to ze GPL jest i bedzie jedno jedyne najlepsze nie podlega zadnej dyskusji.
wlaczylem sobie wlasnie Kyalami Ferrarka i co? i LAMA
5 lapow walczylem i juz mialem wyjsc kalibrowac od nowa kierownice, kiedy przypomnialem sobie, ze moze przy hamowaniu trzeba dodawac troche gazu zeby nie wypadac na kazdym zakrecie i robic lepiej niz 1.25?
hamulec..uczucie zarzucenia...woz ucieka.. dodaje lekko gazu... milimetrowe ruchy na zmiane gazem i hamulcem zeby utrzymac woz w kierunku gdzie chce... nie wypadlem!!! jakie to piekne uczucie, nie ma tego zadna GRA ani zaden SIM, momentami Nascar, ale tutaj wszystko trzeba zrobic szybciej i dokladniej, za chwile wyjscie z zakretu, gaz wiecej niz bezpiecznie i znow utrzymywanie wozu obydowma pedalami + kontra w maxymalnie przeciwna strone.. znow az mokro w majtkach jak wyszlo

i od razu 1.21 jest... przypomnialem sobie czas Mloda ferarka 1.18.41 i.. ide spac

ale chcialem sie jeszcze z Wami podzielic, ze tylko bycie dobrym w GPL to jest TO, kto umie jezdzic w GPL bedzie dobry w kazde wyscigi, odwrotnie ta regula wcale a wcale nie ma juz zastosowania
Polaczenie GPL + walka kolo w kolo przez caly wyscig, taktyki jak w Nascar i jego kod sieciowy to bylby ideał, ktory by wystarczyl na nastepne 40 sezonow