Pewnie wyjdzie ze sie nie znam, ale troche mnie to nurtuje. Dlaczego na Daytonie potrafie wykrzesac tylko powiedzmy 190mph bez drafta a na takiej coca-coli pedze 225mph no problemo ? Druga sprawa to setupy po tym paczu sierry. Nikomu nie jest obca dominacja MBT na Karolince,
Darman wyslal jakis tam replay z kraszem czy cosik gdzie widac jak na lukach trze podwoziem na maxa, czego raczej na torach nascar sie nie spotyka Nie wiem czy to cos daje, dawalo ale jezeli takie ustawienie daje przewage, to chyba mozna to potraktowac jako wielki BUG gry ??
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-09-28, 13:18 Setupy i inne sprawy...
jaki bug zarowno w gpl czy nawet w realu nizsze zawieszenie daje ci wiekszy speed i lepsze trzymanie w zakretach, ja tez przycieralem na pierwszych lapach o asfalt, taki setup mial widocznie
Wujo
Ford
Mondeo Cosworth
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771
2003-09-28, 13:21 Setupy i inne sprawy...
Okey czyli sie nieznam, ale zeby iskry lecialy za nim przez caly luk, to sie nie spotkalem, skoro tak musi byc to ok Co do gpl, to srednio sie zgodze, bo tam przycinanie podwoziem o asfalt raczej nie pomaga
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2003-09-28, 13:22 Setupy i inne sprawy...
Następnym razem będę uważniej wycinał replaye aby nie było widać takich "sztuczek"
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-09-28, 13:41 Setupy i inne sprawy...
Wujo napisał:
Dlaczego na Daytonie potrafie wykrzesac tylko powiedzmy 190mph bez drafta a na takiej coca-coli pedze 225mph no problemo ?
Bo na Daytonie obowiazuje Restrictor Plate, a na Coca-Coli nie
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2003-09-28, 13:43 Setupy i inne sprawy...
Wujo sprawa przedstawia się następująco:
Darkman dlatego zostawia iskry przez cały łuk bo ma ustawiony prześwit jak najniżej się da. Im mniejszy prześwit ma auto tym większą przyczepność ma na zakrętach bo działa zjawisko "przysysania auta". Zjawisko to jest jeszcze o tyle większe jeżeli będziesz miał mniejszy prześwit na przodzie auta od tego na tyle auta.
Ja też zauważyłem, że po patchu setupy z przed patcha trą o asfalt.
Wujo napisał:
ale zeby iskry lecialy za nim przez caly luk, to sie nie spotkalem
Widać że mało Nascara oglądasz, bo w realu nie rzadko jest tak że iskry się sypią z pod aut. Szczególnie dobrze to widać na wyścigach rozgrywanych wieczorem.
Jeżeli chodzi o różne prędkości na różnych torach to sprawa przedstawia się tak:
Na superspeedwayach czyli Daytona i Talladega w autach zamontowane są specjalne restryktory które ograniczają obroty do około 7 tyś/min. Jeżeli wiesz jak wygląda wykres mocy silnika to wiesz też o ile może spaść moc ograniczając obroty. Dlatego na wyżej wymienionych torach nie rozwiniesz 200 mph. Na takiej Coca-Coli autorzy sima dali trochę upust swoim dociekaniom w stylu "co by było gdyby...". I tam nie masz restryktorów, co oznacza że możesz kręcić silnik na maksymalne obroty i dlatego wyciągać 225 mph.
Wujo
Ford
Mondeo Cosworth
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771
2003-09-28, 13:50 Setupy i inne sprawy...
Okej dzieki panowie za wyjasnienie Czlowiek uczy sie cale zycie Co do setupow to wiem o co chodzi, wiem ze iskry sie sypia, ale nie CALY czas!! Na moje jest to z deka nienaturalne, bo jakby tak sie talo i tarlo przez te 193 okrazenia Karoliny to Gul jak i caly MBT by sie usmazyli jak na patelni
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2003-09-28, 14:25 Setupy i inne sprawy...
Jajka by im sie usmazyly
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2003-09-28, 14:33 Setupy i inne sprawy...
Jakoś sie nie usmażyliśmy więc Wujo cosik z tym tarciem o asfalt jeszcze wszystkiego nie rozgryzłeś
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-09-28, 14:57 Setupy i inne sprawy...
przy obcieraniu o asfalt bardzo latwo zaspinowac i sie rozwalic, wiec jest to ryzyko danego kierowcy czy jedzie na setupie na granicy panowania i bezpieczenstwa, nieraz jak widac to ryzyko moze sie oplacic, innym razem mozna przesadzic
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2003-09-28, 15:01 Setupy i inne sprawy...
Zgadza sie.
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2003-09-28, 15:12 Setupy i inne sprawy...
O to to to
kawaretti
2003-09-28, 17:00 Setupy i inne sprawy...
Ano wujo jak na dobrych mechaników przystało, mieliśmy też setup alfa, który nie tarł o podłoże nic a nic i praktycznie nie był wolniejszy od beta , np. qual na cloudy właśnie nie tarł i proszę jakie czasy
AdAKaR
2003-09-29, 06:51 Setupy i inne sprawy...
ja ciągle stosuje takie setupy...... akurat te lepiej mi pasują nic te które NIE trą
A i raz z McLarenem, jechaliśmy jakiś długi trening......... Lowes zdaje sie. Na końcu wyścigu podłoga już tak bardzo nie tarła, wiec mozna sadzić że podwozie też sie ściera
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-09-29, 09:46 Setupy i inne sprawy...
ale bzdure walnales, zastanow sie jeszcze raz dlaczego na pierwszych lapach trze a potem nie