Założyłam ten topik ponieważ pojawiło się w necie wiele malowideł samochodów do LFS. Wiele osób z nich korzysta lub maluje swoje projekty, ale nie wie, że aby inni je mogli widzieć na wyścigu online, to muszą mieć je w swoim katalogu skins. I wkurza mnie jak miedzy wyścigami prze z pół godziny lecą gadki: widzisz mnie? nie, a ty? też nie, a mnie? nie, a ty mnie? nie.............i tak w kółko.
Dlatego proszę żeby wszyscy oskórowani umieszczali tutaj i tylko tutaj swoje skiny w których jeżdżą online. A jeśli ktoś lubi projektować skiny do wykorzystania przez innych, to niech założy osobny topik.
Plik ze skinem musi być spakowany Winzipem. Dobrze widziany screenshot, ale nie większy jak 360x270 i tylko jeden
Załączam mój skin i proszę o nie wykorzystywanie go online, ponieważ używam go w Lidze Nascar PL.
(Heres the skin im using in LFS. Its personal so please don't use it. Reason being im also using it in Polish NASCAR Online League.)
Reklamy
M79
2003-04-24, 20:21 Skins
Oto skin kolegi Kaleosa, ktory jeszcze oczekuje na uaktywnienie konta.
Ostatnio zmieniony przez Samer dnia 2003-04-26, 00:01, w całości zmieniany 2 razy
M79
2003-04-25, 21:58 Skins
Dzis praktycznie skonczylem malowac swoja Lancie, jest to taka wersja beta, moze beda jeszcze jakies drobne poprawki, wtedy dam znac. Poki co wyglada to tak:
PIGI
2003-05-20, 18:47 Skins
Może jako kobieta przywiązuje do tego za dużą wagę, ale, czy nie wypada jakoś się ubrać na wyścig online?
Dlaczego tak mało skinów
PIGI
2003-05-24, 21:04 Skins
Zrobiłam sobie Turboskórkę do gry online.
Samer
2003-05-24, 22:20 Skins
A to moj skin do GT i Turbo
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2003-05-25, 01:36 Skins
Marlboro McLaren.... ekhhh znaczy sie Marlboro GTi (bardziej moze Penske niz McLaren, ale co tam)
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2003-05-25, 15:00 Skins
Pytanie za 100 punktow.
Dlaczego robicie skiny 1024x1024?
Czy 512 sa az tak rozmazane? Przeciez podczas jazdy i tak nie widac tych wszystkich szczegolow.
Tekstura 512 zajmuje w pamieci 800kB a 1024 az 3MB. Wystarczy ze zbierze sie 10 graczy z roznymi teksturami i juz mamy 30 MB zajete.
Samer
2003-05-25, 15:12 Skins
ja powiem ze nie wiedzialem ze jest az taka kolosalna roznica jesli chodzi o zajmowanie pamieci...
PIGI
2003-05-25, 16:29 Skins
A. Skąd Yaper wziąłeś te megabajty? Moja GTi 512x512 we właściwościach pokazuje 54.6kb, a Turbo 1024x1024 - 170kb
Może nie rozumiem o co chodzi?
M79
2003-05-25, 16:55 Skins
Yaper mi to zwisa ile to zajmuje. A wyglada wiele lepiej, w szczegolnosci jesli ktos nie ma antialiasingu tak jak ja (nie rozpikslowuje sie), bo podczas bliskiej jazdy widzisz kazdy szczegol.
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2003-05-25, 17:33 Skins
PIGI napisał:
A. Skąd Yaper wziąłeś te megabajty? Moja GTi 512x512 we właściwościach pokazuje 54.6kb, a Turbo 1024x1024 - 170kb
Może nie rozumiem o co chodzi?
Widzisz PIGI, te obrazki ktore masz na dysku to JPGi. Mają one bardzo dobra kompersje. Niestety tekstura taka w pamieci karty graficznej znajduje sie w postaci rozpakowanej.
Czyli policzmy:
512 pikseli * 512 pikseli * 3 Bajty na każdy piksel (8 bitow na kazda skladowa * 3 kolory podstawowe RGB) = 768kB
1024 * 1024 * 3 = 3072kB = 3MB
Lekka roznica jest.
Niezapominajmy ze do tego dochodza jeszcze tekstury toru, a jak wiadomo pamiec karty graficznej nie jest z gumy. Jak ktos ma 64 MB to jeszcze pol biedy. Niestety 32MB szybko sie zapchaja i system musi korzystac z pamieci operacyjnej. Powoduje to przepychanie danych przez AGP, co powoduje spowolnienie pracy.
Ja tam i tak mam w LFSie wlaczone limitowanie tekstur do 512 pikseli, czyli wszystkie wieksze tekstury i tak zostana przeskalowane.
PIGI
2003-05-25, 18:14 Skins
Dobrze. Jeśli to ma wpływ na wydajność gry tych, którzy mają słabsze karty graficzne, to zaraz dołącze Turboskin 512x512