2006-02-02, 15:40 Superkart Challenge mod do rFactor
Odpalilem na dobranoc doslownie 10 minut Birmingham, na defaultcie dociagalo do 200kmh i ogolnie niezla zabawa; dla mnie swietny efekt podskakiwania i bujania sie przod tyl na nierownosciach. Daje wrazenie malej masy i duzej jak na to mocy, slowem tak sobie moge wyobrazac jazde kartem.
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2006-02-02, 15:55 Superkart Challenge mod do rFactor
Ja jezdzilem na razie tylko na ringu i faktycznie wrazenia niesamowite.
Na prostych Vmax przekracza 270km/h Udalo mi sie tym wykrecic 7:11 bodajze, wiec szybkie to jest jak cholera jak na 4 malutkie kolka, kilka rurek i silnik z kosiarki
Mlod
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź
2006-02-02, 18:15 Superkart Challenge mod do rFactor
Niestety fiza do bani
Algrab
E3X
Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin
2006-02-03, 01:28 Superkart Challenge mod do rFactor
skasowac moda z dysku? tak sie nie jezdzi kartami rozumiem (w ten sposob one nie jezdza?)
slowem: mogbys rozwinac mysl?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2006-02-03, 02:52 Superkart Challenge mod do rFactor
dla Mloda zawsze fiza jest do bani, Mlod zrobiles juz w ogole prawo jazdy w realu? jezdziles duzo gokartami? a moze jezdziles kiedys Superkartami takimi 250km/h? wlasnie, rozwin mysl pliz i nie mysl, ze jestem zlosliwy to nic osobistego, ale te lakoniczne standardowe komentarze "fiza jest do bani" to troche za malo szczegolnie ze zawsze wygladaja tak samo wlasnie, nikt nie mowi, ze nie jest jak mowisz, ale powiedz chociaz dlaczego tak uwazasz, co do bani jest itd
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2006-02-03, 11:04 Superkart Challenge mod do rFactor
ja tam nie wiem czy do bani, ale wolne zakręty pokonuje się niewiele szybciej niż zwykłymi autami, natomiast bardzo szybkie zakrety duzo szybciej niz normalnymi autami (tak jakby miał niesamowicie duzy docisk aerodynamiczny)
wrazenie predkosci niesamowicie duze bo siedzi sie blisko ziemi, ale tak pozatym to mnie nie jara
jezdzilem tylko na nringu
Mlod
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź
2006-02-03, 11:35 Superkart Challenge mod do rFactor
Mam opinie kogos kto jezdzi w realu ,ktora jest taka sama jak moja
Jest za duza przyczepnosc (glownie przy duzych predkosciach) co widac chociazby porownujac czasy z reala (okolo 10 sekund za szybkie na torach na ktorych okrazenie trwa 90 sekund). Do tego nierealistyczne przewracanie sie karta podczas slajdow przy duzej predkosci, oraz ogolny brak czucia i brak mozliwosci kontrolowanego slajdu.
Do tego dochodzi slabiutki model 3d ktory ledwo przypomina superkarty i jak na takie slabe wykonanie zawera jakies 5x za duzo polygonow co powoduje ze sa niepotrzebnie duze wymagania
Algrab
E3X
Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin
2006-02-03, 22:28 Superkart Challenge mod do rFactor
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2006-02-03, 22:45 Superkart Challenge mod do rFactor
oj chyba nie bardzo w temacie bo to wyglada mi na zwykle gokarty? a nie superkarty
Algrab
E3X
Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin
2006-02-04, 02:28 Superkart Challenge mod do rFactor
mozliwe, w kazdym razie wystawione na rsc przez autora moda
chodzilo o jakis damage itp itd, gubienie czesci podczas jazdy z tego co pamietam - na filmie oprocz czesci czesto gubiona jest rowniez mocno przyczepnosc