Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » Live for Speed S2 Demo ALPHA
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Live for Speed S2 Demo ALPHA

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Następny
Autor Wiadomość
spy_net


Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 29
Miasto: Tarnów

Post2005-04-07, 18:05      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
jaizm , ale po co ? ja mowie jak jest w s1 i jak bedzie w s2 , na demo to jest wolna amerykanka i totalny bajzel wiec nie ma co sie sugerowac tym co sie tam zobaczy , bo to wcale nie obrazuje tego jak jezdza ludzie z licencja s1/s2.Zreszta jaizm ty masz licencje wiec wiesz jak wygladaja wyscigi na serverach s1.
 
Reklamy
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2005-04-07, 18:36      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
Ja tam nie wierze w 'spisek lyzwiarski'. Ale co z tego? Wynika z tego tyle, ze prowadzenie GT Turbo w tym demie nie jest zadowalajace, bo tworcy (moze testerzy to tez wspoltworcy tej czesci, bo programista jest tylko jeden) po prostu nie potrafili zrobic lepiej, nie mieli wystarczajacych do tego danych i zasobow, albo po prostu jeszcze z tym nie zdazyli. Oby to ostatnie okazalo sie prawda.
 
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2005-04-07, 18:38      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
Prawda jest taka ze zeby jechac szybko to nie mozna driftowac ale w LFS to jest prawie niewykonalne...
Tzn ja mam problemy zeby wyczuc samochod i zeby krecic dobre czasy (mam kolo 1-2 sekund straty) poniewaz zeby nie uciekal tyl samochod musi byc ustawiony strasznie podsterowny (nie ma co porownywac tego do podsterownosci w GTR). Natomiast jak sie samochod ustawi normalnie to tyl caly czas ucieka w niespodziewanych momentach i bez ostrzerzenia... a gdy tyl ucieknie mozna go utrzymac bez problemu jednak traci sie kupe czasu...

Dodatkowo wielki lol w tej fizyce to ciesnienie opon... zawsze sie jezdzi na max i wtedy i tak srodkowa czesc opony nie jest najcieplejsza.

Na plus jest napewno model zniszczen oraz mozliwosc zrobienia flatspotow na hamowaniu (zdarcie opony). Co prawda narazie wyglada to tylko tak ze temperatura w danej czescie opony dramatycznie wzrasta, ale zapewne po dopracowaniu pojawi sie wyrazna utrata stabilnosci/przyczepnosci.
 
camer


Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin

Post2005-04-07, 20:25      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
jaizm napisał:
Camer sciagnij te pare mega LFS S2, wejdz na jakikolwiek serwer i sam sie przekonaj jak to jest


ja tak w ciemno nie palnalem, juz cos tam probowalem dema s2. ale chyba nie mam dobrze skonfigurowanej dfp, bo jazda w tym demie to poki co porazka. moze kamkor podrzuci jakis konfig na ta kiere i dam jeszcze jedna szanse temu tytulowi .
 
kamkor





Post2005-04-07, 20:42      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
camer: Moje ustawienia w sterach dfp: 720 stopni, OES: 89% SES: 0% DES: 100% i Centering Spring wylaczone. W lfsie kat obrotu 900stopni(100% liniowosc) i ffb na 80%.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2005-04-07, 23:32      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
spy_net napisał:
ilez osob z grajacych w LFS'a driftuje ? 3-5 % ?


ale wlasnie o to chodzi, ze tu same auta driftuja, zupelnie inaczej niz w rzeczywistosci to ma miejsce
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2005-04-08, 14:19      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
eee kupaaaaaaaaaaaaaaaaa

ja tam nie widzę różnicy w stos. do starego lfs

zeby jechac normalnie nie mozna uzywac gazu do dechy i obchodzic sie z kierwonica jak z jajkiem

nie da sie tym jezdzic poprostu, to tak jakby przednie kola po asfalcie suchym jechaly a tylne po mokrym
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2005-04-08, 22:39      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
Tu jest wytlumaczenie nowej czesci ustawien kierownicy http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=202336. Teraz wiadomo, po co jest ustawienie 'Wheel turn' - to dosc pomyslowa rzecz. Poza tym dla kierownic o malych katach obrotu zalecane 'oficjalnie' jest raczej ustawienie nieliniowe.
 
luk1985


Dołączył: 03 Lut 2005
Posty: 22
Miasto: Kraków

Post2005-04-08, 22:41      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
a co trzeba zrobic by miec samochody z pierwszej czesci gry??
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2005-04-08, 23:48      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
wcale nie bede bronil LFS jesli chodzi o przyczepnosc asfaltu, ale parafrazujac slowa niektorych mozna po
tym filmiku stwierdzic ze na trzeciej planecie od slonca jest skopana fizyka bo sie tyl auta za latwo slizga
 
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2005-04-09, 01:51      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
Niezle driftuje koles na replaju... i troche inazej niz w lfs. tzn bardziej miekko...
No dobra a teraz mam jedno pytanie... dlaczego w LFS mozna driftowac na praktycznie kazdym setupie (jak sie ustawi max sterring lock) tak jak w realu driftuja ludzie na samochodach specjalnie do driftowania przygotowane:
- kierownica sama kontruje pieknie, tu pewnie duzy caster ...
- samochod ma specjalnie ustawiony traction control ktory slychac wyraznie
- sterring lock pewnie wiekszy niz 45stopni
- specjalne oponki do driftowania
- specjalny setup do driftowania (jakies odpowiednie cambery i inne ustawienia)
 
kamkor





Post2005-04-09, 10:36      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
Mlod napisał:
- samochod ma specjalnie ustawiony traction control ktory slychac wyraznie


Sorry za ot, ale nie wiedzialem, ze w realu przygotowane samochody do driftu maja traction control, np. te z D1GP.

p.s.: Na tym filmiku gosc(Ueo Katsuhiro) driftuje w tym. Ale, ze jako filmik jest nowy to pewnie jedzie w nowszej wersji, ktora tez jest zolta, a nie biala. Potem wrzuce jeden filmik z pewnej rundy d1gp, respekt dla kierowcow, ktorzy tam jezdza
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2005-04-09, 12:51      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
Poprobowalem tych zalecanych ustawien, tzn. 'Wheel turn' taki jak kat obrotu danej kierownicy oraz 'Misc -> Steer compensation' na 1. Teraz prowadzenie wydaje mi sie znacznie mniej tragiczne niz przy ustawieniu liniowym (Steer compensation na 0), ktorego poza tym wszedzie staram sie uzywac. Po prostu dzieki temu nie trzeba az tak bardzo obchodzic sie z kierownica jak z jajkiem.

Ostatnio zmieniony przez w126 dnia 2005-04-09, 13:09, w całości zmieniany 1 raz
 
9mm


Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368

Post2005-04-09, 13:06      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
Sorcia za OT, ale skoro mowa o drifcie, D1GP, to zajrzyjcie (zwlaszcza wlasciciele ps2) tutaj:

http://www.yukes.co.jp/d1-game/?

Ciekawe, czy pojda w kierunku Kaido Battle , czy moze Enthusii lub GT4
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2005-04-09, 17:06      Live for Speed S2 Demo ALPHA Odpowiedz z cytatem
Ale porazka Auto sie slizga jak na lodzie...
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » Live for Speed S2 Demo ALPHA Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: