Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Vietcong
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Vietcong

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 31, 32, 33  Następny
Autor Wiadomość
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2003-05-12, 21:57      Vietcong Odpowiedz z cytatem
włązić panowie bo nudno we dwóch....
 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-05-13, 00:03      Vietcong Odpowiedz z cytatem
serek super
pingi super
za malo map tylko dwie i wychodzi minus, mapy zalosnie male i proste, dno, o 22 nie widzialem zadnej na oczy o 23.50 umiem je na pamiec lacznie z prawie kazda dziura, przejsciem skad gdzie dorzucam granatem itd itp
giera zabugowana tak, ze ciezko bardziej to zrobic karabiny po smierci wisza w powietrze po czym.. powoli zaczynaja sie unosic do nieba, myslalem ze sie z oduckiem posikam na ten widok, reka razem z karabinem przechodzi mi przez drzewo, kule trafiaja przez skaly itd
animacje postaci na poziomie doom2
z ta celnoscia tez jest cos zrypane, zachodze deema, daje aim, wale w plecy caly magazynek i nic odwraca sie i mnie zabija ping 70 zero lagow

innym razem ide i widze dwoch, wiec z biodra wale na oslep pare razy obu pada trafiania tu jest zero jedynkowe raz trafia i zabija jednym strzalem raz magazynek w brzuch i nic

tryb ATG mial byc jakies misje? a byl zwykly quake team deatchmatch przeciez, to co mam wlaczyc na serku zeby byly jakies zadania misje, wzgorza do zdobycia itd a nie ciagle nawalanka quake?

no to na koniec - super sie z wami gra, super klimacik we wlasnym gronie, super wstrzymywanie oddechu w dzungli czy ktos z za krzaka nie wyjdzie itd bardzo duza frajda na wieczor dla zabawy jak poprawia ta giere ludzie dorobia mapy itd to bedzie bardzo milo, dedyk jest, chyba dobrze chodzil?
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-13, 00:58      Vietcong Odpowiedz z cytatem
dzieki za serek, rewelacja

bugow zaiste sporo, ale bez przesady,da sie przezyc... jak dotychczas najbardziej wkurzajacy blad spotkalem w singlu - w misji 2, w okopie, co chwila mozna sie zaciac tak ze machinegunner hornster blokuje droge i ani w te ani we wte ale znalazlem sposob - dziabnac raz noze w kostke wystarczy i robi miejsce

mapy klimatyczne ale bardzo klaustrofobiczne - zwlaszcza ta w dzungli.zgadzam sie ze brakuje im duzo. (a do mostu w AAO to w ogole cale lata swietlne). ale moze inne sa lepsze ?
z trafianiem tylko ty richie miales klopoty
animacje postaci - nie zgadzam sie, zjebane jest tylko chodzenie , reszta dobra, zwlaszcza przechodzenie przez klody, wygladanie zza wegla itp

i ja rowniez dzieki, super sie strzelalo z wami, zwlaszcza pod koniec kiedy wszyscy skumali mapy i trzeba sie bylo pobawic w chowanego
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2003-05-13, 01:03      Vietcong Odpowiedz z cytatem
no mapki sa i wieksze ale w 5 osob na nich grac to imho bezsens
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-05-13, 01:08      Vietcong Odpowiedz z cytatem
e tam wlasnie wolalbym to powiedzcie ktore tylko albo ustawie wszystkie ich jest raptem 6 czy 8 do multi beda rotacyjnie, odpowiedzcie mi tez do cholery jak ustawic inne tryby niz quake Oduck wiesz chodzenie to 90% animacji, ktore ogladam, a celowaniem nie mozna nazwac wyprucie magazynku w brzuch Deema stojacego jeden metr przede mna ciezko nie trafic nawet krew bryzgajaca bylo widac i nic, zrzuce to na razie na lagi
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-13, 01:32      Vietcong Odpowiedz z cytatem
co do moich screenow jest to SEBNAMPack2 - addon (modem tez to niektorzy zwa ) do OFP

ciagniecie tego z cenegi to.. no nie powiem co bo brzydko tutaj jest mirror do serwer multimedii - powinno smigac

nie pamietam jaka wersje OFP trzeba miec... ale napewno nie nizej jak 1.75 - czyli Resistance wymagany

w packu jest wyspa IaTrang (dzungla.. z wioskami vietnamskimi) oraz jednostki + pojazdy dla obu stron konfliktu



ODuck, screeny chyba byly w tym watku, tzn link do galerii ale jak nie chce ci sie szukac -> www.pbase.com/czachaofp



Co do mp3 to moge wrzucic ze dwie na ftp jakis...
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-13, 02:05      Vietcong Odpowiedz z cytatem
narazie "tylko" to..
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-13, 02:13      Vietcong Odpowiedz z cytatem
... jeszcze cos

PS. "little wing", czyli tytulowy song z menu jest w pliczku powyzej - tutaj jest Collision Course - rowniez z VC
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2003-05-13, 03:09      Vietcong Odpowiedz z cytatem
"Małe co nie co" w temacie ran zadawanych przez pociski...

Cytat:
This is a pretty good primer on shooting people and wound cavities and whatnot:
http://www.firearmstactical.com/hwfe.htm

This is what a bullet does to your insides:
http://home.snafu.de/l.moeller/Zielwirkung/Frog.html
http://home.snafu.de/l.moeller/military_bullet_wound_patterns.html

The main problem with FPS games seems to be the difference between dropping dead on the spot and crawling away and dying later from blood loss. Very few games even attempt to model that. I think VC mostly strikes a happy medium within the confines of a HP point system.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2003-05-13, 07:28      Vietcong Odpowiedz z cytatem
nie wiem co za broń miałeś Richie, ale grając w singla zauważyłęm, że pepesza ma największy rozrzut, więc jak prowadzisz ogień ciągły to w cel leci jeden albo dwa pociski a reszta we wszsytkich możliwch kierunkach...
w BHD grałem na mapach 20 razy większych od VC - było fajne ale największe minusy to camperstwo, wiele razy ginie sie o d jedej kuli któy padła nie wiadomo skąd, ale z bardzo daleka na pewno...
TDM w VC będzie nudny na dłuższą metę, na tyle czasu grania tylko chyba 2 czy 3 akcje zapadły w pamięć, poza tym Madey - cyborg... Jakie jeszcze są typy rozgrywki??? Bo najwięcej frajdy dałoby coś takiego co było w R6 - jedna drużyna broni czegoś, druga atakuje - wymusza to stosowanie minimum taktyki itd...
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-05-13, 08:31      Vietcong Odpowiedz z cytatem
DeeM dlatego tez proponowalem od paru dni ATG na mapie Storm, ale nie na zasadzie biegania po calej mapie, bo to sie niczym nie rozni od DM czy TDM, tylko na zasadzie gry dokladnie wg zaplanowanego na ten tryb scenariusza.
Czyli - wiadomo, ze US maja bronic bunkra w ktorym jest radiostacja, wiec niech bronia. Jako, ze sa dobrze okopani, moze byc ich mniej niz atakujacych. Nysle, ze dwoch US vs. 5-6 VC to wlasciwe proporcje.

Tak samo fajna moze byc ta mapka, na ktorej US musze eskortowac zestrzelonego pilota do extraction zone. Tyle ze znowu - nie na zasadzie ogolnego ganiania sie po calej mapie w celu powystrzalania sie, tylko trzymania sie zalozonego scenariusza. W tym wypadku oddzial US niech sie przedziera do heli, a paru VC moze zrobic maly ambush Wtedy US beda sie musieli wykazac umiejetnoscia niezauwazonego przedzierania sie w terenie

Generalnie mozna wszystko zrobic, problem tylko w tym, zeby wszyscy trzymali sie zalozonego planu.
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-05-13, 09:29      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Pykacie dzis ? z checia sie dolacze i moze nie tylko ja co prawda jezeli juz to dzis odpale to 1 raz ale to chyba nie szkodzi, najwyzej bede lama

ktos jest zainteresowany kontaktem glosowym przez mikrofon ? mysle ze to byloby extra
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-13, 09:38      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Cytat:
ktos jest zainteresowany kontaktem glosowym przez mikrofon ? mysle ze to byloby extra


o man.. widze ze nie tylko bedzie to twoj pierwszy raz z gra, ale z tym watkiem chyba tez poczytaj pare ostatnich zakladek
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2003-05-13, 09:42      Vietcong Odpowiedz z cytatem
ci co maja mikrofon niech sobie przygotuja, no i niech sobie teamspeaka zainstasluja. z mikrofonem to zupelnie inna bajka bo mozna sie komunikowac
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-05-13, 09:47      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Czacha napisał:

o man.. widze ze nie tylko bedzie to twoj pierwszy raz z gra, ale z tym watkiem chyba tez poczytaj pare ostatnich zakladek


no sorry ale nie chcialo mi sie czytac 20 zakladek
poprostu postawilem na shellu serek teamspeak i w razie czego jest do dyspozycji jezeli tylko net nie bedzie sie pieprzyl
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Vietcong Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 31, 32, 33  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: