Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Silent Hunter 3
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Silent Hunter 3

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 23, 24, 25  Następny
Autor Wiadomość
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2005-08-10, 21:59      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
 
Reklamy
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2005-08-11, 01:28      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Speedy jak kariera? Ja wlasnie zaczynam drugi patrol. Na pierwszym ztopione dwa statki, w tym jeden tankowiec. Lacznie na koncie okolo 17.000 wypornosci

Ja karierę dopiero zacząłem. W zasadzie to rozpocząłem po raz trzeci
Najpierw uznałem ze muszę się jeszcze podszkolić z obsługą i uporać z zarządzaniem ludźmi bo miałem z nimi problem na początku, za drugim razem nie byłem zadowolony bo nierozsądnie ustawiłem sobie zbyt łatwy poziom realizmu i nawigatorzy rysowali mi na mapie pozycje okrętów których nie można było dostrzec i nie mogli o nich wiedzieć. Nie podobało mi się to.
Więc wyruszyłem po raz trzeci, tym razem już na serio
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2005-08-11, 02:01      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Realizm mozna zmieniac w trakcie, miedzy patrolami. Ja obecnie mam nierealistyznie ustawione jedynie: widoki, ikone "ukrycia", no i wylaczone blokujace sie torpedy (to ostatnie dlatego, ze poki co chce wiedziec kiedy popelniam blad i nie trafiam, co jest niejasne gdy torpedy fiksuja...).
Drugi patrol: znow 2 statki - ale oba male - w sumie okolo 4000. Niepotrzebnie zmarnowalem polowe torped na ataki nocne, efekt z tego marny, a do strefy dotarlem tylkoz 5-cioma torpedami.

Jutro wyplyne na IIIci patrol z kilkoma torpedami nowego typu i upgradowanym szumonamiernikiem. A, no i zaloge dociagnalem do maxymalnej liczebnosci

Wie ktos czy mozna przenosic torpedy z magazynow rufowych na dziobowe i odwrotnie?
I co z tymi magazynami zewnetrzymi? Jak z nich skorzystac?
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2005-08-11, 02:39      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Wie ktos czy mozna przenosic torpedy z magazynow rufowych na dziobowe i odwrotnie?

No raczej technicznie to niemożliwe było do zrobienia. Wyobrażam sobie że można by trochę miejsca wygospodarować i skonstruować mechanizm transportujący ale gdzie i jak w wąskiej łodzi te torpedy odwrócić?

Realizm mam ustawiony tak samo z tym że torpedy mam na real ustawione więc czasami nie odpalają ale przyznam się szczerze i ze skruchą ;] że telewizorek z widoczkiem mam włączony więc widzę czy nie wybuchła czy nie trafiła. Nie wiedziałem że można zmieniać realizm w trakcie kariery, dzięki za info.
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2005-08-11, 03:09      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
kurcze, tak czytam i czytam i smak wraca, a moj odremontowany okręcik stoi w Breście od 3 miesięcy nie używany i czeka na mnie
a teraz mam wkoncu Atlantyk i długie misje przeciw konwojom, chyba czas wypłynąć znowu na morze...
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-08-11, 19:25      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
ceer napisał:

Wie ktos czy mozna przenosic torpedy z magazynow rufowych na dziobowe i odwrotnie?


Przypomnij sobie wnetrze uboota chocby na podstawie "Okretu", a jeszcze lepiej lektury, bo opisy klaustrofobicznej ciasnoty jakos bardziej przemawiaja do wyobrazni i sam sobie odpowiedz
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2005-08-11, 19:34      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
zwiedzałem kiedyś amerykański okręt z lat 50 - myśle, że nawet osoba z małą nadwagą nie miałaby czego szukać u podwodniaków... żeby poruszać się po okręcie, trzeba być postury torpedy, ustawionej pionowo choć pewnie taki seawolf już jest bardziej przestronny
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2005-08-12, 11:55      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Ceer nie mozna
co do postury to czytajac ksiazke pt"Rycerze Glebin" opisujaca UBooty i ich dzalania podczas 1WS mozna sie dowiedziec ze ludzie z lekka nadwaga sie zdarzali a nawet i trafialy sie maskotki jak pieski i malpki na UBootach
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2005-08-12, 19:50      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Mialem nadzieje, ze moze da sie z tymi zewnetrznymi magazynami cos zrobic. Skoro torpedy sa przenoszone z nich do wnetrza (?) a pozniej ladowane, to sadzilem, ze moze jakos sie da przeniesc z rufy na dziob

A tymczasem wczoraj III - patrol: zrobilem sie jak dzieciak. Podczas dojscia do sektora spotkalem 2-3 pojedyncze jednostki, ktore atakowalem w nocy. Efekt: zaledwie jeden okolo 2000 wypornosci statek handlowy na koncie i wejscie na wody sektora z zaledwie 4ma torpedami. Musialem z braku torped odpuscic duze jednostki w konwoju idacym po kilku dniach przez akwen
Te zimowe 1godzinne noce sa frustrujace... Wychodza wam ataki torpedowe noca?? Jak tu zdjac namiar na cel
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2005-08-13, 11:21      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Nie mozliwe, cenega w koncu wypuscila patcha 1.4 do wersji PL

http://www.download.cenega.pl/download_system/?ID=900

Zmiany: http://www.cenega.pl/pliki_patch_opis.php?ID=900
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2005-08-13, 14:08      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Ktos zainstalowal na probe? Nic nie zepsuli przy okazji?
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2005-08-14, 04:41      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Dzisiejsza noc poswiecilem w holdzie U-Boot waffe
Patch dziala ok, poprawia pare fajnych rzeczy.
Niestety wciaz mam problem - gra zawiesza sie miej wiecej raz na godzine. Zawsze tylko na widoku przez peryskop, podczas obserwacji celu. Niekoniecznie podczas wybuchow lub innych fajerwerkow graficznych - ot, po prostu, gdy widac jakis okret.
Uzywam omeg 2.6.12.
Poprzednio mialem 25xx i bylo to samo. Zainstalowalem te nowsze i bylo o k, ale po patchu problem wrocil. Karta to redeon 9550.
W innych grach wszystko ok. Moze ktos u ns juz mial cos takiego i jakos to rozgryzl?
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2005-10-27, 16:39      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Ze strony www.u-boot.realsimulation.com można zassać nowy mod Improved U-boat zajmuje 205 mb!, po rozpakowaniu jest to ok 600mb! Jest w nim wszystko, czego podwodniacka dusza może zapragnąć (nowe jednostki, porty, mleczne krowy, komunikaty radiowe)


Cytat:
- Upgrades most ingame graphics - from fire and smoke to terrain, ships and the interior of your U-boat. Now, even the bananas look real!
- Enhances usability and aesthetics of the interface.
- New ships, planes, ports, historically correct convoys, and historical operations like the invasion of Norway and the sinking of the Bismarck.
- Visibility now extends out to the horizon - this means you can see 3 times further away than in the original version of the game.
- No more empty harbours - many ports are now bustling with historically accurate traffic! Radio traffic is also expanded and historically correct.
- Milk-cows (resupply boats) are now present.
- Many other tweaks and enhancements - the uncompressed size of IUB is over 600mb!


wlasnie zasysam
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2005-10-27, 17:45      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Zapowiada sie niezle
Trzeba bedzie sie przyjrzec
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2005-10-28, 21:04      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Jak wspolpracuje z wersja pl?
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Silent Hunter 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 23, 24, 25  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: