Dołączył: 04 Sty 2003
Posty: 568
Miasto: nowy targ
2003-05-10, 19:57 s1
Our first true release of Live for Speed will be available soon! It will be called Live for Speed S1 and will contain all the content of the demo test, plus:
a 4wd car, a new fwd car and a more powerful rwd car
two main track areas with several configurations - one city and one purpose built
an autocross area and a drag strip
continual online systems, support and patches
You will be able to download a version of S1 and it will work just as the demo test until unlocked online using your username and password, having paid for S1 online through our bank's system via our website or by one of the other methods. Unlocking will allow you to drive the new cars and tracks and race online and offline.
Online services provided with no extra charge include full time master servers to link the community, hot lap tables and gradually more online and competition
systems. There will always be patches and improvements being added just as during the demo test phase.
Plans have changed a little since our original 4 part announcement and things in the game have become more complex and the track areas more ambitious. As you have seen our estimated release dates had a tendency to slip by a few weeks here and there. Our current plans are to get to our first "Full" version in 3 stages, S1 being the first stage.
The content of the S2 and S3 stages, and the times when our many planned features will be added, are left undecided now. So much depends on the S1 release, our full focus is on making it as soon and as good as possible, we remain flexible about the future after that. For that reason we ask people to consider the S1 release as a product in itself when they are deciding to pay for it.
The price of the first stage is £12 (UK pounds, which is approximately 17.20 euros) . This is for the S1 release
and online systems. This can be purchased online internationally using a Visa / Mastercard or UK debit card, international bank transfer via PayPal and UK residents can pay by cheque.
------
tylko ta cena... chlopaki chyba 'troche przesadzili'... ehhh
Reklamy
Samer
2003-05-10, 22:44 s1
troszke?
5euro to moim zdaniem gora , wkoncu to nie jest koncowa wersja...
Pozdrawiam
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2003-05-10, 22:55 s1
Bardzo przesadzili z ta cena za niepelna wersje!!!
Fil
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 654
Miasto: Krakow GG:5823965
2003-05-10, 23:25 s1
zaglosowalem na NIE, bo cena to przegiecie na maxa imho
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2003-05-11, 01:43 s1
A mi sie wydaje ze gra jest warta nawet tak wygorowanej ceny.
Ja prawde mowiac z zadnej innej gry nie mialem tyle radochy,
podczas sieciowej walki kolo w kolo.
Poza tym wydaje mi sie, ze trzeba docenic autorow. Wiekszosc sugestii
i zachcianek uzytkownikow jest w miare mozliwosci spelniana w kolejnych
paczach. Nie wiadomo co bedzie sie dzialo po tym jak dostana troche kasy. Ale nie wydaje mi sie zeby jakos drastycznie zmienili sposob "produkcji".
Jest tylko jeden problem. Jak zaplacic gdy nie ma sie karty?
Ten transfer PayPal jest u nas niedostepny.
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2003-05-11, 04:07 s1
tez zaglosowalem za z kilku powodow:
wezcie pod uwage ze ta cena jest dla calego swiata a nie dla polski specjalnie to nie wina autorow ze my zarabiamy 4x mniej niz oni
- specjalnie popatrzylem na amazon.co.uk - tam ceny wmiare swierzych gier oscyluja w okolicach 20 funtow czyli LFS prawie o polowe mniej,
zaplacenie za LFS jest imho tez jakby manifestacja i duzym wsparciem dla niezaleznych producentow i wydawcow - jesli im sie uda to powstana takie nastepne grupy i nie bedziemy moze az tak uzaleznieni od masowki rownajacej w dol,
jak to jest z patchami do S1? nie jest tak przypadkiem ze jak sie kupi S1 to potem juz pacze az do fulla sa za darmo??? jesli tak to mamy pelna gre za te pieniadze (tylko za czesc placimy w formie przedplaty )
M79
2003-05-11, 09:55 s1
Za kolejne patche tez trzeba bedzie placic, wlasnie o to chodzi zeby sie za bardzo nie z tym nie rozkrecili chlopaki.
Ja kupie, uwazam ze to sporo siana (jesli trzeba bedzie zaplacic ta sume jeszcze 2-3 razy) a moze nawet lekkie zdzierstwo, ale kupie od czasu quakow 1-2 to sie tak przy kompie dobrze nie bawilem.
Yaper ma racje, z ta platnoscia troche kiepsko jakl sie nie ma karty kredytowej.
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2003-05-11, 11:28 s1
M79 - widze ze w Niemczech siedzisz - powiedz jak to sie ma do cen gier na rynku niemieckim? ile np kosztuje Nascar 2003?
chlopaki od LFS powinni za calosc (wszystkie 3 czesci) wziasc IMHO polowe tego albo jeszcze mniej (nie ponosza kosztow promocji i praw autorskich do fur, torow, nazwisk itp) jesli chca wiecej no to zdzierstwo i beee i mysle ze community przywola ich do porzadku (chyba, ze juz znalezli sobie jakiegos machera od kasy, marketingu itp i to on wymyslil taka kwote)
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2003-05-11, 12:05 s1
Oprocz S1, placic trzeba bedzie za S2 i S3 czyli razem ponad 200 PLN. Ale po pierwsze aby wyszly kolejne "czesci" to musi sie sprzedac S1, bo jak nie to dupa blada i tyle bylo LFSa. Choc tu po czesci moga byc sobie winni autorzy ustalajac taka a nie inna cene.
Niewiemy kiedy wyjda kolejne platne czesci, ale wydaje mi sie ze za te 70 PLN, to i tak bedzie "troche" zabawy. Moze nawet wiecej niz w niejedna gre z polki sklepowej. Do tej pory za darmo bawilismy sie przez pol roku.
I tutaj lezy problem IMHO. Bo teraz nagle trzeba placic.
Zobaczymy co dostaniemy w S1, jezeli bede zadowolony z TEGO co otrzymalem za TA cene to pewnie kupie kolejne czesci. Jezeli nie bede zadowolony to nie kupie kolejnych czesci.
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2003-05-11, 12:17 s1
Gregor - fakt, ze nie ponosza kosztow promocji praw itp ale z kolei taka sierre (papyrusa) stac na to zeby zainwestowac w prace tworcow na 2 lata, placic im normalna pensje itp, a LFSiarze jak dotychczas pracowali za darmo (chyba ze nie ? )
glosuje na tak, przypominajac ze gierki takich molochow jak lucasarts czy microsoft, ktorzy bynajmniej o koszta nie musza sie martwic kosztuja w polandzie nadal 180-200 zl (albo i wiecej)
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2003-05-11, 12:28 s1
a, teraz dopiero zobaczylem ze pytanie bylo "czy kupisz" a nie "czy cena jest za wysoka"
bo czy kupie to nie wiem
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2003-05-11, 14:34 s1
Mi giera naprawde sie podoba i tez juz dlugo nie gralem w jakas inna gierke z taka radoscia (oprocz GPLa ) Wiem ze jak bedzie full to napewno siede do niej porzadne ale naprawde cena troche rozbraja,zwlacza ze za kolejne czesci bedzie trzeba znowu zaplacic! Moze sie skusze na ten S1 ale napewno nie ma mowy bym za kolejne czesci zaplacil tyle kasy... szkoda
M79
2003-05-11, 16:18 s1
Gregor: normalne gry kosztuja w sklepie ok. 45-50 Euro
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2003-05-21, 00:43 s1
Uruchomiona zostala sprzedaż grupowa.
Czyli zbiera sie grupa z jednym liderem (ktory ma karte kredytowa)
reszta ekipy wplaca kase do lidera, a lider placi swoja karta za wszystkich.
Czy ma ktos karte i bedzie kupowal S1?
Jakby co to mozna stworzyc grupe, ja sie chetnie dolacze.
BTW.
Scawen zdradzil co bedzie w S1.
Dwa nowe tory: South City (4 warianty + rewersy), Fern Bay (4 warianty + rewersy i 2 warianty rally + rewersy). Czyli razem 20 nowych wariantow tras w dwoch scenariach.
Oczywiscie drag strip i autocross tez bedzie.
Do tego 3 nowe bryki: szybszy FWD, 4WD, i jeszcze szybszy RWD.
Zapowiada sie zmierzch epoki GST na korzysc SPR, ktory to format nie bedzie mial ograniczonej dlugosci nagrania (w zwiazku z dwoma dluuuugimi wariantami tras).
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2003-06-27, 22:34 s1
Znamy juz wszystkie samochody jakie beda dostepne w LFS S1
Musze przyznac ze ten najnowszy samochod, moze byc ciekawy w prowadzeniu. Lekki, krotki, szybki.
Choc musze przyznac ze wole tradycyjne samochody.
I wszystko wskazuje na to ze za 3 tygodnie doczekamy sie wersji S1
Cytat:
Concerning the release, we have decided on a three week plan :
This week - finalising to a first full version
---> Alpha
Next week - testing / bug fixing / minor improvements
---> Beta
Final week - thorough testing - no development allowed
---> Release