Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » S.T.A.L.K.E.R
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

S.T.A.L.K.E.R

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Autor Wiadomość
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2007-04-04, 21:05      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
No wlasnie znalazlem esports.pl zaraz po tym jak napisalem posta i wydaje sie obecnie jedyna taka strona A chodzilo mi o strone gdzie sa newsy/recenzje/opisy/artykuly o grach fpp, newsy, relacje z turniejow, wywiady, itd. a nie tylko strone o jednej grze
 
Reklamy
k3rmit


Dołączył: 11 Cze 2004
Posty: 789
Miasto: Tychy

Post2007-04-04, 23:01      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2007-04-07, 23:13      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
LoveBeer napisał:
skonczylem

widzialem 3 zakonczenia ***SPOILER*** niestety nie zobaczylem tego kiedy dojdzie sie do wishmastera bez kasy, bo z kasa to jest bekowate zakonczenie

* dojscie do samej elektrowni to droga przez pieklo - slowo trudna nabiera nowego znaczenia :> potem jest juz latwiej (na szczescie )

Tez skonczylem. Napocilem sie jak cholera. Ogromna rzeznia, a tam info, ze za 5 minut wybuch w power plant'cie. No to zapieprzam, kule swiszcza obok. Wbilem sie w koncu do srodka w skatowanym skafandrze, a wokol takie promieniowanie, ze nie potrzebuje latarki bo sam swiece Docieram do oslawionego wish maker'a po wyeksterminowaniu setek wrogow, a tu cymbal staje wreszcie i mowi: "i want to be rich". Dobrze pokaral wish maker moja ofiare losu ;d


btw. jak kogos denerwuja respawny i w ogole standardowy gameplay to moze sobie zaciagnac taki mod jak: Realism Mod. m.in. modyfikuje on spawny, zmienia, ze zarcie i bandaze nie lecza i wprowadza kilka innych poprawek. No coz, teraz sprobuje ukonczyc ta gre po bozemu (good ending)

ps. jak wybucha elektrownia to fajna radiacja sie robi. ekran czarno-bialy i zaden uniform nie pomaga

Ogolnie gra mnie wciagnela. Zajebisty klimat. Dla fanow ... fallouta koniecznosc.

ps. probowal ktos multi ?

ps2. Lovebeer, na youTube mozesz wszystkie 7 zakonczen obejrzec
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2007-04-08, 00:06      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
daj greg linka
 
LoveBeer


Dołączył: 04 Sty 2003
Posty: 568
Miasto: nowy targ

Post2007-04-08, 09:15      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
wow to az 7 zakonczen jest ?

swoja droga nie musisz greg konczyc od nowa zeby zobaczyc 2 dodatkowe zakonczenia po drodze do wishmakera jest rozejscie do secret lab (o ile ciagnales wczesniej watek) - tam oba zakonczenia sa znacznie ciekawsze (aczkolwiek w jednym z nich trzeba sie jeszcze pomeczyc z godzinke jak nie wiecej)
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2007-04-08, 11:22      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
http://youtube.com/watch?v=j_W8EyIoyfU

i na dole po prawej kolejne linki do zakonczen

Moje bylo takie :d
http://youtube.com/watch?v=210HOl1JAII&mode=related&search=

ps. no wlasnie ten watek z secret lab'em chyba nie dociagnalem go. w hotelu wzialem tam jakies papiery, a tam chyba jeszcze cos trzeba bylo wlasnie o tym secret lab'ie wyczaic.
 
9mm


Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368

Post2007-04-23, 18:19      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
No to i ja skończyłem. Secret laba dociągnąłem wiec było ciekawie. Potem wróciłem do sejwa wish masterem i miałem to kretyńskie ze śrubkami spadającymi. No właśnie, od czego zależy jakie życzenie wypowiemy, od całokształtu? To ja sie tak nie bawię.
 
oduck_reloaded


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 682
Miasto: Warszewa

Post2007-04-24, 01:26      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
a ja kupilem, zainstalowalem, podjaralem sie potwornie bo gra piekna, pogralem 2 godz, po czym przeczytalem ze patch wazne poprawki zawiera ale savy nie beda dzialac, zainstalowalem patcha wiec i... nie chce mi sie na razie zaczynac od nowa:( fallouta2 zainstalowalem na laptopie i klepie w przerwach miedzy zajeciami

ale mowiac zupelnie powaznie to pieknie im ten stalker wyszedl, jak tylko enclave ukatrupie to sie wezme za te dziki
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2007-04-24, 08:50      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
No więc ja też zainstalowałem i 2 godziny pograłem. Jak na razie trochę się męczę z interfacem i brakiem amunicji. Ale klimat rzeczywiście gra ma doskonały.
Mam takie pytania:
1. Respawny o których mówicie: czy chodzi o to że bandziory i zwierzaki wracają na miejsca gdzie wcześniej ich wybiliśmy czy też są to respawny takie jak w Call of Duty że ubijasz gościa w okopie a tam po 5 sekundach generuje się następny i następny?
2. O co chodzi z anomaliami? Coś pisało że mam jakieś śruby (bolts) używać ale skąd je wziąć i jak użyć? (chyba że to nie o śruby chodzi, bolts ma wiele znaczeń w ang)
3. Skąd wziąć amunicję bo z pistoletem to się czuję trochę słaby
4. Takie płonące odłamki widziałem gdzieniegdzie, coś się z tym robi?
5. Jak wrócić z powrotem tunelem pod linią kolejową bez używania medkitów?
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2007-04-24, 11:11      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
Speedy napisał:

2. O co chodzi z anomaliami? Coś pisało że mam jakieś śruby (bolts) używać ale skąd je wziąć i jak użyć? (chyba że to nie o śruby chodzi, bolts ma wiele znaczeń w ang)


Moze maja na mysli rygle, zasuwy drzwi etc.
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2007-04-24, 11:20      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
Masz śruby ze sobą, pod którymś klawiszem 1-5 (nie pamiętam) i możesz nimi rzucać w anomalię. Dzięki temu coś tam odkrywasz jak działa.
 
LoveBeer


Dołączył: 04 Sty 2003
Posty: 568
Miasto: nowy targ

Post2007-04-24, 15:19      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
1. respawny sa co jakis czas i chyba nie 'znikad'. ja widzialem jak kolesie sie spawneli zaraz kolo wejscia do zony wiec moze to tak dziala ze potem ida gdzie im pasuje ? aczkolwiek nie brzemi to przekonujaco
2. o przeszedlem gre i nie wiedzialem do czego te sruby
3. kupowac ammo (oplaca sie kasy i tak nie braknie) no i oczywiscie z trupkow. ale amma i tak lubi braknac na dluzszych misjach. trzeba improwizowac (zostawiac bron, brac taka do jakiej ammo maja przeciwnicy etc)
4. artefalty jak mysle ? wkladasz do ekwipunku i dwukliku przechodzi ci to do gornego paska po prawej - one cos daja (odpornosc na promieniowanie itd ale takze cos obnizaja - generalnie chlam - naprawde dobre artefakty sa w siedzibie monolithu dopiero w pripyacie). warto je natomiast zbierac dla kasy (pelno tego wszedzie wiec i z kasa sila rzeczy zawsze bedzie dobrze )
5. hmm - nie rozumiem pytania w ktorym miejscu ? pod wiaduktem na poczatku ? mi sie tylko raz czy 2 razy spawneli tam goscie potem bylo juz pusto. ale da sie przeskoczyc gora (tylko w drodze powrotnej do pierwszego handlarza)
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2007-04-24, 21:07      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
CyBeR napisał:
Masz śruby ze sobą, pod którymś klawiszem 1-5 (nie pamiętam) i możesz nimi rzucać w anomalię. Dzięki temu coś tam odkrywasz jak działa.
Tak właśnie jest w książce "Piknik na skraju drogi". Oczywiście z wyjątkiem klawiszy - literatura ma bardziej intuicyjny "interface".
 
beryl


Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask

Post2007-04-24, 22:38      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
LoveBeer napisał:

5. hmm - nie rozumiem pytania w ktorym miejscu ? pod wiaduktem na poczatku ? mi sie tylko raz czy 2 razy spawneli tam goscie potem bylo juz pusto. ale da sie przeskoczyc gora (tylko w drodze powrotnej do pierwszego handlarza)


a nie chodzi o miejsce ze stashem w którym na początku straszy "potwór" i da się tylko w jedną stronę przejść?
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2007-04-24, 23:19      S.T.A.L.K.E.R Odpowiedz z cytatem
a po co lesc tunelem przeskocz gora obok wagonow
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » S.T.A.L.K.E.R Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: