http://carint.fm.interia.pl/lfs/Chim_rndr.jpg
http://carint.fm.interia.pl/lfs/Chimera_almstdne.jpg
http://carint.fm.interia.pl/lfs/chim_showrm_FIN.jpg
http://carint.fm.interia.pl/lfs/chimera_castrol.jpg
zobaczcie sami
a to wypowiedz znajomego ktory to stworzyl .:
"Samochód (mojego projektu) miał pojawić się w LFSie. Na oficjalnym forum wybuchła dyskusja zwolenników.... ale producenci stwierdzili, że bedzie za szybkie i dupa - auto zostało w moim garażu"
Auto :
nazwa LFS : XRBT
nazwa moja : Chimera Biturbo
silnik : 4,5 litra, biturbo (dwie turbiny)
napęd : opcja AWD i RWD
"Ta z trójkątnymi reflektorami to wersja AWD, a ta z wąskimi-podłóżnymi to RWD.
Auto początkowo miało nazywać się Razor (Brzytwa) za wzgdęlu na kształt, ale zmieniłem na Chimera.
W oklejeniu Castrola moim zdaniem wygląda zajbiście... no, ale to moje zdanie, bo to ja stworzyłem to autko. Cekawe jak wam sie podoba.
Wersją RWD na pewno bym nie jeździł bo 500KM w napędzie na tył mnie przerasta. I tak każde RWD w LFSie oprócz XR GT jest ponad moje umiejętności
No ale AWD byłoby super. Jeździłem trochę Lancerem EVO VII i uważam, że RB4 jest za słaby. Jeżeli ktoś chce popatrzeć jak można jeździć seryjnym Lancerem EVO VII znajdzie kilka filmów na Castrol Supersprint.
RB4 nawet przy rozłożeniu napędu 40 przód, 60 tył ciężko "klei boki". Za mało mocy... Ale Chimera by tego problemu nie miała
Ciekaw jestem opinii tych, ktorzy autko zobaczą.... "
mi sie bardzo podoba!!!
sami ocencie !!!