Gdzie mogę znaleźć opis ustawień bolidu (wings, dumpers, etc.). Swego czasu zagrywałem się w GP3 i miałem to wszystko dość dobrze opanowane ale kurcze sporo wody upłynęło od tamtego czasu i wszystko zapomniałem a mam od 2 dni F12002 i bez odpowiednich ustawien ciezko sie jeździ. Zresztą wogóle sim jest dużo trudniejszy niz GP3.
Pozdrawiam
Reklamy
PiotreQ
2002-06-20, 07:40 Setup'y ?!? How to..
Najczęściej tak jest zawsze, że sim jest trudniejszy od gry
konraf
2002-06-20, 07:47 Setup'y ?!? How to..
Fakt.
Znalazłem jakies setupy - był link w jednym z poprzednich postów - ale nadal szukam wyjasnien wszystkich ustawien. Zagladałem na http://www.bhmotorsports.com/ kiedyś mieli tu Guides dla GP3 i innych ale niestety juz tego materiału nie ma
Pozdrawiam
PiotreQ
2002-06-20, 08:42 Setup'y ?!? How to..
Ja niestety nie pomogę bo na setupach to znam się tyle, że wiem gdzie je wsadzić, żeby były widoczne na liście
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2002-06-20, 09:05 Setup'y ?!? How to..
konraf napisał:
kiedyś mieli tu Guides dla GP3 i innych ale niestety juz tego materiału nie ma
Zadne "gajdy" do GP3 ci nie pomoga. Przyczyna jest banalna - GP3 ma z rzeczywistoscia mniej wiecej tyle wspolnego, co ja z baletem
To tak, jakbys chcial optymalnie napompowac opony w samochodzie, kierujac sie wiedza o optymalnym cisnieniu w kolku taczek na budowie
konraf
2002-06-20, 10:34 Setup'y ?!? How to..
Tak ale przynajmniej było wyjaśnione co do czego słuzy i jaki ma wpływ na zachowanie bolidu.
Dziki
Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 607
Miasto: Gdańsk
2002-06-28, 19:54 Setup'y ?!? How to..
Ponawiam pytanie Konrafa, czy ktos wie gdzie mozna znalezc opis ustawien?
Dopiero co dosiadlem trzy dni temu do tego sima i widze ze setup to podstawa - zreszta jak na dobry sim przystalo.
Z checia bym cos pokabinowal ale najpierw potrzebuje informacji. Mniejwiecej jaze o co chodzi ale troszke za malo.
Takie przeboje jak gp3 jakos przeoczylem i nie powalczylem z ustawieniami a w gpl-u to sami wiecie
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2002-07-28, 11:44 Setup'y ?!? How to..
Możecie mi zdradzić jak odnieść odczyty camber w telemetry do ustawień w F1 2002? I w ogóle jak to ustawiać żeby było optymalnie. Może jakieś wyjaśnienie jak się zachowuje kąt pochylenia koła na zakrętach.
Wg. mnie to jest tak że na prostych odchylenie powinno być największe bo wtedy jest mniejszy opór i można jechać szybciej.
A na zakrętach camber powinien się zbliżać do 0stopni żeby zwiększyć przyczepność.
Mógłby też ktoś z topowych kierowców udostępnić swoje setupy?
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2002-07-28, 13:12 Setup'y ?!? How to..
ustawienie cambera w duzym stopniu zalezy od twardosci rollbara- powinien byc tak ustawiony , zeby w zakretach kola mialy max przyczepnosc- czyli jezeli masz duzy camber i wolne zakrety to dajesz mietki rollbar , a jezeli masz szybkie zakrety to dajesz twardszy rollbar i mniejszy camber