Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Targi E3 2005
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Targi E3 2005

Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Autor Wiadomość
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2005-05-18, 00:03      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
Ogólnie znudzony tematem, nadmuchiwanymi obietnicami itd zassałem filmik z zapowiadanej i prezentowanej konsoli PS3, filmik z gry Killzone2
Sama konsola wygląda świetnie, ale co sie ze mną stało po obejrzeniu filmika to miało miejsce kiedyś gdy zobaczyłem pierwszą zajawke gry na PS1 - O JA PI..LE! W tej mocy na myśl przychodza mi wszystkie samochodówki i zaczyna być ciekawie ! a myślałem że bedę się nudził...
 
Reklamy
Wujo Ford
Mondeo Cosworth

Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771

Post2005-05-18, 00:28      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
Potwierdzam, ten filmik Killzone2 zabija Niestety rownoczesnie widzialem intro jakiejs F1 i.......lol Fizyka z EA F1 1995, a spin na suzuce jednej renowki niewiarygodnie sztuczny. Ale grafika powala...
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2005-05-18, 00:30      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
i co tego ze ps3 taki hiper...za 3 miesiące po premierze będzie w tyle za PCtami znowu...
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2005-05-18, 01:41      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
No nie wiem, moze lepiej poczytaj specyfikacje owej konsoli...
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2005-05-18, 01:54      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
chce to ma

CPU: Cell Processor PowerPC-base Core @3.2GHz
--1 VMX vector unit per core
--512KB L2 cache
--7 x SPE @3.2GHz
--7 x 128b 128 SIMD GPRs
--7 x 256KB SRAM for SPE
--*1 of 8 SPEs reserved for redundancy
--Total floating point performance: 218 gigaflops

GPU RSX @ 550MHz
--1.8 TFLOPS floating point Performance
--Full HD (up to 1080p) x 2 channels
--Multi-way programmable parallel Floating point shader pipelines
--Sound Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)

MEMORY
256MB XDR Main RAM @3.2GHz
256MB GDDR3 VRAM @700MHz
System Bandwidth Main RAM-- 25.6GB/s
VRAM--22.4GB/s
RSX-- 20GB/s (write) + 15GB/s (read)
SB2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)

SYSTEM FLOATING POINT PERFORMANCE:
2 teraflops

STORAGE
--HDD Detachable 2.5" HDD slot x 1
--I/O--USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)
--Memory Stickstandard/Duo, PRO x 1
--SD standard/mini x 1
--CompactFlash(Type I, II) x 1

COMMUNICATION
--Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)
--Wi-Fi IEEE 802.11 b/g
--Bluetooth--Bluetooth 2.0 (EDR)
--ControllerBluetooth (up to 7)
--USB 2.0 (wired)
--Wi-Fi (PSP)
--Network (over IP)

AV OUTPUT
Screen size 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
HDMI out x 2
AV multi out x 1
Digital out (optical) x 1

DISC MEDIA
CD
PlayStation CD-ROM
PlayStation2 CD-ROM
CD-DA
CD-DA (ROM),
CD-R,
CD-RW
SACD Hybrid (CD layer),
SACD HD
DualDisc (audio side)
DualDisc (DVD side)
PlayStation 2 DVD-ROM
PlayStation 3 DVD-ROM
DVD-ROM
DVD-R
DVD-RW
DVD+R,
DVD+RW
Blu-ray Disc
PlayStation 3 BD-ROM
BD-ROM
BD

jestem tego samego zdania co DeM i co stego ze to fajnie wyglada i taki wypas ze 3 miechy po premierze bedzie to tylko badziewie jak kazda konsola niema to jak PC
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2005-05-18, 03:33      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
Wydaje mi się, że nasiąknięci porażką ps2 zapominamy o fenomenie ps1.
PS2 wyszła w moim przekonaniu jako produkt zbyt rozpieszczonej firmy, jaką stało się sony po sukcesie ps1, olali konkurencje, po czym okazało się, że bladziutko z ich konsolą, szybko pojawiły się produkcje dużo bardziej złożone na PC itd. Widząc to Bill wypuścił XBOXA i PS2 strasznie po dupie dostało – pokpili chłopcy specyfikacje techniczną.

