Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2005-08-10, 21:59 Silent Hunter 3
Reklamy
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2005-08-11, 01:28 Silent Hunter 3
Cytat:
Speedy jak kariera? Ja wlasnie zaczynam drugi patrol. Na pierwszym ztopione dwa statki, w tym jeden tankowiec. Lacznie na koncie okolo 17.000 wypornosci
Ja karierę dopiero zacząłem. W zasadzie to rozpocząłem po raz trzeci
Najpierw uznałem ze muszę się jeszcze podszkolić z obsługą i uporać z zarządzaniem ludźmi bo miałem z nimi problem na początku, za drugim razem nie byłem zadowolony bo nierozsądnie ustawiłem sobie zbyt łatwy poziom realizmu i nawigatorzy rysowali mi na mapie pozycje okrętów których nie można było dostrzec i nie mogli o nich wiedzieć. Nie podobało mi się to.
Więc wyruszyłem po raz trzeci, tym razem już na serio
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2005-08-11, 02:01 Silent Hunter 3
Realizm mozna zmieniac w trakcie, miedzy patrolami. Ja obecnie mam nierealistyznie ustawione jedynie: widoki, ikone "ukrycia", no i wylaczone blokujace sie torpedy (to ostatnie dlatego, ze poki co chce wiedziec kiedy popelniam blad i nie trafiam, co jest niejasne gdy torpedy fiksuja...).
Drugi patrol: znow 2 statki - ale oba male - w sumie okolo 4000. Niepotrzebnie zmarnowalem polowe torped na ataki nocne, efekt z tego marny, a do strefy dotarlem tylkoz 5-cioma torpedami.
Jutro wyplyne na IIIci patrol z kilkoma torpedami nowego typu i upgradowanym szumonamiernikiem. A, no i zaloge dociagnalem do maxymalnej liczebnosci
Wie ktos czy mozna przenosic torpedy z magazynow rufowych na dziobowe i odwrotnie?
I co z tymi magazynami zewnetrzymi? Jak z nich skorzystac?
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2005-08-11, 02:39 Silent Hunter 3
Cytat:
Wie ktos czy mozna przenosic torpedy z magazynow rufowych na dziobowe i odwrotnie?
No raczej technicznie to niemożliwe było do zrobienia. Wyobrażam sobie że można by trochę miejsca wygospodarować i skonstruować mechanizm transportujący ale gdzie i jak w wąskiej łodzi te torpedy odwrócić?
Realizm mam ustawiony tak samo z tym że torpedy mam na real ustawione więc czasami nie odpalają ale przyznam się szczerze i ze skruchą ;] że telewizorek z widoczkiem mam włączony więc widzę czy nie wybuchła czy nie trafiła. Nie wiedziałem że można zmieniać realizm w trakcie kariery, dzięki za info.
kurcze, tak czytam i czytam i smak wraca, a moj odremontowany okręcik stoi w Breście od 3 miesięcy nie używany i czeka na mnie
a teraz mam wkoncu Atlantyk i długie misje przeciw konwojom, chyba czas wypłynąć znowu na morze...
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2005-08-11, 19:25 Silent Hunter 3
ceer napisał:
Wie ktos czy mozna przenosic torpedy z magazynow rufowych na dziobowe i odwrotnie?
Przypomnij sobie wnetrze uboota chocby na podstawie "Okretu", a jeszcze lepiej lektury, bo opisy klaustrofobicznej ciasnoty jakos bardziej przemawiaja do wyobrazni i sam sobie odpowiedz
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2005-08-11, 19:34 Silent Hunter 3
zwiedzałem kiedyś amerykański okręt z lat 50 - myśle, że nawet osoba z małą nadwagą nie miałaby czego szukać u podwodniaków... żeby poruszać się po okręcie, trzeba być postury torpedy, ustawionej pionowo choć pewnie taki seawolf już jest bardziej przestronny
Matey
Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy
2005-08-12, 11:55 Silent Hunter 3
Ceer nie mozna
co do postury to czytajac ksiazke pt"Rycerze Glebin" opisujaca UBooty i ich dzalania podczas 1WS mozna sie dowiedziec ze ludzie z lekka nadwaga sie zdarzali a nawet i trafialy sie maskotki jak pieski i malpki na UBootach
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2005-08-12, 19:50 Silent Hunter 3
Mialem nadzieje, ze moze da sie z tymi zewnetrznymi magazynami cos zrobic. Skoro torpedy sa przenoszone z nich do wnetrza (?) a pozniej ladowane, to sadzilem, ze moze jakos sie da przeniesc z rufy na dziob
A tymczasem wczoraj III - patrol: zrobilem sie jak dzieciak. Podczas dojscia do sektora spotkalem 2-3 pojedyncze jednostki, ktore atakowalem w nocy. Efekt: zaledwie jeden okolo 2000 wypornosci statek handlowy na koncie i wejscie na wody sektora z zaledwie 4ma torpedami. Musialem z braku torped odpuscic duze jednostki w konwoju idacym po kilku dniach przez akwen
Te zimowe 1godzinne noce sa frustrujace... Wychodza wam ataki torpedowe noca?? Jak tu zdjac namiar na cel
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2005-08-13, 11:21 Silent Hunter 3
Nie mozliwe, cenega w koncu wypuscila patcha 1.4 do wersji PL
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2005-08-13, 14:08 Silent Hunter 3
Ktos zainstalowal na probe? Nic nie zepsuli przy okazji?
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2005-08-14, 04:41 Silent Hunter 3
Dzisiejsza noc poswiecilem w holdzie U-Boot waffe
Patch dziala ok, poprawia pare fajnych rzeczy.
Niestety wciaz mam problem - gra zawiesza sie miej wiecej raz na godzine. Zawsze tylko na widoku przez peryskop, podczas obserwacji celu. Niekoniecznie podczas wybuchow lub innych fajerwerkow graficznych - ot, po prostu, gdy widac jakis okret.
Uzywam omeg 2.6.12.
Poprzednio mialem 25xx i bylo to samo. Zainstalowalem te nowsze i bylo o k, ale po patchu problem wrocil. Karta to redeon 9550.
W innych grach wszystko ok. Moze ktos u ns juz mial cos takiego i jakos to rozgryzl?
Matey
Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy
2005-10-27, 16:39 Silent Hunter 3
Ze strony www.u-boot.realsimulation.com można zassać nowy mod Improved U-boat zajmuje 205 mb!, po rozpakowaniu jest to ok 600mb! Jest w nim wszystko, czego podwodniacka dusza może zapragnąć (nowe jednostki, porty, mleczne krowy, komunikaty radiowe)
Cytat:
- Upgrades most ingame graphics - from fire and smoke to terrain, ships and the interior of your U-boat. Now, even the bananas look real!
- Enhances usability and aesthetics of the interface.
- New ships, planes, ports, historically correct convoys, and historical operations like the invasion of Norway and the sinking of the Bismarck.
- Visibility now extends out to the horizon - this means you can see 3 times further away than in the original version of the game.
- No more empty harbours - many ports are now bustling with historically accurate traffic! Radio traffic is also expanded and historically correct.
- Milk-cows (resupply boats) are now present.
- Many other tweaks and enhancements - the uncompressed size of IUB is over 600mb!
wlasnie zasysam
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2005-10-27, 17:45 Silent Hunter 3
Zapowiada sie niezle
Trzeba bedzie sie przyjrzec
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)