Moim zdaniem efekciarsko i z pomyslem nagrany filmik. Podobny mozna by zrobic w ArmA .. trzeba tylko odrobiny checi i tzw. skilla
9mm
Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368
2007-05-22, 17:54 VBS 2
Filmik, filmikiem, ale nie o trailer tu chodzi. Graficznie ArmA i VBS2 to praktycznie to samo (chociaż podejrzewam, że VBS2 jest jednak ciut lepiej zoptymalizowane).
To w pozostałych ficzersach, o których traktuje 31 minutowy technology overview, leży pies pogrzebany, a raczej te 1450$ różnicy w cenie między VBS2 a ArmA.
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2007-05-22, 22:55 VBS 2
nawet menu identyczne jak w arma
nie zauważyłem jakieś kosmicznej przepaści pomiędzy arma a vbs2, nawet na tym technology overview
nawet ten odrzut na który ludzie narzekają, wcale w VBS nie jest mniejszy i kropka podobnie wysoko skacze
nie rozumiem czemu w arma nie ma takich realnych tracerów, tylko jakieś gwiezdne wojny laserowe rodem z OFP
RTE czy ustawianie pachołków pewnie zainteresowałby mnie i paru innych nielicznych
jestem ciekaw ile w arma jest balistyki i tej penetracji itp
fajne są niektóre smaczki, ale myśle, że jak do arma wypuszczą narzędzia, zaczną powstawać mody, to będzie coraz lepszy - z praktycznie taką samą grafiką
oduck_reloaded
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 682
Miasto: Warszewa
2007-05-24, 17:54 VBS 2
ja po prostu mysle, ze Bohemia docelowo pracowala nad VBS2 a ArmA to produkt uboczny - inaczej jaki sens mialoby wydawanie produktu za 1500$ i gry za 100pln ktora mialaby taka sama fizyke i grafike, i roznilaby sie tylko scenariuszami, ktore i tak wczesniej czy pozniej community zrobi? stad te roznice typu tracery, balistyka itd
to tak jak z kazdym wynalazkiem naszej ery - najpierw powstaje na potrzeby wojska a pozniej jego okrojona wersja trafia do cywilnych; podczas gdy wojsko wlada juz duzo bardziej dopracowana albo w ogole nowa i duzo doskonalsza wersja (np. HUD, ktory po latach stosowania w samolotoach powoli wchodzi do motoryzacji)