ad 1. Przerobiles tutorial? Zerknales do manuala? Tam chyba cos bylo na ten temat ...
ad 3. moze nie masz zalogi przyporzadkowanej do przeladowania torped?
Reklamy
robsoniqe
Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 7
2006-01-09, 17:40 Silent Hunter 3
no wlasnei bardziej mi chodzilo o jakiegos tutoriala... albo jakos... szczegolnie chodzi o celowanie torpedami.. bo cos srednnio mi idzie... tylk owlasnie tego bym po polsku szukal... dzieki pozdro
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2006-01-09, 18:28 Silent Hunter 3
szukaj poradnika w tym temacie, sam go wrzucalem
robsoniqe
Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 7
2006-01-09, 22:35 Silent Hunter 3
przejrzalem strona po stronie i nie znalazlem szczerze mowiac... pozatym denerwuje mnie ze nie moge zniszczyc tankowca czy kutra niby rybackiego... torpedy sie odbijaja od poszycia lodzi...bezsens... tak samo do czerwonych jak i do zielonych na patrolu nie moge zniszczyzc ((( pomocy!!!!
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2006-01-09, 22:46 Silent Hunter 3
rzeczywiscie zniknelo
robsoniqe
Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 7
2006-01-09, 22:48 Silent Hunter 3
spoko... to moze mi ktos wytlumaczy dlaczego torpedy odbijaja sie od tankowca??? czerwoni sa zli na mapce... no to oni sa niesmiertelni
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2006-01-09, 23:03 Silent Hunter 3
Czasami sie odbija jak uderzenie jest pod nieodpowiednim katem ... poza tym skutecznosc torped (szczegolnie w poczatkowych latach wojny) pozostawiala wile do zyczenia, ale w temu drugiemu da sie zaradzic odhaczajac odpowiedniego ptaszka w opcjach eliminujac wszystkie niewybuchy z winy torped. Jak to zrobisz to bedziesz wiedzial, ktore strzaly Ty zawiniles
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2006-01-09, 23:21 Silent Hunter 3
torpeda musi uderzyc w burte pod jak najmniejszym katem (najlepiej pod katem prostym), inaczej po prostu sie odbije, bo zapalnik w dziobie nie zalapie
liczy sie nie tylko kat miedzy kursem torpedy i statku, ale rowniez kat, pod jakim nachylona jest burta - za gleboko i rybka odbije sie w dol i przejdzie pod statkiem
robsoniqe
Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 7
2006-01-09, 23:30 Silent Hunter 3
ok... dzieki ... ale wlasnie tamta torpeda szla pod katem prostym do burty statku... i sie odbila i spokojnie opadla na dno... wiec dziwnie... no nie wiem zobacze jeszcze... ale dzikei wszystkim za pomoc.
Matey
Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy
2006-01-09, 23:48 Silent Hunter 3
a jaki zapalnik miales ustawiony magnetyczny czy uderzeniowy ???
robsoniqe
Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 7
2006-01-09, 23:49 Silent Hunter 3
a gdzie to ustawic???
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2006-01-10, 07:11 Silent Hunter 3
Wszystkie te kwestie były omówione w tutorialu wbudowanym w grę... Nie chciało się tutoriala przechodzić?
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2006-01-10, 08:45 Silent Hunter 3
Juz wiem, swego czasu był pad bazy danych forum i niektóre posty zniknęły, załączę poradnik jeszcze raz.
Zapalnik uderzeniowy na magnetyczny zmienia się tam gdzie dane do ręcznego ustawiania torped.
Żeby torpedy się nie odbijały zrób tak:
a) po zidentyfikowaniu jednostki sprawdź w książce rozpoznawczej jej głębokość zanurzenia,
b) przestaw w torpedzie zapalnik na magnetyczny,
c) ustaw głębokość biegu torpedy na ok 1,5 metra większą niż zanurzenie jednostki, która naigrywa się z ciebie w polu widzenia twego,
d) celowanie
e) Feuer!
f) przystąp do modlitwy aby:
- torpeda nie zdetonowała za wcześnie (chyba ze zmienisz opcje realizmu),
- zdążyła się uzbroić, robi to po przepłynięciu cos ok 200-300 metrów, nie pamietam bo grałem dawno, inaczej się odbije i psu na budę powyższe kroki,
- by statek w momencie przepływania torpedy nie zwiększył zanurzenia na skutek dużych fal, bo inaczej patrz ppkt wyżej,
- aby zapalnik raczył w ogóle zdetonować torpedę,
g) kiedy nie nastąpi nic z ppkt "f", torpeda przepłynie pod celem, wtedy jak pierdyknie pod stępką to ogromne ciśnienie zostanie skierowane na ten slaby punkt statku i wtedy on kitę odwali (w sensie przełamie się). Częściej niż rzadziej trzeba trafić dwa a nawet trzy razy żeby zatopić duże transportowce, tankowce, o pancernikach i lotniskowcach nie wspominając, bo na te okręty to chyba łatwiej się wedrzeć z lugerem, mauserem czy innym schmeisserem i wystrzelać cala załogę. Mniej nerwów i zachodu
ok dziekuje zobacze moze sie uda... narazie na 3 patrole i wystrzelenie 15 torped jedna wybuchla przy ogonie. urwalo srube transpoetowca... zanurzyl sie ale nie utonal
thx
siola
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2
2006-01-26, 16:53 Silent Hunter 3
Stala sie rzecz straszna... a mianowicie usunalem sobeio przez przypadek 1 save'a na liscie a wiec takze i cala kariere..
odzyskalem utracone pliki i skopiowalem je do wczesniej zajmowanech przez nie miejsc... niestety (
gra wiesza sie podczas ladowania mniej wiecej w polowie czerwonego paska (
podejrzewam ze przyczyna jest bledny wpis w pliku main.cfg nie odpowiadajacy obecnemu stanowi zasejwowanej kampanii...
czy molby mi ktos przeslac sajwy swojej kampani wraz z tersci plikow main.cfg tak, zebym przez analogie sprobowal naprawic swoje...
wlasciwie to za kazda pomoc w rozwiazaniu mojego problemu bede serdecznie wdzieczny ) )
pozdrawiam podwodniakow:)