Centrum Fanów Symulatorów » Symulatory lotu » War Birds stare jak swiat :)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

War Birds stare jak swiat :)

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2001-10-24, 22:09      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
Witam po raz pierwszy w tym dziale. Jako ze od dzis jestem szczesliwym posiadaczem joya postanowilem sciagnac WB i troche potestowac.
Tak jakos mi samo wyszlo ladowanie na lotniskowcu za pierwszym podejsciem. Musze sie wiec pochwalic.



Dzieki Yatzek!!!!
 
Reklamy
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2001-10-24, 22:23      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
Jeśli lądowanie na lotniskowcu wychodzi za pierwszym podjściem, to albo fiza w WB jest taka kiepska, albo Ozone minąłeś się z powołaniem
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-10-24, 22:48      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
Ozone to teraz odpal wb jeszcze raz i odznacz w gaszczu opcji cos takiego jak "easy flight model" i jeszcze raz wyladuj
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2001-10-24, 23:09      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
good point - Richie,

ale tak czy siak.. Ozone good job
w WB nie jest łatwo
ale to pewnie zasługa joya

 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2001-10-25, 08:25      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
czy opadanie ponad 20 stop na sekunde to nie jest troche za duzo? .. (te fps to chyba foots per seconds )

_________________
Tiges/WIZZ.arts

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tiges dnia 2001-10-25 08:26 ]
 
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2001-10-25, 08:29      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
Musicie uwierzyc mi na slowo
Zawsze w kazdej grze przekopuje sie przez opcje zeby powylaczac helpy. Easy Flight wylaczylem przed pierwszym lotem. Za drugim podejsciem do lotniskowca tylko dotknalem pokladu wiec zrobilem jeszcze jedno podejscie i niesetty nie zaczepilem sie o liny hamujace i nie wyhamowalem przed koncem pokladu... Ten pierwszy raz to jednak Joy + Fux
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2001-10-25, 08:43      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
oj fux jak cholera zgrzmotnales w poklad z predkoscia opadania 6.31 metra/s czyli prawie 23 km/h ... musi cie teraz troche tylek bolec
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2001-10-25, 10:36      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
Mialem podobnie w WB. Kiedy juz w miare opanowalem latanie i bez problemu udawalo mi sie siadac na ziemi postanowilem sprobowac na lotniskowcu.
Udalo sie za pierwszym razem. Bylem zdziwiony, ze tak latwo poszlo zdecydowanie za latwo jak na WB. Myslalem ze to jakis bug w simie, ale szybko sie przekonalem ze nie bo nastepne udane posadzenie samolotu na lotniskowcu udalo sie po kilkunastu probach i nastepne udane znow po kilkunastu nieudanych ...
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2001-10-25, 11:26      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
dla fanow zderzania sie z carierem
jest taki maly symulatorek,
maly ale zajebiscie miodny - znaczy sie trudny

dodatkowo, punktuje ladowania, fajny do treningu



niestety DOS'owy, i tylko joye z gameportu obsluguje (mozna tez mycha)

ale warty uwagi...
http://www.astro.ku.dk/~norup/vertigo/vertigo.html
 
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2001-10-25, 11:44      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
Oczywiscie obadam!!!

Co do tego ladowania 6m/s powinno chyba zlamac podwozie i moj kregoslup!
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2001-10-25, 11:54      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
Bez przesady ... w samolotach pokladowych podwozie powinno wytrzymac . W WB jest taka opcja gdzie ladowania mozna trenowac i ocenia predkosc przy ladowaniu i predkosc opadania ..

Nie pamietam ile dla niego bylo dobrze ... zaraz zajrze
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2001-10-25, 12:18      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
Idealne ladowanie

max speed 150 mph
opadanie: 10 fps ...

Oj Ozone fux i tyle
 
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2001-10-25, 15:55      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
Powiem tak: lepiej szybko niz za wolno
Szedlem na dodatnim kacie natarcia i mialem wrazenie ze lada moment zwale sie do wody przez przeciagniecie. Ale fantastycznie jest miec przepustnice pod reka i nie siegac goraczkowo do klawiatury...

Ominal mnie przypadkiem pewien goracy watek na tym forum Tak od niechcenia do niego nawiarze ale z pozycji zelonego pilota. Przeszkadzal mi wczoraj poziom realizmu w il2. W WB dostalem po dupie od defaultowo ustawionych AI ( zestrzelenia 5:1 dla AI ). I juz zaczalem powoli myslec ze przegieli troche projektanci symulacji... Dzis od rana w wolnych chwilach przegladalem strony z darmowymi symulacjami i trafilem tez na strone "Search & Rescue 2". Z ciekawosci zajrzalem co tam w fizycie programisci obiecuja. Troche sie zdziwilem! Rotor symulowany jako skrzydlo o zadanym profilu. Ciag obliczny na podstawie wzorow empirycznych uwzgledniajacy odleglosc od osi smigla, kierunek ruchu mas powietrza, RPM, gestosci powietrza, temperatury, skoku smigla... smiglowiec skladajacy sie z kilku podobiektow, dla kazdego z nich osobno obliczny jest opor indukowany sila nosna, sila ciazenia, moment bezwladnosci. Podwozie oznacza pelna symulacje zawieszania i kol. Wiatr z jednej strony gory ma charakter przplywu laminarnego a z drugiej tubuletnego... nie bede wszystkiego przepisywal i przytaczal. Odnioslem wrazenie ze gry samochodowe sa wciaz traktowane po macoszemu. Takie GPL czy Nascar 4 ze swoimi smiesznymi 4 kolkami na czterech sprezynach nie sa tak zaawansowane symulacyjnie. Jest to o tyle dziwne ze malo kto latal F14 czy AirCobra wiec moze sie wydawac ze nikt nie zauwazy co zostalo zamodelowane a co pominiete... Z autami mimo ze kazdy moze wsiasc do Mini zobaczyc co sie stanie na szutrze jest dokladnie odwrotnie. Ech Tiges, Tiges... popatrz jakie to wszystko nie wazne... Jakim jalowym jest spor o ilosc realizmu w grach samochodowych bo patrzac na symulacje lotnicze to w tych pierwszych jest go poprostu za malo...
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2001-10-25, 16:12      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
Witamy neofitę!!
Ozone - podoba mi się twoje podejście

BTW wspomniałes o Search%Rescue2 - fizyke pisal wlasnie gosc od Vertigo - aczkolwiek samo S&R2 - nie zachwyca... choć ja mam awersję do wiatraków, a może po prostu nie umiem tego prowadzic na wyższych poziomach realizmu...

wlasnie sciagnalem demo S&R3 - wieczorem zobaczymy co nowego

BTW w WB air to air - rzeźnia, mam podobne wyniki - kiedy jakiś sparring?
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-10-25, 16:28      War Birds stare jak swiat :) Odpowiedz z cytatem
qrcze to moze spotkamy sie w il-2 z ozonem ktoregos dnia ? tylko ozone pokombinuj z ustawieniami grafiki bo ma spore wymagania ale jesli ci sie wb spodobalo to il-2 cie wymiecie
 
Centrum Fanów Symulatorów » Symulatory lotu » War Birds stare jak swiat :) Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: