Carlos - nie rozszarpywac noobow
tor ci sie spodobal ale z dziwkiem nie umiesz mi pomoc ? tak sie nie da trenowac
Reklamy
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2003-02-02, 23:32 ustawienia kierwnicy
zabilbym bydlaka golymi rekami
Carlos
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 805
Miasto: Nowy Dwór Mazowiecki
2003-02-02, 23:43 ustawienia kierwnicy
Krakow.... Pewiem pan z Krakowa 'poldarmo' plytki z wypasionym GPL-em oferowal
Tak na serio, umow sie z Robsonem, kup dobre pifko i bedzie mial JEGO GPL.
No chyba, ze wolisz Crisa ale nie wiem czy pifko wystarczy :PPPP No offence Cris
Midgardsorm
2003-02-02, 23:46 ustawienia kierwnicy
hmm ale tak czy inaczej majac wypasione teksturki ( mozna sciagnac ) dalej mam problem z dzwiekiem ! ...
niezlaeznie jak i kiedy dodaje gazu sa szumy .... bardzo nie mile
robson
2003-02-03, 00:09 ustawienia kierwnicy
Carlos napisał:
Krakow.... Pewiem pan z Krakowa 'poldarmo' plytki z wypasionym GPL-em oferowal
Tak na serio, umow sie z Robsonem, kup dobre pifko i bedzie mial JEGO GPL.
jak ma byc surowica to jest, robson czerpie przyjemnosc z jazdy
jedyne co sobie upiekszylem to wozki z GPLEA, a te zreszta i tak laduje tylko do ogladania replayow z wyscigow
vanion
2005-03-31, 22:47 ustawienia kierwnicy
No i wyszło lamerstwo z worka nie wiem jak to sie stało ale zniknął mi z dysku katalog z GPLem a nie miałem kopii zapasowej więc wszystkie moje ustawienia, tory i cała reszta poszła się... po kilku dniowej walce udało mi sie co nieco odzyskac ale nie mogę dojść z ustawieniami kierownicy. Oto moje ustawieniaw core.ini
[ Joy ]
allow_force_feedback = 1 ; Use FF if device has it
force_feedback_damping = 50.000000 ; force feedback damping coefficient
force_feedback_latency = 00.00016 ; force feedback latency (secs)
max_steering_torque = 250.000000 ; steering torque in N*in giving max device force
a tu z windy
Enable Force Feedback 75
a reszta suwaków na zero
moja kierownica to momo racing, a o co mi chodzi więc mimo włączonego ff GPL zachowuje się tak jakby go nie było tzn nie ma reakcji kiery na wjazd w bande lub na spina podczas którego czuć było przyjemne "sciąganie" kierownicy na boki i nie mam pojęcia jak to przywrócić bo teraz to mam wrażenie jakbym odkurzył starego żółtego logi bez ff... wie ktoś co może być przyczyną?
tak sobie zerknalem na te faqi i jedna rzecz mnie zdziwila
a mianowicie kalibracja kierownicy
jest napisane ze trzeab kalibrowac hamulec az banki pojda z nosa
ale gaz tylko do 80 % ????
Richie napisał:
Madey ja od zawsze kalibruje gaz tylko do 90% w GPL i kazdym
Nascarze, silnik mi nie wybuchl od 1,5roku
Znalazłem coś takiego w temacie "Potrzebne troche rad dla początkującego" zakładka 8
Czy to jest to samo co: Logitech Profiler -> Accelerator -> Axis Properties -> Range 90%
Czy to prawda? Kto tak jeszcze robi? Bo na chłopski rozum to wtedy sie o wiele wolniej jeździ. A w Nascarze na Daytona, czy Indianapolis to już wogóle nie wyobrażam sobie żeby zmniejszac gaz. Ale z drugiej strony to o wiele łatwiej opanowac wóz.
Ale co ja tam wiem, ze wsi jestem rowera sie boje
Niech napiszą coś o tym Masterzy
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2005-04-02, 17:46 ustawienia kierwnicy
Zdecydowanie nie jestem masterem, ale zrozumialem to tak, ze jak kalibrujesz gaz w GPL, to przy naciskaniu pedalu gazu wsadzasz pod niego np. palca, zeby dla GPL maks gazu byl juz wtedy, gdy pedal nie jest do konca wcisniety. Oczywiscie w czasie jazdy juz tam palca nie trzymasz. Chodzi o to, zeby zawsze na pewno moc miec te 100% gazu, nawet jak sie cos lekko potem rozkalibruje, a nie o to, zeby zawsze moc miec tylko maksymalnie np. 80 % gazu, bo wiekszy gaz to juz nie dla ludzi i nikt tego nie opanuje.