Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2002-07-10, 13:21 Sprzęgło czy cuś...
Niech mnie ktoś oświeci, proszę. Dot F1 2002
Mam wyłączone wszystkie helpy a jednak gaz nie zachowuje jak powinien. A może tak ma być?
Wprawdzie włączony mam Auto Upshifting ale jak już mam jedynkę i niskie obroty, a nagle wcisnę gaz do dechy to bolid sie ładnie płynnie rozpędza.
No.. może wpaść w spin przy mocniej skręconej kierownicy jak już ma te pare tys. obrotów. Ale czy bolidy nie mają na tyle mocy aby zerwać przyczepność od razu?
Nawet w GPL tak się dało zrobić. Zresztą pierwszy lepszy samochód ze 100KM też tak zareaguje
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-07-10, 13:31 Sprzęgło czy cuś...
co to znaczy nawet w GPL?
w GPL byla zywa moc i nic wiecej, tutaj masz elektroniczne maszynki do osiagania dobrych czasow, z 10 x lepsza przyczepnoscia, rozlozeniem srodka ciezkosci itd itp a zerwac przyczepnosc moge bez problemu, baczek za baczkiem, zobacz czy f8 nie masz wlaczone
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2002-07-10, 13:52 Sprzęgło czy cuś...
ZObaczę. Ale w ustawieniach mam wyłączone wszystkie helpy a i analizator w module telemetrii nic nie wykrywa. Możliwe że to elektronika. Ale tak jakoś za łatwo. To w F1RC był trudniej...
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-07-10, 13:56 Sprzęgło czy cuś...
MaXyM napisał:
Ale tak jakoś za łatwo.
to czekamy na rekordy skoro tak latwo
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2002-07-10, 14:03 Sprzęgło czy cuś...
Rekordy od razu... Powiedzmy że brakuje mi 5 sek do rekordu Polski na A1 (tylko że ten wynik chyba jest nieczysty a nie mogę sprawdzić dokładnie bo nie mam widoku Nintendo, Q )
Nie mówię że osiąganie rekordowych czasów jest łatwe. Tylko mam wrażenie jakbym miał ASR przy ruszaniu z miejsca. Jasne że spiny się zdarzają, ale zwykle na ostrych zakrętach kiedy za szybko puszczę hamulec czy zbyt gwałtownie skręcę kierownicę. No i jak pisałem przy dobrych paru tys. obrotów (na ucho) można bączka zrobić. Ale nie z miejsca - tak jak 300-konnym autem rajdowym
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2002-07-10, 14:18 Sprzęgło czy cuś...
MaXyM napisał:
Mam wyłączone wszystkie helpy a jednak gaz nie zachowuje jak powinien. A może tak ma być?
Wprawdzie włączony mam Auto Upshifting ale jak już mam jedynkę i niskie obroty, a nagle wcisnę gaz do dechy to bolid sie ładnie płynnie rozpędza.
Cus nie bardzo kumam...
BTW maile wysylane na twoja skrzynke wracaja...
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2002-07-10, 14:25 Sprzęgło czy cuś...
Miałem na myśli helpy wg regulaminu Ligi F12002.
Czyli Auto Upshifting nie jest postrzegany jako help.
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-07-10, 14:30 Sprzęgło czy cuś...
to JEST help, tylko ze dozwolony
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2002-07-10, 14:42 Sprzęgło czy cuś...
To tak jakbyś powiedział że synchroniczna skrzynia biegów w autach rajdowych to też help. No może kiedyś był helpem ale teraz jest wykorzystywany jako standard.
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2002-07-10, 14:42 Sprzęgło czy cuś...
moze masz MaXyM zle gaz ustawiony - wlasnie sprawdzalem
wszystkie helpy wyl - spin z miejsca z 1 i 2 biegu bez problemu (na 2 potrzeba z 5m na rozped)
z wlaczonym clutch help to samo
wyglada na to ze zostawiles TC helpa (F8)
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2002-07-11, 11:11 Sprzęgło czy cuś...
maxym - ten rekord na a1 aro - to czysty przejazd - sprawdzalem (rowniez z widoku nintendo ). nie wiem jak ten najnowszy ktory sie wlasnie pojawil.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2002-07-11, 21:00 Sprzęgło czy cuś...
Nie sugerowałem że Aro ma przejazd nieczysty. miałem na myśli swój do co którego nie byłem pewien.
BTW: po wyłaczeniu TC jest super harcorowo. Choć dalej uważam że depnięcie gazu powinno dać zerwanie przyczepności od razu i maks obrotów. A tu ednak trzeba odczekać chwileczkę.
Dobrze jednak że liga dopuszcza TC bo bym nie pojeździł za bardzo
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2002-07-11, 21:14 Sprzęgło czy cuś...
Maxym masz slabo ustawiony gaz. Ja spinuje na A1 z miejsca na 2ce o 1dynce nie wspominajac Zobacz ustawienia w grze tam sa jakies jak np Digita; throttle rate - ja mam 50% to ustawione.
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2002-07-11, 21:17 Sprzęgło czy cuś...
A moim zdaniem TC powinno być zabronione
Dopiero z wyłączonym TC mam przyjemność z jazdy, niestety czasy wciąż gorsze...
Maxym u mnie wciśnięcie gazu na pierwszym biegu powoduje od razu zerwanie przyczepności, na dwójce potrzebuje już trochę większych obrotów ale dwójkę ustawiam dość długą (ponad 200km/h)
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2002-07-11, 21:46 Sprzęgło czy cuś...
Powinno być jeśli jest to help a nie opcja dozwolona w realnych wyścigach F1. Jesli tam jest dopuszczona to i tu powinno móc sie jej uzywać