Cze all
Pierwsze demo to była pomyłka (słabe Hondy), ale to jest podobno duuuużo lepsze. Tyle tylko , żę waży ~ 550mb i nie wiem czy sie opłaca fatygować. Wie kto coś na ten temat? Ja wiem tylko tyle, że w CDA kolo grał w betę i fizyka jest nawet lepsza niż w części 2, m.in. wozy się strasznie łatwo rozwalają, no i można wreszcie ugrzęznąć w piasku, a trawa w końcu bardzo przeszkadza. Aha, jest fajny system kar za umyślne stłuczki
niechce mi sie sciagac 550 Mb by skasowac to po 2 minutach...
Ja ściągnałem i powiem tyle: czyste arcade jak dla mnie nie dorastające nawet do pięt GTR. Uszkodzenia są niby dobre, ale realizowane najwyraźniej w sposób taki zapisany dla gry - wjedź na to i na to a to ma się uszkodzić i tyle nie obliczany w odpowiedni sposób(lenistwo programistów).
Jeżeli lubisz(ba! więcej) więc simy to demo możesz se odpuścić bo gra skupia się bardziej na karierze i grafie(która swoja drogą jest b. dobrze zoptymalizowana dla kart NV), a o dobrej fizyce to można pomarzyć . Tak jak gdzies czytałem "w Toce za fizyke odpowiada kijek wbity w środek karoserii, którym się rusza i tak wóz skręca" jakoś tak .
Co do nowego GTRa to nie byłbym takim optymistą. Sam nie wiem czemu, ale coś mi się wydaje, że będzie niewiele lepsze od części 1 (DX9!). Grafa jak dla mnie dalej jest sztuczna (ale to dopiero pierwsze screeny), a co do tych 150 wozów, to będzie tak, jak z GTL - jeden model w kilku wariacjach Realizm ma wyjść na niespotykane dotąd wyżyny, heheheh - a jak dla mnie, to GTami prowadzi się w realu łatwiej, niż jest to ukazane w GTR1 (IMHO, niestety nigdy takim prawdziwym nie jeździłem)
EOT, nie ważcie się polemizować
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
Kaz jak tobie sie tak wydaje to pewnie tak jest aaahhahah.
Jak bym sie przejechal jednym z takich to by sie ocenilo czy prawde mowisz ))to chyba nierealne. Jesli chodzi o grafike wcale nie jest to dla mnie wazny punkt w tego typu grach...
Co do TRD3 bardzo mnie zawiodl ten tytol.
Jesli chodzi o grafike wcale nie jest to dla mnie wazny punkt w tego typu grach...
Nawet nie wiem czy kiedys był w ogóle ważny . Nie ważne czy banda odbija sie od karoserii czy dali SM 3.0 dla simaniaków liczy sie fizyka i jest już 'pare' gier, w które można grać latami .
Cytat:
Co do TRD3 bardzo mnie zawiodl ten tytol.
Nie można się w sumie dziwić. Zapewne mieli tam jakieś beta testy i pewnie testerami byli jacyś mało obeznani o tematyke 'co powinien mieć sim żeby byc simem '. Nie można wpakować tyle różnych klas(wozy, a różne mistrzostwa jak jest tu to co innego), takiej kariery, pracować tyle nad grafą(która i tak jest średnia) i dać jeszcze dobrą fizyke, a przecież Codemasters zmieniło zdanie przy części drugiej i od tamtej pory postawili sobie za cel stworzenie sima, niestety mogli pomyśleć o tym przy tworzeniu części 1-szej. Napewno były takie pomysły(np. ten pseudo - pro sim mode w RD 1) tylko nie zrealizowali ich zapewne z tego powodu, że mogło im coś nie wyjść, a wtedy gra mogłaby sie tak nie sprzedawać.
Teraz jest chyba za późno.
No trudno czekamy na RD 4 może będzie mieć jakąś fizyke (zabardzo jednak bym na to nie liczył ) .