i bedzie pierwszy prawdziwie seryjny samochod. Niestety na razie mozna go zobaczyc tylko na screenie i na targach.
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_w5KAku9cwM&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_w5KAku9cwM&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2009-09-21, 22:06 Live for Speed S2 Demo ALPHA
Po ostatniej informacji, że engine fizyczny opon w LFSie, z powodu błędów wyłapanych przy testowaniu Scirocco, został przepisany od nowa. Dziś oficjalnie poinformowano o pierwszym realnym torze w LFSie. Będzie to brytyjski kompleks Rockingham, oczywiście zgodny z najnowszymi trendami w symulatorach, czyli skanowany laserowo.
Zastanawiam sie nad kupnem licencji ale mam jedno wielkie ALE. Mianowicie w ogole nie czuc predkosci w LFS. Jade 200km/h a wyglada jakbym jechal 30.Czy w pelnej wersji lepiej to wyglada? Czy silniki wszedzie sa takie przytlumione? Moim zdaniem w porownaniu z netKar pro to LFS wypada slabiutko. netKer tez mam demo i jestem pod wrazeniem jazdy, dzwiekow...wszystkiego minusem w netKar jest to ze jest chyba o wiele mniej rozbudowany jesli chodzi o ilosc torow i samochodow. Hmmm nie wiem na co sie zdecydowac...
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2009-09-23, 21:30 Live for Speed S2 Demo ALPHA
Pełna wersja od dema różni się tylko zawartością, sam program jest ten sam. Tak więc pewnie problem leży w FOV. Ja jeżdżę na 90* i nie widzę problemu, ale może to kwestia przyzwyczajenia. Na pewno auta z dema nie są demonami prędkości, ale GTRy i wyższe formuły już trochę dają czadu.
Dźwięki silników można podmienić/edytować, np. zmienić wartość tłumienia w kabinie. Wciskamy SHIFT+A i bawimy się suwakami. Niestety LFS używa dźwięków syntezowanych i dopóki nie będzie doskonalszej symulacji silnika (praca każdego cylindra) i bardziej zaawansowanej symulacji układu wydechowego to dużo lepiej nie będzie.
Ostatni netKar to faktycznie spory krok do przodu i pod względem wrażeń z jazdy LFS został trochę w tyle.
Proponuję poczekać na najbliższego patcha LFS, w którym zostanie przedstawiona poprawiona fizyka opon i dopiero wtedy się zdecydować.
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2009-11-05, 22:53 Live for Speed S2 Demo ALPHA
To ja jeszcze tak w kwestii formalnej dotyczącej FOV.
Ostatni patch LFSa - Z25, wprowadził możliwość obsługi kilku monitorów przez oddzielne viewporty. Nie jest to nic nadzwyczajnego bo i rFactor i iRacing z tego co wiem obsługują taki tryb.
Natomiast najciekawsze jest to ze tryb wielo-viewportowy można odpalić na jednym monitorze, dzięki czemu zyskujemy zakrzywioną projekcję (coś na kształt rybiego oka).
Może pokażę na przykładach:
FOV:90* i pojedynczy viewport
FOV:110* i pojedynczy viewport
Paskuda, nie da się tak jeździć.
FOV:110* i jedenaście viewportów (5 lewych, 1 centralny, 5 prawych) ustawionych pod kątem 6*
Kierownica praktycznie takiej samej wielkości jak przy 90* i jednym viewporcie, a o ile większe pole widzenia i przez to uczucie prędkości.
Niestety takie wyświetlanie pożera sporo klatek, tak więc trzeba mieć dobrą kartę graficzną.
Zastanawiam się czy w którymś simie jest możliwe coś takiego?
Dla mających dwa monitory też jest sporo możliwości:
Można ustalić szerokość każdego z ekranów (np gdy mamy monitor 16x10 i 4x3), skompensować wpływ ramki monitora (bezel correction), a co najciekawsze przesunąć wyświetlany obraz (bez przesuwania punktu z którego patrzymy) w lewo lub w prawo.
FOV:106* i dwa viewporty (1280 i 1024 x 768) z 5% korekcja na ramkę
FOV:106* i dwa viewporty (1280 i 1024 x 768) z 5% korekcja na ramkę i przesunięciem obrazu
mreq
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 177
Miasto: Kraków
2015-04-04, 14:05 Live for Speed S2 Demo ALPHA
Devsi ostatnio się obudzili i coś robią. S3 nie ma ale jest nowy Westhill i jest co pozwiedzać.