Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Setupy i inne sprawy...
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Setupy i inne sprawy...

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
Wujo Ford
Mondeo Cosworth

Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771

Post2003-09-28, 13:16      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
Pewnie wyjdzie ze sie nie znam, ale troche mnie to nurtuje. Dlaczego na Daytonie potrafie wykrzesac tylko powiedzmy 190mph bez drafta a na takiej coca-coli pedze 225mph no problemo ? Druga sprawa to setupy po tym paczu sierry. Nikomu nie jest obca dominacja MBT na Karolince,
Darman wyslal jakis tam replay z kraszem czy cosik gdzie widac jak na lukach trze podwoziem na maxa, czego raczej na torach nascar sie nie spotyka Nie wiem czy to cos daje, dawalo ale jezeli takie ustawienie daje przewage, to chyba mozna to potraktowac jako wielki BUG gry ??
 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-09-28, 13:18      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
jaki bug zarowno w gpl czy nawet w realu nizsze zawieszenie daje ci wiekszy speed i lepsze trzymanie w zakretach, ja tez przycieralem na pierwszych lapach o asfalt, taki setup mial widocznie
 
Wujo Ford
Mondeo Cosworth

Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771

Post2003-09-28, 13:21      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
Okey czyli sie nieznam, ale zeby iskry lecialy za nim przez caly luk, to sie nie spotkalem, skoro tak musi byc to ok Co do gpl, to srednio sie zgodze, bo tam przycinanie podwoziem o asfalt raczej nie pomaga
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2003-09-28, 13:22      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
Następnym razem będę uważniej wycinał replaye aby nie było widać takich "sztuczek"
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-09-28, 13:41      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
Wujo napisał:
Dlaczego na Daytonie potrafie wykrzesac tylko powiedzmy 190mph bez drafta a na takiej coca-coli pedze 225mph no problemo ?

Bo na Daytonie obowiazuje Restrictor Plate, a na Coca-Coli nie
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2003-09-28, 13:43      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
Wujo sprawa przedstawia się następująco:

Darkman dlatego zostawia iskry przez cały łuk bo ma ustawiony prześwit jak najniżej się da. Im mniejszy prześwit ma auto tym większą przyczepność ma na zakrętach bo działa zjawisko "przysysania auta". Zjawisko to jest jeszcze o tyle większe jeżeli będziesz miał mniejszy prześwit na przodzie auta od tego na tyle auta.

Ja też zauważyłem, że po patchu setupy z przed patcha trą o asfalt.
Wujo napisał:
ale zeby iskry lecialy za nim przez caly luk, to sie nie spotkalem

Widać że mało Nascara oglądasz, bo w realu nie rzadko jest tak że iskry się sypią z pod aut. Szczególnie dobrze to widać na wyścigach rozgrywanych wieczorem.

Jeżeli chodzi o różne prędkości na różnych torach to sprawa przedstawia się tak:

Na superspeedwayach czyli Daytona i Talladega w autach zamontowane są specjalne restryktory które ograniczają obroty do około 7 tyś/min. Jeżeli wiesz jak wygląda wykres mocy silnika to wiesz też o ile może spaść moc ograniczając obroty. Dlatego na wyżej wymienionych torach nie rozwiniesz 200 mph. Na takiej Coca-Coli autorzy sima dali trochę upust swoim dociekaniom w stylu "co by było gdyby...". I tam nie masz restryktorów, co oznacza że możesz kręcić silnik na maksymalne obroty i dlatego wyciągać 225 mph.
 
Wujo Ford
Mondeo Cosworth

Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771

Post2003-09-28, 13:50      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
Okej dzieki panowie za wyjasnienie Czlowiek uczy sie cale zycie Co do setupow to wiem o co chodzi, wiem ze iskry sie sypia, ale nie CALY czas!! Na moje jest to z deka nienaturalne, bo jakby tak sie talo i tarlo przez te 193 okrazenia Karoliny to Gul jak i caly MBT by sie usmazyli jak na patelni
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-09-28, 14:25      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
Jajka by im sie usmazyly
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2003-09-28, 14:33      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
Jakoś sie nie usmażyliśmy więc Wujo cosik z tym tarciem o asfalt jeszcze wszystkiego nie rozgryzłeś
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-09-28, 14:57      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
przy obcieraniu o asfalt bardzo latwo zaspinowac i sie rozwalic, wiec jest to ryzyko danego kierowcy czy jedzie na setupie na granicy panowania i bezpieczenstwa, nieraz jak widac to ryzyko moze sie oplacic, innym razem mozna przesadzic
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2003-09-28, 15:01      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
Zgadza sie.
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2003-09-28, 15:12      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
O to to to
 
kawaretti





Post2003-09-28, 17:00      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
Ano wujo jak na dobrych mechaników przystało, mieliśmy też setup alfa, który nie tarł o podłoże nic a nic i praktycznie nie był wolniejszy od beta , np. qual na cloudy właśnie nie tarł i proszę jakie czasy
 
AdAKaR





Post2003-09-29, 06:51      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
ja ciągle stosuje takie setupy...... akurat te lepiej mi pasują nic te które NIE trą

A i raz z McLarenem, jechaliśmy jakiś długi trening......... Lowes zdaje sie. Na końcu wyścigu podłoga już tak bardzo nie tarła, wiec mozna sadzić że podwozie też sie ściera
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-09-29, 09:46      Setupy i inne sprawy... Odpowiedz z cytatem
ale bzdure walnales, zastanow sie jeszcze raz dlaczego na pierwszych lapach trze a potem nie
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Setupy i inne sprawy... Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: