Jak kierowcy jeżdżący w lidze (jeśli w ogóle to robią) wykorzystują split axis (pedał hamulca i gazu na osobnych osiach) w kierownicach podczas jazdy? Jeśli wykorzystują split axis to jak rozwiązany jest on w joystickach? 5 5 5
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-12-04, 12:13 Split axis
nie moze byc w joyu split axis
proponuje tez przeszukac forum SEARCH po hasle spli axis , separate axis, seperejt dostaniesz 400 postow naszych na ten temat
Svobod
2001-12-04, 12:19 Split axis
A jeśli joy ma przepustnice? Wtedy gaz w przepustnicy a hamulec normalnie. I mamy split axis w joysticku. Ale czy to wogóle sie do czegoś przydaje? Chodzi mi o to czy inni wykorzystują tę opcję podczas jazdy (i np. uzyskują lepsze czsy)
robson
2001-12-04, 12:21 Split axis
no nie wiem, jakos tak intuicyjnie
hamujac pomagamy sobie gazem
musisz miec do tego 3 osie, os gazu, os hamulca, os kolka, jezeli masz tylko joya z 3 osiami to no problem
robson
2001-12-04, 12:33 Split axis
kurcze ja tez probowalem sie przerzucic i polatac sobie na kierownicy , ale to sie chyba wogole nie da
to i tak masz lepiej bo na joyu da sie jezdzic w GPL , a Joystickowcy jezdza z combined axes... tak przypuszczam
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: robson dnia 2001-12-04 11:34 ]
Svobod
2001-12-04, 13:00 Split axis
Combined axis???? What's that?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław