Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » SOF2 - Double Helix
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

SOF2 - Double Helix

Idź do strony Poprzedni  1, 2
Autor Wiadomość
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2002-07-01, 09:35      SOF2 - Double Helix Odpowiedz z cytatem
Jak pewnie wiecie wydany został już SOF2.
W Empiku po 169 zł (o ile dobrze pamiętam) - uważam że z ceną to przeginają czasami.

Z drugiej jednak strony gra jest świetna. W stosunku do bety poprawiono chyba wszystkie błędy (no prawie - to za chwilę). Nawet pewne elementy scenariusza zmieniono. Np drogę przejścia przez miasto czy zasady rozegrania danej części (np. wsiadając do pociągu z doktorem jakimś tam nie można być zauważonym przez żołnieży. Ew. terminacja musi zostać dokonana nożem przez celny rzut w głowę. W demie można było ich wyciąć z kałacha w pień).

Graficznie oczywiście super. Muzycznie i dźwiękowo też. Poprawiono niektóre odgłosy (np. przeładowania M16) w stosunku do bety. Poprawiono błędy z celowaniem o których pisałem wyżej. Działa też "system zniszczeń" na ciele wroga A AI poruszają się bardziej naturalnie: schylają się w trawie (nie kucają a schylają). przeskakują efektownie nad przeszkodami etc.

UWAGA: save gamey nie pasują z wersji beta. Przy próbie wejścia do menu LOAD SAVEGAME, kiedy tam znajduje się jakiś stary save - gra się ładnie wykrzacza z błedem alokacji (błąd przejęty przez engine gry, nie system)

Niestety chyba zmniejszono stopień trudności. Gram na przedostatnim stopniu (podobnie jak w becie) i wydaje mi się prostsza. Za łatwa.

Wady:
1. INstaluje się full z 2 płytek i na dodatek podczas gry wymaga CD1 w napędzie
2. błąd rysowania cienia dla żywych postaci siedzących na krześle - cień wtedy przedstawia osobnika w pozycji martwej-leżącej.

Gra obsługuje standardowo EAX HD i na Starszych live'ach nie wykrywa standardowo EAXa. Aby to zadziałało trzeba zainstalować program Creative'a znajdujący się na CD1 w katalogu Extras (ULcośtam...)

Naprawdę jest super czad, super zabijanie (snajperka w głowę rządzi)
 
Reklamy
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2002-07-01, 09:55      SOF2 - Double Helix Odpowiedz z cytatem
Eeee tam... arcade shooter... A odlgosy sa fatalne. Panowie tworzacy ta gre chyba w zyciu nie slyszeli jak strzela AK a jak M16... heh.. brak slow
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2002-07-01, 10:05      SOF2 - Double Helix Odpowiedz z cytatem
No nie mam porównania bo nie wiem jak one brzmią w realu. CHodziło mi bardziej o jakość/efektowność dźwięku niż realnośc. Zresztą nigdzie nie pisałem że to symulator pola walki. Do OPF jeszcze długo nic sie nie będzie umywało
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2002-07-01, 10:09      SOF2 - Double Helix Odpowiedz z cytatem
Wiem wiem, tak tylko sie czepiam


Ogolnie IMO grywalnosc SOF2 ma nieco mniejsza od swojego poprzednika, ale da sie wytrzymac
 
beryl


Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask

Post2002-07-01, 11:14      SOF2 - Double Helix Odpowiedz z cytatem
a jak bronie? znów jest działko laserowe? śmigłowce nadal wytrzymują trafienie rakietą i tylko strzał ze snajperki w baniak pilota skutkuje? eeee w sof1 i tak najlepiej się strzelało na zmianę raz wlewą nogę raz w prawą. cel zapominał że jedną nogę ma przestrzeloną i radośnie na niej podskakiwał kiedy tylko oberwał w drugą
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2002-07-01, 11:25      SOF2 - Double Helix Odpowiedz z cytatem
w SOF1 było działko laserowe? hmm. nie przypominam sobie. Do Heli można postrzelać z automatu i troche trzeba w niego nastukać. Ja na mój gust za dużo. A ze skaczącymi panami sprawdzę
 
beryl


Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask

Post2002-07-01, 11:38      SOF2 - Double Helix Odpowiedz z cytatem
no było takie fioletowe
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2002-08-03, 19:13      SOF2 - Double Helix Odpowiedz z cytatem
maxym - czy też masz czasem takie do kitu światło w pomieszczeniach lub na broni - nienaturalnie białe?? Ciekaw czy to coś z moją kartą w tej grze, czy to programiści spierniczyli...
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2002-08-04, 10:42      SOF2 - Double Helix Odpowiedz z cytatem
nie. Co do oświetlenia u mnie wszystko jest jak należy.

Natomiast ciekawą rzecz zauważyłem. Jak pogrzebię w rejestrze systemu(np. zapiszę go a potem zaimportuje) to w grze znika opcja Violence Lock ale również wszlkie brutalności i krew. Trzeba reinstalować grę
 
konraf





Post2002-09-19, 12:46      SOF2 - Double Helix Odpowiedz z cytatem
Witam

Też pograłem troszke w SOF2. Jestem na misji w dzungli. Faktycznie ładnie to wyglada ale...wlasnie ale...jakoś mi gra do gustu nie przypadła. Jedynka zrobiła na mnie od razu super wrazenie a tu...jakiś niedosyt. I czuje ze nie pogram dalej

Pozdrawiam
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2002-09-19, 14:48      SOF2 - Double Helix Odpowiedz z cytatem
a mi przypadła - wg mnie trzyma klimat jedynki a jedna z ostatnich lokacji - w szpitalu, po prostu wymiata...
Jest też mały Easter Egg, którego chyba nikt nie miał okazji widzieć, za to ma je nonstop podczas grania mój kuzyn - jest zawzięty i gra na TNT2 i jakimś Duronie - w rogu cały czas ma wielką czerwoną czcionką pokazywaną liczbę fps - waha się od 3 do 8 fps, w porywach 11 , a w drugim rogu jest duża zielona ikona, w której...ładnei animowanym ruchem porusza się ślimak
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2002-09-19, 16:15      SOF2 - Double Helix Odpowiedz z cytatem
Juz kiedys w jakiejs grze cos takiego bylo.. hmm.. nie jestem pewien, ale chyba demo Quake'a I posiadalo "slimaczka", ale moge sie mylic..
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » SOF2 - Double Helix Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: