Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Silent Hunter 3
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Silent Hunter 3

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 23, 24, 25  Następny
Autor Wiadomość
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2006-01-09, 15:44      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
ad 1. Przerobiles tutorial? Zerknales do manuala? Tam chyba cos bylo na ten temat ...
ad 3. moze nie masz zalogi przyporzadkowanej do przeladowania torped?
 
Reklamy
robsoniqe


Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 7

Post2006-01-09, 17:40      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
no wlasnei bardziej mi chodzilo o jakiegos tutoriala... albo jakos... szczegolnie chodzi o celowanie torpedami.. bo cos srednnio mi idzie... tylk owlasnie tego bym po polsku szukal... dzieki pozdro
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-01-09, 18:28      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
szukaj poradnika w tym temacie, sam go wrzucalem
 
robsoniqe


Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 7

Post2006-01-09, 22:35      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
przejrzalem strona po stronie i nie znalazlem szczerze mowiac... pozatym denerwuje mnie ze nie moge zniszczyc tankowca czy kutra niby rybackiego... torpedy sie odbijaja od poszycia lodzi...bezsens... tak samo do czerwonych jak i do zielonych na patrolu nie moge zniszczyzc ((( pomocy!!!!
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-01-09, 22:46      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
rzeczywiscie zniknelo
 
robsoniqe


Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 7

Post2006-01-09, 22:48      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
spoko... to moze mi ktos wytlumaczy dlaczego torpedy odbijaja sie od tankowca??? czerwoni sa zli na mapce... no to oni sa niesmiertelni
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2006-01-09, 23:03      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Czasami sie odbija jak uderzenie jest pod nieodpowiednim katem ... poza tym skutecznosc torped (szczegolnie w poczatkowych latach wojny) pozostawiala wile do zyczenia, ale w temu drugiemu da sie zaradzic odhaczajac odpowiedniego ptaszka w opcjach eliminujac wszystkie niewybuchy z winy torped. Jak to zrobisz to bedziesz wiedzial, ktore strzaly Ty zawiniles
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2006-01-09, 23:21      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
torpeda musi uderzyc w burte pod jak najmniejszym katem (najlepiej pod katem prostym), inaczej po prostu sie odbije, bo zapalnik w dziobie nie zalapie
liczy sie nie tylko kat miedzy kursem torpedy i statku, ale rowniez kat, pod jakim nachylona jest burta - za gleboko i rybka odbije sie w dol i przejdzie pod statkiem
 
robsoniqe


Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 7

Post2006-01-09, 23:30      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
ok... dzieki ... ale wlasnie tamta torpeda szla pod katem prostym do burty statku... i sie odbila i spokojnie opadla na dno... wiec dziwnie... no nie wiem zobacze jeszcze... ale dzikei wszystkim za pomoc.
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2006-01-09, 23:48      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
a jaki zapalnik miales ustawiony magnetyczny czy uderzeniowy ???
 
robsoniqe


Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 7

Post2006-01-09, 23:49      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
a gdzie to ustawic???
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2006-01-10, 07:11      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Wszystkie te kwestie były omówione w tutorialu wbudowanym w grę... Nie chciało się tutoriala przechodzić?
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-01-10, 08:45      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Juz wiem, swego czasu był pad bazy danych forum i niektóre posty zniknęły, załączę poradnik jeszcze raz.

Zapalnik uderzeniowy na magnetyczny zmienia się tam gdzie dane do ręcznego ustawiania torped.

Żeby torpedy się nie odbijały zrób tak:
a) po zidentyfikowaniu jednostki sprawdź w książce rozpoznawczej jej głębokość zanurzenia,
b) przestaw w torpedzie zapalnik na magnetyczny,
c) ustaw głębokość biegu torpedy na ok 1,5 metra większą niż zanurzenie jednostki, która naigrywa się z ciebie w polu widzenia twego,
d) celowanie
e) Feuer!
f) przystąp do modlitwy aby:
- torpeda nie zdetonowała za wcześnie (chyba ze zmienisz opcje realizmu),
- zdążyła się uzbroić, robi to po przepłynięciu cos ok 200-300 metrów, nie pamietam bo grałem dawno, inaczej się odbije i psu na budę powyższe kroki,
- by statek w momencie przepływania torpedy nie zwiększył zanurzenia na skutek dużych fal, bo inaczej patrz ppkt wyżej,
- aby zapalnik raczył w ogóle zdetonować torpedę,
g) kiedy nie nastąpi nic z ppkt "f", torpeda przepłynie pod celem, wtedy jak pierdyknie pod stępką to ogromne ciśnienie zostanie skierowane na ten slaby punkt statku i wtedy on kitę odwali (w sensie przełamie się). Częściej niż rzadziej trzeba trafić dwa a nawet trzy razy żeby zatopić duże transportowce, tankowce, o pancernikach i lotniskowcach nie wspominając, bo na te okręty to chyba łatwiej się wedrzeć z lugerem, mauserem czy innym schmeisserem i wystrzelać cala załogę. Mniej nerwów i zachodu
silent hunter 3 - poradniki.zip
 Opis:  
Pobierz
 Nazwa:  silent hunter 3 - poradniki.zip
 Rozmiar:  1.01 MB
 Pobrano:  17874 raz(y)
 
robsoniqe


Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 7

Post2006-01-10, 18:02      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
ok dziekuje zobacze moze sie uda... narazie na 3 patrole i wystrzelenie 15 torped jedna wybuchla przy ogonie. urwalo srube transpoetowca... zanurzyl sie ale nie utonal
thx
 
siola


Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2

Post2006-01-26, 16:53      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Stala sie rzecz straszna... a mianowicie usunalem sobeio przez przypadek 1 save'a na liscie a wiec takze i cala kariere..
odzyskalem utracone pliki i skopiowalem je do wczesniej zajmowanech przez nie miejsc... niestety (
gra wiesza sie podczas ladowania mniej wiecej w polowie czerwonego paska (
podejrzewam ze przyczyna jest bledny wpis w pliku main.cfg nie odpowiadajacy obecnemu stanowi zasejwowanej kampanii...

czy molby mi ktos przeslac sajwy swojej kampani wraz z tersci plikow main.cfg tak, zebym przez analogie sprobowal naprawic swoje...

wlasciwie to za kazda pomoc w rozwiazaniu mojego problemu bede serdecznie wdzieczny ) )
pozdrawiam podwodniakow:)
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Silent Hunter 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 23, 24, 25  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: