Wymagania dot. teamow :
-teamy powinny sie skladac z minimum 5-ciu, a maximum 7-miu zawodnikow i musza oni byc z tego samego kraju z ktorego jest dany team (czyli my Polacy mozemy byc tylko w polskim teamie
). 2-4 teamow beda sie skladaly z roznych narodowsci (bedzie wprowadzone w miare potrzeby, czyli pewnie nie
).
-team moze miec kierowcow zapasowych (tu wymagania takie jak wyzej - Polak dla Polski)
-kazdy zespol ma kapitana ktory jest odpowiedzialny za kontakty z kierownictwem GPLWC i innymi kapitanami.
Wymagania dot. kapitanow
-kapitan jest najwazniejsza persona w zespole i jest jedynym ktory kontaktuje sie z kierownictwem.
-kapitan musi podac e-mail
-kapitan zarzadza zespolem
-kapitan wysyla kierownictwu wyniki wyscigow po tym jak punkty zostana juz podliczone przez odp. program. Jezeli punktow nie mozna podliczyc to powinno sie wyslac kierownictwu kompletny raport
-kapitan jest jedynym ktory ustala daty wyscigow z kapitanami innych krajow. Wyscigmusi byc rozegrany przed podanym na stronie terminem ostatecznym. Jezeli dwa kraje nie moga sie dogadac w sprawie terminu wyscig konczy sie wynikiem 0-0.
-kapitan musi miec serwer do rozgrywania wyscigow. Serwer nie musi byc wlasnoscia kapitana. Moze kierownictwo bedzie moglo użyczyc serwera od czasu do czasu, albo moze ktos bedzie mogl uzyczyc serwera.
-kapitan zapisuje zespol bla...bla...bla
-do obowiazkow kapitana nalezy dopilnowanie tego aby czlonkowie zespolu spelniali wymagania (kolor helmu etc.)
-kapitan moze miec zastepce (asystenta) - jego e-mail tez powinien byc podany.
Zasady ogolne
Zespoly
-zespoly beda rozstawione w grupach z trzema innymi zespolami. Dwa najlepsze zespoly przechodza do nast. rundy rozgrywek. Kazdy zespol spotyka sie z innymi tylko raz w danej rundzie. "Mecz" sklada sie z dwoch wyscigow- po jednym wyscigu na wybranym przez kazdy zespol torze (czyli my mozemy sobie wybrac jakis tor, a drugi tor wybiera drugi zespol).
Punktacja za mecz
-wygrana w obu wyscigach - 3 pkt.
-remis - oba zespoly otrzymuja po jednym punkcie
-przegrana w obu wyscigacgh - 0 pkt.
Punktacja za wyscig (tu moje tlumaczenie)
-kierowca zdobywa tyle punktow ilu kierowcow z przeciwnego zespolu jest za nim - czyli np. Mlod wygrywa - zdobywa 7 pkt. , jakis z innego zespolu jest 2-gi - zdobywa 6 pkt. (za nim jest 6-ciu Polakow)Tytus jest 3-ci - dostaje 6 pkt. (za nim jest 6-ciu przeciwnkow) etc. Jezli zespol sklada sie z mniej niz 7-miu driverow (ale >= 5) to ci nieobecni kierowcy licza sie jakby przyjechali ostatni (czyli nie zdobywaja punktow, ale jakby przeciwnik za nich zdobywa)
Pozostale zasady
-zespol moze skorzystac z kazdego chassisa tylko raz na wyscig (czyli kazdy musi jechac innym). Niedostosowanie sie - DQ.
-kapitan ustala przydzial chassisow
-kolory helmow - TYLKO czerwony lub bialy !! Kapitanowie powinni sie spotakc na VROC'u w pokoju GPLWC w celu ustalenia kolorow kaskow (conajmniej 15 min. przed wyscigiem)
-wszyscy kierowcy powinni miec wybrany ten sam kraj w GPL'u (w celach automatycznej kalkulacji wynikow).
-jezeli na wyscig stawi sie mniej niz 5-ciu kierowcow z jednego zespolu to ten zespol przegrywa.
-problem nie rozstrzygniety - mozliwosc bardzo duze roznicy czasowej , ktora uniemozliwia rozegranie wyscigu. Narazie jest rozwiazanie - remis, ale moze sie to zmienic.
-Dodatowy tor wybieramy sposrod 11 oryginalnych torow.
-Qual - intermediate short, 20 minut, bez SHIFT+R, uzyc SHIRT+V przed wyjazdem z pitow
-wszyscy kierowcy te same helmy, te same kraje w GPL
-kapitanowie ustalaja miedzy soba ktory tor najpier jedziemy - ich czy nasz.
-wyscig - intermediate short (eeeee...), S+R mozna, nieodpowiednie zachowanie na torze moze zdyskwalifikowac kierowce badz nawet caly team. W razie potrzeby nalezy wyslac replay do kierownictwa.
Ufff to by bylo na tyle
Mam pytanie - czy drugi zespol wie jaki my sobie wybieramy tor czy dowiaduja sie o tym w ostatniej chwili ??