Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » silent hunter II - modyfikacje wody
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

silent hunter II - modyfikacje wody

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-03, 17:04      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
nie wiedzialem gdzie napisac wiec dalem w hydeparku

otoz nie wiem czy ktos oprocz Czary'ego pyka w SH2 (Snake chyba z tego co wiem? i DM?) - w kazdym razie nie wiem czy to jest normalne ze woda (w patchu 1.1) jest taka zajebiscie ciemna? szukalem jakichs modow ale zaden tego nie zmienia... na zagranicznych forach (subsim, jakies wloskie tez, ) sa super screeny z piekna woda jak w IL2, ale nie znalazlem zadnych linkow ani nic, a juz mnie zaczyna wk...wiac ta czarna smola chociaz pod woda i tak jej nie widac

BTW trzeba w koncu sprobowac jak to dziala w multiplayu, moze ktos z Destroyer Command tez sie znajdzie?
 
Reklamy
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-05-03, 18:21      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
U mnie SH2 wyglada tak - wgralem patch 1.1, do tego "Projekt Messerwetzer" (poprawia sporo rzeczy w grze i jest realistyczniejsza) i kilka graphicspackow
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-03, 18:34      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
ano widzisz.... mi wlasnie chodzi o takie odblaski na wodzie od slonca , wszysto oprocz tego mi dziala... mam patcha oficjalnego 1.1, na to subsim1024 patch (z sp1 fixem), vickers oil mod, recticle mod(dodaje podzialke w peryskopie) , i eksplozje dokladnie takie jak twoje. i wszystko mi dziala oprocz tej jebanej wody, moze mam za stara karte? (nie sadze, przeciez to jest stara gra rowniez...) - gfmx2 400.
 
Czary


Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola

Post2003-05-03, 19:57      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
Hmmmmm ...... Wolfpack DID ??
 
beryl


Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask

Post2003-05-03, 20:34      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
a próbował ktoś m-play w SH2? słyszałem, że nie jest za dobrze, ale może warto samemu sprawdzić?
snake - Projekt Messerwetzer poprawia wygląd tonących okrętów?
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-04, 07:30      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
PM z tego co wiem poprawia jedynie sprawy dot. AI i multiplayera , ale nigdy tego nie instalowalem bo jakos nie mialem potrzeby... ale skoro warto, to sprawdze
BTW jestem juz pewien ze na mojej karcie takie refleksy na wodzie sa nieosiagalne... szkoda
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-05-04, 10:23      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
No wlasnie mialem to napisac, chodzi zapewne o pixel shadery etc. ktorych GF2 nie obsluguje
Skoro sprawa sie juz wyjasnila to spytam przy okazji bo pozyczylem od kumpla SH2 Jakie patche/dodatki instalujecie do tej gry? A moze macie adres jakiejs dobrej strony o SH2?
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-04, 10:53      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
patche? kolejno :

1. oficjalny 1.1

2. subsim hires patch (umozliwia ustawienie 1024x768x32bity)
3. hires sp1(jakas poprawka)
4. 1024 viewer patch (kolejna poprawka zeby viewer obiektow dzialal w 1024)
5. campaign fix (jedna misja w kampanii jest spieprzona defaultowo)
6. dodatki graficzne wg upodoban (jak w gpl, cale mnostwo )


niektorzy jak np. Snake i wiekszosc ludzi grajacych w multi instaluja tez ten Project messercostam patch , jesli na 1024 patch to rowniez jest PM1024fix ufff...
stronki :
http://www.subsim.com/
http://64.246.21.118/phpBB/index.php (forum, nawet ostatnio sie zarejestrowalem z tym samym pytaniem co tu )
http://www.sh2fleet.com/join_confirm3.htm (liga, duzo przydatnych tutoriali i opisow taktyk itd)
http://64.246.21.118/phpBB/viewtopic.php?t=10100 - "przyklejony" na forum topic z linkami do przeroznych modow graficznych, dzwiekowych, nowych misji itd
http://www.silenthunter.dk - najpotrzebniejsze patche i wybor najciekawszych dodatkow
 
beryl


Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask

Post2003-05-04, 11:52      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
błe, ja tylko 1.1 dorzuciłem Misji jest pewnie defaultowo więcej spierdzielonych - np w"służba w cieniu", chyba 6ta misja gdzie trzeba śledzić konwój przez 8 godzin podczas savowania nie zapisuje ile już sie raportów wysłało dzisiaj zapowiada się partyjka SH2 po Lanie, jutro podziele się wrażeniami
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-04, 13:03      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
Snake, chyba jednak masz jakies cudo na pokladzie bo dalem Twoje screeny (sorry ze bez pozwolenia ) na forum subsim i goscie (wielkie szychy nawet, lacznie z adminem) robia oczy wielkie jak to pieknie u ciebie wyglada, chca dokladna nazwe karty itp a karty z EMBM maja na pewno bo sami robia dodatki do sh2. instalowales jakis water mod?
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-05-04, 13:32      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
Dzieki wielkie ODuck za odpowiedz Sporo tego mozna instalowac, teraz czeka mnie sciaganie tych patchow/dodatkow
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-05-04, 15:41      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
ODuck napisał:
Snake, chyba jednak masz jakies cudo na pokladzie bo dalem Twoje screeny (sorry ze bez pozwolenia ) na forum subsim i goscie (wielkie szychy nawet, lacznie z adminem) robia oczy wielkie jak to pieknie u ciebie wyglada, chca dokladna nazwe karty itp a karty z EMBM maja na pewno bo sami robia dodatki do sh2. instalowales jakis water mod?



LOOOL !

Karta to Sapphire Radeon 8500LE na catalystach chyba 3.2
A instalowalem:
- patch 1.1 (wiadomo)
- pm 1.02 (wiadomo)
- subsim 1024 v1.1 (wiadomo)
- vicker's oil slicks 3.0 (nowy slad za torpeda, plonaca ropa, nowe wybuchy i fontanny wody, jakies babelki, dymki, cuda i tym podobne efekty specjalne)
- vicker's fireball addon (update do vos3.0 - grzybek wybuchu przy eksplozjach statkow)

Nigdzie nie ma mowy o zmianie wody samej w sobie, jak rowniez ja sobie nie przypominam, zebym kiedykolwiek cos takiego znalazl

Ostatnio zmieniony przez Snake- dnia 2003-05-04, 15:44, w całości zmieniany 1 raz
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-05-04, 15:42      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
A jak chca sobie zobaczyc takie efekty, to polecam ustawic ladna pogode o zmierzchu i poczekac kilka minut
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-04, 17:51      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
no to instalowales to samo co kazdy, po prostu chyba maja stare karty albo MXy... a ja sobie zrobilem wreszcie odblaski, jest sposob na softowa emulacje i jest calkiem calkiem
 
Czary


Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola

Post2003-05-04, 19:39      silent hunter II - modyfikacje wody Odpowiedz z cytatem
No to kiedy coś zatopimy ? W PM jest o ile wiem już całkiem sprawnie działający multi ?
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » silent hunter II - modyfikacje wody Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: