Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » zmiana biegow i ocena
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

zmiana biegow i ocena

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
Pawel





Post2001-09-27, 13:50      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
Czesc
Mam pytanie czy odejmojecie gaz pruy zmianie biegow.
Czy moglby ktos ocenic gdzie robie najwieksze bledy.www.rallyonline.de/desktop.zip (1Mb)

z gory dzieki pawel
 
Reklamy
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2001-09-27, 13:55      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
Podczas jazdy offine i wylaczonym damage to chyba nikt nie odejmuje gazu przy zmianie biegow.

natomiast podczas wyscigow czyli z wlaczonym damage jest to kinieczne poniewaz nie odejmujac gazu podczas zmiany biegow silnik jest nieobciazony i momentalnie obroty silnika przekraczaja dopuszczalne wartosci czego efektem po ktotkim czasie jest wybuch silnika.
 
Ladi





Post2001-09-27, 14:08      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem

Co racja to racja !
mgr inż. Ladi
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-09-27, 14:30      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
dodaj ze absolwent wydzialu mechaniki pojazdow tylko teraz to potwierdz w praktyce
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-09-27, 14:41      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
ogladnalem lap nr.5

grande - calkiem zle, hamujesz co chwila bo cie setup wyrzuca (zly) a grande przejezdze sie na jak najwczesniej wcisnietym gazie, nie na hamulcu

oba lesmo - za wczesnie hamujesz apozniej jedziesz na bezgazie, w GPL chodzi o to, aby nigdy nie jechac na bezgazie, albo hamujesz albo przyspieszasz, hamujesz pozniej, przyspieszasz wczesniej i jestes 2 s do przodu w porownaniu do twojwgo przejazdu

ascari - to co grande wyrzuca cie a powinienes jechac na full gazie

parabolika - szeroko zamiast wasko

wszystko czegoc i trzeba to skleic sie z czyims replayem w GPL spy girl i ogladnac gdzie tracisz, potem skleic swoj replay GPL replay analizerem i ogladnac gdzi ejedziesz zlym "torem jazdy"

potem cwiczyc cwiczyc i poprawiac az do bolu, a jak ci sie juz nie bedzie chcialo i juz nie bedziesz mial sily to... cwicz jeszcze, jak kazdy z nas
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-09-27, 14:42      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
aha nie pochwalilem cie ogolnie jest ok ! jak na ten staz czyli prawie zaden 1.32 na monzie to bardzodobry start, przeanalizuj i porownaj swoje przejazdy z lepszymi i sam zobaczysz ze rekordy same pojda w dol
 
Pawel





Post2001-09-27, 15:05      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
dzieki za rady wlasnie pruboje sie do nich stosowac a moj najlepszy czas to 1.31.30
 
Ladi





Post2001-09-27, 15:09      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
5
Hmm, a myslałem ze skonczyłem Wydział Mechaniczny: Katedra Silników Spalinowych:))
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-09-27, 15:13      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
no wiedzialem ze jakos tak to sie nazywalo
 
Marcus





Post2001-09-27, 15:16      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
a majwazniejsze to sluchac rad Starszych!!!!
 
Ladi





Post2001-09-27, 15:25      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem

No Richie wybrnąles po mistrzowsku:)
 
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2001-09-27, 19:37      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
Pawel, widac ze nie trzeba Ci tlumaczyc o co biega. Jezdzisz w prawdzie zachowawczo ale to dlatego ze nie czujesz jeszcze auta. Za wczesnie wchodzisz w Lezmosy, setup tez masz nie ciekawy: w Lezmo ciezko sie zdecydowac miedzy 2 a 3 biegiem, no i przy duzych predkosciach jest podsterowny ( ascari ).

Ciekawe natomiast ze robisz ten sam blad co wszyscy na poczatku przy hamowaniu: hamujesz, tylek zaczyna Ci tanczyc, wiec popuszczasz hamulec i zapinasz kontre. Niestety wychylenie sie powieksza wiec kontrujesz mocniej i po chwili lecisz juz bokiem, tylem itp. Trzeba robic troche inaczej. tyl ucieka wiec straciles przyczepnosc. Zeby wykasowac obrot musisz utracic przyczepnosc przednimi kolami - poleciec chwile w czterokolowym poslizgu do odzyskania przyczepnosci po wytraceniu predkosci. Jak skrecisz w strone przeciwna do poslizgu ( tak nakazuje odruch ) to tylko wzmocnisz przyczepnosc z przodu i tyl dalej bedzie uciekac.

Tu masz dwa przyklady
1

2


Przeczytaj watek Richiego o split axis i kontruj w niewlasciwa strone.
 
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2001-09-27, 19:57      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
Ja tylko moge powiedziec, ze nigdy nie wykonalem katry w przeciwna strone i jakos dobrze sobie radze
Ale wiem ze katra w przeciwna strone jest latwiejsza i bezpieczniejsza, bo aby wykonywac poprawnie katre w zwykla strone, trzeba miec duzy refleks...
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2001-09-27, 19:58      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
Pieknie sobie cukrujesz Mlod
 
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2001-09-27, 20:00      zmiana biegow i ocena Odpowiedz z cytatem
Potwierdzam! Te manewry to ostatecznosc gdy juz mamy poslizg i marne szanse na wybronienie sie. Czesto i tak zabraknie nam asfaltu ale czasem mozemy miec szczescie . Wiec to nie sa dobre rady jak zrobic 1:29 na Monzie tylko jak nie wyjezdzac co dwa kolka z piachow pod parabolica...
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » zmiana biegow i ocena Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: