Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » RS: Lockdown
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

RS: Lockdown

Autor Wiadomość
BMWfreak Renault
Safrane

Dołączył: 29 Paź 2001
Posty: 358
Miasto: Warszawa/Radziejowice

Post2006-01-22, 22:00      RS: Lockdown Odpowiedz z cytatem
Witam,
Nikt nic nie wspomnial, wiec postanowilem napisac po krotce. Kilka dni temu ukazalo sie demo nowego Rainbow 6: Lockdown. Wczoraj w nocy zassalem i musze przyznac, ze jest nieco poprawione, zwlaszcza graficznie. Przyklad: teraz mozna strzelac przez szyby samochodow, mala rzecz a cieszy. W demie nie zauwazylem etapu planowania misji, wiec nie wiem, czy bedzie czy z niego zrezygnowali, bo nikomu nie chcialo sie nad tym siedziec, tak czy inaczej polecam wyprobowac, bo wyglada ladnie i zoptymalizowana jest naprawde dobrze. Na moim badz co badz przystarawym sprzecie caly czas moge grac 1024 na Med/High i nic nie tnie.
Pobrac mozna ze wszystkich stron z mirrorami, ja polecam http://videogames.yahoo.com, bo jest stabilne i szybkie.
 
Reklamy
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2006-01-22, 23:37      RS: Lockdown Odpowiedz z cytatem
pograłem....i się rozczarowałem...grafika płynna i fajnawa, ale jakaś dziwna - jak z mangi, super wygląda MP5 w widoku FPP...tyle plusów...reszta to już same wady.
Z R6 zrobili w końcu nawalnkę konsolową... planowania raczej nie będzie, kul przyjąłem chyba z 9, zanim mnie ustrzelili, rockowo techno wersja muzycznego motywu R6 - porażka, minimalna ilość klawiszy do użycia, zmiana lektora w briefingu , ehh szkoda gadać, to już nie jest Rainbow Six...
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2006-01-22, 23:44      RS: Lockdown Odpowiedz z cytatem
i tak musze sam rzucic okiem, ale juz widze, ze moge sie rozczarowac
w kazdym razie juz sie ciagnie
 
BMWfreak Renault
Safrane

Dołączył: 29 Paź 2001
Posty: 358
Miasto: Warszawa/Radziejowice

Post2006-01-23, 00:06      RS: Lockdown Odpowiedz z cytatem
Zgadzam sie z Dariuszem. Dzisiaj troche jeszcze pocialem i naprawde powycinali rzeczy, ktore mi najbardziej w tej serii odpowiadaly. Jest tylko jeden team, do tego nie mozna przlaczac sie miedzy czlonkami zespolu. Jest tylko jedna droga wykonania misji, bo wiecej bez planowania byc nie moglo, wiec wilka dupa. Co do tych trafien to racja, chyba z 6 wytrzymalem zanim padlem. Naprawde jakos tak okroili to wszystko, niby wyglada fajnie i chodzi plynnie, ale zrobila sie lekka kicha.
Mowi sie trudno.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2006-01-23, 00:08      RS: Lockdown Odpowiedz z cytatem
w trybie "challange" - jest ciut lepiej, bo trochę trudniej nie ma krzyża celownika, trzeba na przyrządy, albo z biodra, no i przeciwnicy w dresach padają już po 3-4 strzałach, chyba, że w głowę trafimy, to po jednym Samemu można zginąć już też po 3-4 trafieniach
Rzeczywiście - najlepsza zabawa to strzelanie się przez samochód...
Zauważyłem też, że twórcy aby ograniczyć dynamikę gry, wywalili opcję always run - żeby nie poruszać się w żółwim tempie, trzeba cały czas trzymać jakiś klawisz wduszony...
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2006-02-17, 19:55      RS: Lockdown Odpowiedz z cytatem
Full nic nie zmienił...zastanawia mnie tylko co jest w tych 6GB danych...
Gra nie ma nawet intra ani żadnych cutscenek, więc musi być chyba jakieś 300 misji...?
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » RS: Lockdown
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: