w core.ini jest taka sekcja :
[ Int Profile Values ]
value3 = Direct3D7:D3DDevice:0
value4 = Direct3D7:TossHighestMip:0
value5 = Direct3D7:TrilinearFiltering:1
value6 = Direct3D7:DoubleMirrorResWidth:1
value7 = Direct3D7:DoubleMirrorResHeight:1
value8 = Direct3D7:DirectMirrorRendering:1
value9 = Direct3D7:DisableZBuffer:0
na pocztek ustaw u siebie ja tak :
[ Int Profile Values ]
value3 = Direct3D7:D3DDevice:0
value4 = Direct3D7:TossHighestMip:1
value5 = Direct3D7:TrilinearFiltering:0
value6 = Direct3D7:DoubleMirrorResWidth:0
value7 = Direct3D7:DoubleMirrorResHeight:0
value8 = Direct3D7:DirectMirrorRendering:0
value9 = Direct3D7:DisableZBuffer:1
jak bedzie dzialac to mozesz poeksperymentowac dalej i w miejsce 1 wstaw 0 jak bedzie dalej dzialac to w miejsce 0 wstaw jedynki (do momentu az sie zrobi sieczka)
tylko nie wstawiaj 1 w miejsce zer ktore juz wstawiles