zerklem na setup i mam kilka uwag
sterring lock za mały, za mały skręt kół i nie wykrecisz na nawrotach oraz ciasnych zakretach bez mocnego zarzucania autem
stablizatory ustawione na beton, moze w realu tak, moze na torze tak, w rbr jezdzi sie na ponad 10 razy miekszych zebys mogl dobrze i plynnie transferowac mase
dyfry spiete za lużno jak na asfalt, bedzie ciezko zapanowac przy duzych predkosciach
hamulce zbyt blisko rozkładu 50:50, na asfalcie hamujemy glownie przodem i nie łamie sie auta, wiec trzeba by wzmocnic przednie hamulce i oslabic tyl, bedzie efektywniej hamowac
ustawienia poszczegolnych dyfrow wewnatrz indywidualna sprawa, ale te OK
co do zawieszenia z przodu
znowu za twardo, bedzie niebezpiecznie wybijac auto na cieciach
rebound musi byc duzo twardszy bo zawias nie nadazy sie prostowac i bedzie strasznie srało przodem
natomiast bump high speed duzo miekszy bo jak bedzie duza nierownosc to cie wytrzeli w kosmos
z tylu masz podobnie, ale to akurat lepiej no tylko ten bump high speed tez za twardy
i na koniec dodam ze oponki za twarde zjedz na 195 i 190 z tylu, tyl musisz miec ciut miekszy zeby nie gonil na szybkich lukach
ogolnie witamy na forum, dzieki za propozycje, jakos dam sobie radem sam z tymi nastawami
