Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)
2003-03-24, 19:23 Silver wrazenia...
tak sie zastanawialem i troche mnie to dreczy.
podczas wyscigu zauwazylem ze gdy zblizalem sie do Madeya i potem Mloda to zmienialiscie tor jazdy. Na poczatku myslalem ze chcecie mnie puscic ale potem sie skapowalem ze po prostu nie chcieliscie zebym zlapal drafta za wami o ile w przypadku Madeya to jeszcze rozumiem bo mial wolniejszy chassis to w przypadku Mloda troche sie zdziwilem bo jechal lotusem.
i teraz pytanie: czy rzeczywiscie warto zmieniac tor jazdy zeby umiemozliwic zlapanie zawodnikowi jadacemu za mna draftu? bo przeciez taki krok powoduje to ze w najblizszy zakret przejezdza sie duzo wolniej
Reklamy
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2003-03-24, 19:30 Silver wrazenia...
To zalezy czy wchodzi sie w ten zakret linia defensywna - wtedy zmiana toru nie ma na celu tylko utrudnienei draftowania A sam draft w GPL'u jest silny - na poziomie tego z Nascar 4 a moze nawet silniejszy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-24, 20:36 Silver wrazenia...
ja to jestem dziwny, przez 4 lata nie poczulem zadnej roznicy w nagrzaniu opon online nawet po 50lapach moge jechac na qualowym setupie i zero roznicy, a teraz dowiedzialem sie, ze w gpl jest draft, czego takze nigdy nie poczulem ani o tym nie slyszalem
czlowiek uczy sie cale zycie
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2003-03-24, 21:28 Silver wrazenia...
Jaja sobie Richie robisz? jak to nie wiedziales?!?!
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2003-03-24, 21:36 Silver wrazenia...
o kurde Richie - no chyba zartujesz !!
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2003-03-24, 22:00 Silver wrazenia...
Richie
to ja specjalnie kiedys z ozzym umowilem sie na takim torze avus na online we dwoch eaglami zeby sprwdzic max predkosc w drafcie.
niepamietam ile bylo ale 340? 350 ?
Dziki
Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 607
Miasto: Gdańsk
2003-03-24, 23:11 Silver wrazenia...
Richie ale dowaliłeś!
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2003-03-24, 23:50 Silver wrazenia...
he stiepek ale zadales pytanie z tym wyprzedzaniem
wlasnie to mialem na mysli gdy pisalem o wyscigu z francja
oddawales im pozycje bez obrony swojej bo jechales wlasnie po idealnej linii
co mnie bardziej zszokowalo to emge byl dzisiaj u mnie i pytal sie o to samo
zobacz na przykladzie wyscigu z francja jak nie moglem wyprzedzic lotka bo mnie blokowal ( przepisowo )
gdy ktos cie blokuje a ty jedziesz idealna linia to tez nie mozesz wejsc tak jak zawsze w zakret musisz pamietac o zostaawianiu miejsca przeciwniikowi
dziwne bo wczoraj jak walczylismy to wszytko bylo cacy ty robiles mi ja tobie
raz wlasnie cie przyblokowalem na 4 lapy przed koncem wyscigu i obronilem sie
co do draftu to richie lol roku
przyklad na kyalami zawsze drawtowalem jak zblizalem sie do goscia z zamiarem wyprzedzenia ale przy ktoryms tam ataku wyszedlem idelnie i mialem go blizej niz kiedykolwiek i optymistycznie zaczalem go wyprzedzac nie drawtujac i tylko moglem szeroko otworzyc buzke jak sie z nim zrownalem i tak jechalismy rowno do hamowanka
Mlod
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź
2003-03-25, 12:51 Silver wrazenia...
Ja specjalnie tak sie bawilem i wchodzilem od wewntrznej w zakrety bo mi sie nudzilo i chcialem pobawic sie w blokowanie bez przeciwnika
Draft oczywiscie jest calkiem spory i na dluzszych prostych powinno sie raczej uciekac jezeli zawodnik z tylu jest blisko ale najwazniejsze jest zablokowanie idealnej lini.
Przypomnialem sobie ze na Kya znowu francuzi przez bandy mi przejezdzali i to moglo byc niebezpieczne dla mnie jakby ktos nie wiedzial ze je mam i mnie zepchnal na nie, dlatego podajcie mi linka do trasy bez band w pitach... I radze wam tez taka sobie zainstalowac...
Roddy
2003-03-25, 14:45 Silver wrazenia...
Cytat:
...powinno sie raczej uciekac jezeli zawodnik z tylu jest blisko ale najwazniejsze jest zablokowanie idealnej lini.
IMHO najwazniejsze jest zablokowanie wewnetrznej do zakretu
patrz Madey vs Lambert na kyalami
lub Roddy vs Rouet na zandvoort
wiadomo, ze wjezdzajac od wewnetrznej nie jedziemy po idealnej lini jazdy, musimy odpowiednio skorygowac punkt hamowania zeby nie przesadzic i pojechac mozliwie najblizej kraweznika zostawiajac miejsce przeciwnikowi na zewnatrz, oczywiscie przejezdzamy tym sposobem zakret wolniej ale w koncu bronimy pozycji a nie hotlapujemy.
moim zdaniem jest to najskuteczniejsza metoda obrony pozycji na prostej w chwili gdy przeciwnik siedzi nam na dupie, oczywiscie pod warunkiem ze samochody sa zblizonej klasy.
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2003-03-25, 18:45 Silver wrazenia...
Najlepiej sie jedzie w drafcie na spa Mozna niezla predkosc wykrecic ale pozniej sa problemy z hamowankiem
Jak jest dwoch przeciwnikow porownywalnych to np na spa mozna sie tasowac kilka razy na jednym lapie wlasnie wprzez draft... i to mi sie podoba
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2003-03-25, 19:46 Silver wrazenia...
oj tytus wyobraznia cie ponosi
Stiepek
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)
2003-03-25, 20:04 Silver wrazenia...
Mlod napisał:
Ja specjalnie tak sie bawilem i wchodzilem od wewntrznej w zakrety bo mi sie nudzilo i chcialem pobawic sie w blokowanie bez przeciwnika
hehe tak cos wlasnie po cichu myslalem
nie dziwie sie ze sie nudziles bo w koncu tepsa odebrala Ci najgrozniejszego przeciwnika