pewnie mnie zjadą,że było już 100razy,ale ja nie znalazłem za wiele
znalazłem ten poradnik
http://racing-forum.pulse.pdi.net/viewtopic.php?t=6283&highlight=setup i conieco się z niego dowiedziałem, ale praktycznie nic nie skumałem z części o zbieżności i kącie pochylenia (nachylenia) kół i wpływie na prowadzenie pojazdu.
Nie żebym bolid nascara konstuował w garażu... przypominam sobie
Viper Racing

tyle tylko,że kiedyś miałem demko i jedną trasę a teraz tras więcej i setup z silverdale przestaje wystarczać, zwłaszcza w ciaśniejszych zakrętach :/
Pytanie więc brzmi - jaki jest wpływ zbieżności i kąta nachylenia kół na przyczepność i zachowanie w zakrętach? nachylenie np tylnych kół powoduje,że zmniejsza się powierzchnia styku kapcia i asfaltu i autko ma tendencje do zarzucania tyłem, tylko jak to wykorzystać,żeby było dobrze? Jaki wpływ ma zbieżność?
ps.ciągle czytam i próbuje zgłębić ten poradnik (thx ODucK),ale liczę na odrobinę pomocy
edit: znalazłem to
http://www.chris-longhurst.com/carbibles/index.html?menu.html&suspension_bible.html i zaczynam kumać

topic nieaktualny, delete pls