Wydaje mi się jednak że ps3 odzyska pozycje lidera i napędu produkcji A/V, specyfikacja ps3 jest potężna jak na możliwości koderów piszących dla sony i ten kto przelicza ją na realia PC ten chyba zapomina na co stać było pS2 z wręcz śmieszną strukturą.
Produkcje Ps3 odbiją się poziomem od PC na pare lat i nie wiem, kiedy będzie nam dane zobaczyć takie rzeczy na PC, ale na pewno nie za rok ani dwa, bo już dzisiaj wszyscy musieliby mieć co najmniej geforce’y 6800 GT jako standard..
Nie sądzę żeby inżynierowie sony popełnili ten sam błąd jaki popełnili przy ps2 licząc na to ze marna specyfikacja obroni się tytułami, teraz mają Xboxa na karku i silne PC .
Jednak porównując Quake4 i wszystkie nowości PC póki co nie ma co gadać o tej płynności i fantazji przy tworzeniu gier na jaką mogą sobie pozwolić koderzy piszący gry dla sony .
A na uwadze mam tytuły które już na PS2 zaczęły zastanawiać i sporo namieszały choćby taki, WRC RBR przez którego się nieźle namieszało gdy wyszedł na PS2. które dużo nie ustępuje dzisiejszym PC.
Samym napędem nowej generacji Sony potężnie się odbiło od reszty .
Oj namiesza ps3 coś mi się widzi.
Pierwsze gierki a jak się prezentują!
Moda na simowatość nastaje siłą rzeczy , bo czym można dzisiaj zaimponować? Kolejną wersją shaderów? Albo bump - mapów? Wszędzie widać tendencję do osiągania jak najlepszej fizyki. A EA - zawsze robili te gry prosto z D ..py.
Ja jestem ciekawy jak zaprezentuje się RBR2 i WRC kolejny czy Enthusia.
A pewnie pojawi kilka Świerzych tytułów.
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2005-05-18, 03:48      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
Motor Storm Zobaczcie to!!!!
http://www.gametrailers.com/e3_2k5_ps3.php
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2005-05-18, 10:06      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
przepieknie najbardziej mnie rozjebal Kill Zone 2 i pit stop w Gran Turismo, ja sie z nikim nie bede sprzeczal co jest lepsze, wiele lat czytalem pisma konsolowe, wiele lat trwaja spory na forach swiata konsola vs pc, a bedzie jak zawsze...
wyjdzie PS3, rozpierdoli wszystko co do tej pory powstalo, fani PieCa powiedza ze jak sie SLI polaczyc 4 GF6800 GT i da 2x 4000+ to przeciez tez by sie dalo taka grafike miec, wiec PieCyki dogonia konsole po jakis 2-3 latach
najciekawsze jest to ze do dzis zadne wyscigi na PC graficznie do dorastaja do piet GT4, ktory hula na konsoli z prockiem 300mhz wartej 500zł

...a ja i tak mam na PC ekran startowy z PS2 i podlaczony dual shock 2
po tych trailerach odechcialo mi sie wlaczac jaka kolwiek gre
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2005-05-18, 10:43      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
Moze nie byc tak pieknie z tymi konsolami. Przypuscmy, ze odniosa sukces i upowszechnia sie karty do PC ze specjalizowanymi ukladami do obliczen fizycznych, takie jak AGEIA PhysX, ktora ma wyjsc przed koncem roku z paroma grami z niej korzystajacymi. Konsole nowej generacji czegos takiego nie beda mialy, bo specyfikacje sa juz raczej ustalone. Oszacowania (pewnie przesadzone bo marketingowe) sa takie, ze wzrost mozliwosci symulowania oddzialujacych cial fizycznych w czasie rzeczywistym bedzie tysiackrotny, tzn. z okolo 30 typowych cial na srednim PC obecnie do ok. 30 tys. z ta karta. Niech te kosmiczne konsole symuluja nawet 200 cial fizycznych, to i tak beda daleko w tyle. A przy 30 tys. cial to juz mozna myslec np. o pojedynczych kamykach na trasie OS-u.

