Czesc
Ostatnio chwalilem sie ze zakupilem starego, czerwonego logi... "stary" ma w tym przypadku doslowne znaczenie, co wplywa w wyrazny sposob na jeden z padlesow. Wyglada to tak: Dziala przez powiedzmy 30 minut za kazdym razem, pozniej przez 2-3 minuty zupelnie nie dziala... i po chwili wraca wszystko do normy, czasami tez zdarza sie, ze potrzeba duzo wiekszej sily klikniecia, zeby zaskoczyl...
No wiec, postanowilem rozbebeszyc moj nowy nabytek... o ile dostanie sie do wnetrza samej kierownicy nie powinno byc chyba zbyt trudne (masa srubek na spodzie...) o tyle dostanie sie do padlesow wyglada juz mniej optymistycznie. Chyba trzeba zdjac samo kolko, aby sie do nich dogrzebac.. na srodku kierownicy jest natomiast taka zaslepka, ktorej nie idzie wydlubac bez pokiereszowania wszystkiego.... help! Jak to zrobic ?!
pozdrawiam
andrzej p.
Reklamy
andrzej p.
Dołączył: 08 Sie 2003
Posty: 90
Miasto: Kozienice
2003-09-05, 23:22 rozkrecanie logiego
Ok.... rozkrecilem
Help! jak to teraz zlozyc ?
No w kazdym razie... rozkrecilem logiego do "polowy", a dokladniej... odkrecilem ta dolna podstawe, wszystko w srodku przedmuchalem i wytarlem z kurzu Juz wiem, ze nie tedy droga do padlesow
Wiec pozostaje tylko jedno pytanie:
Jak dostac sie do padlesow ?, a dokladniej do tych mikroswitchy, ktore w nich siedza ?
pozdrawiam
andrzej p.
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2003-09-06, 00:52 rozkrecanie logiego
No chyba inaczej jak przez odkrecenie tej pokrywy (nie wiem jako to nazwac ) kierownicy gdzie sa przyciski sie nie da
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2003-09-06, 06:18 rozkrecanie logiego
1. Wydłubujesz ten dekielek.na środku.
2. Wyciągasz wtyczkę
3. Odkręcasz śrubę
4. Wyciągasz kierownicę
...a dalej już prosto
khax
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1474
Miasto: RADOM
2003-09-06, 22:15 rozkrecanie logiego
ooo super, bo jak richie dorwal mojego "old yellow logi" w zw to plakal ze prawy paddles nie dziala trza rozbierac