Ostatnio zmieniony przez w126 dnia 2005-05-18, 11:38, w całości zmieniany 1 raz
 
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2005-05-18, 10:56      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
A mi sie wydaje ,ze te wszystkie ladne filmiki ,ktore powoduja opad szczeny sa poprostu prerenderami. Gdzies czytalem nawet o tym. Jedynie chyba filmik z UnrealE3 byl robiony realtime. Co do F1 to niby ladnie wyglada ,ale fizyke jaka oni tam zrobili to parodia. Samochody jezdza jak te zdalnie sterowne A co do grafiki w PC to wydaje mi sie ,ze w koncu pojdzie do przodu. Do tej pory wiele gier bylo poprostu wypuszczane na wszystkie platformy co hamowalo rozwoj w dziedzinie grafiki i jej zlozonosci ze wzgledu na ograniczenie konsol. Teraz jak konsole wyprzedzaja o te 2 lata mozliwosci PC zaczna robic porzadne enginy (do czasu oczywiscie) i optymalizacja moze pojdzie tez w dobra strone. DX jest coraz prostrzy w obsludze i za 2-3 lata mozemy ujrzec naprawde piekne gry. Zreszta co z tego, nie sama grafa czlowiek zyje. Najwazniejsza jest miodnosc. Niech wyjdzie tylko GTL i GTR2 na nowym enginie i juz bede happy
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2005-05-18, 12:48      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
DM co ty pleciesz? przypomnijcie sobie RBR, 10 x mocniejszy PeCet ma problemy z plynnoscia i wydajnoscia ps2, gry na pc beda takie, jak na tych trailerach jak procki beda 30ghz, juz kilka lat temu fachowcy od przewidywania trendow w branzy IT powiedzieli, ze za ok 10lat sytuacja bedzie jasna: kazdy bedzie mial laptopa do pracy zgodnie z trendem minimalizacji oraz konsole do grania.
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2005-05-18, 13:04      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
wiedzialem ze Richie sie odwola do RBR,
i calkowicie sie z toba zgadzam



Ostatnio zmieniony przez gustav dnia 2005-05-18, 16:39, w całości zmieniany 1 raz
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2005-05-18, 14:09      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
Co do fizyki tutaj fajne testy :
Tutaj
 
9mm


Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368

Post2005-05-18, 14:57      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
Niech teraz pokaza jak te piekne samochdy J-GTC z GT Vision rozpadaja sie w drobny mak koziolkujac w powietrzu. Na to czekali fani serii od 1996 roku... Aha i czekamy na DFP2 z sprzeglem...

Co do Killzone 2 , to jego poprzenik na PS2 byl IMO jednym z najbardziej klimatycznych FPSow jakie widzialem, natomiast knstrukcja rozgrywki stała na neco wyzszym poziomie anizeli pierwszy MOH na PC. Jezeli wiec KIllzone 2 wprowadzi wieksza swobode dzialania, oraz mniej skryptow, a wiecej nieprzewidywalnsci to moze zostac jednym z najlepszych FPSow na nextgeny.

Kraza rowniez plotki, ze PS3 zabierze serie GTA do Europy...
 
Teq


Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa

Post2005-05-18, 18:27      Targi E3 2005 Odpowiedz z cytatem
Fizyki tam zadnej nie ma, w wiekszosci to sa animacje renderowane real time, po prostu wstyd.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Targi E3 2005 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: