Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally Full PC
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Richard Burns Rally Full PC

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 37, 38, 39  Następny
Autor Wiadomość
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-11-05, 17:55      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
scigac sie mozna tylko po 2ch chyba ??
 
Reklamy
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2004-11-05, 18:52      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
jakby sie ze mna chcial ktos posciagac kto moze stawiac serwer to zapraszam pod 1086235
... bo ten Aro to strasznie zapracowany czlowiek jest
 
Teq


Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa

Post2004-11-05, 20:19      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
I ja, i ja.
Do tej pory mialem jakos pecha, bo nikogo z was nie spotkalem.
 
Pawe?





Post2004-11-08, 11:54      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
ceer napisał:
A sa jakies sposoby na optymalizacje kompika pod katem RBRu? Bo na moim Athlonie 2000XP i Gf 3 Ti z 512 Mb to na minimalnych ustaieniach grafy w 800x600 chodzi na oko max 20 fps :( Ladnie np. smiga na odcinkach w USA, ale Anglia (i ostatni odcinek szkolki!) to bida...

Odpowiem Ci na moim przykładzie.Z niemal identycznej konfiguracjii i FPS średnio 20 wg. Frapsa i demo z rbrbench/iron.eu.org zmieniłem GF3Ti200(gainwarda200/450) którego sprzedałem na giełdzie za 220zł :D i kupiłem najtańszego Radka z Full dx9.0 (co dla RBR jest b.ważne) za 290zł. I mam 33,5 FPS
 
tosh





Post2004-11-08, 22:02      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
>Paweł>full directx9.0 nie ma z RBR nic wspólnego.Mam r9200se z obsługą dx8.1 i gra śmiga w 30kl /s w 640x480 16bit ze sterownikiem graficznym omegi do Doom3.Tak więc wymagania tej gry nie są kosmiczne:)
Najważniejsze dla tej gry to 0%overclocking.Czysty system jak łza.Zero niepotrzebnych procesów w tle.

Ostatnio zmieniony przez tosh dnia 2004-11-09, 19:43, w całości zmieniany 4 razy
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-11-08, 22:06      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
tosh napisał:
Najważniejsze dla tej gry to 0%overclocking


Ke???
 
emge


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk

Post2004-11-08, 22:13      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
tosh napisał:
Najważniejsze dla tej gry to 0%overclocking.
 
tosh





Post2004-11-08, 22:15      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
>Cyber>widocznie zaliczasz się do wyjątków.Część osób z tego co zdążylem się zorientować nie zna się tak dobrze na sprzęcie jak ty,więc lepiej jak zrobią to co napisałem,żeby pozbyć się swoich klopotów ze stabilnością RBR:)
 
witek_p


Dołączył: 24 Sty 2003
Posty: 1251
Miasto: Katowice GG 2425547

Post2004-11-08, 22:20      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
Nic to, dzisiaj odkrecam kompa w dol na max ile sie da, moze rbr lepiej bedzie chodzil
 
tosh





Post2004-11-08, 22:26      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
Dobra.Wtopa na całego.Muszę przyznać ,że się myliłem.A podpisy podkręconego sprzętu rzucają się w topikach mi w oczy:oops:Sorry
 
kit


Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 799
Miasto: Kraków

Post2004-11-08, 23:49      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
o% overclocking- chyba litrówka mailo byc 100% overclockin ja mam 9550 podkrecony dosc i proc tez i smiga bez zwisów wiec - o so chosi ??
 
Pawe?





Post2004-11-09, 08:19      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
tosh napisał:
>Paweł>full directx9.0 nie ma z RBR nic wspólnego.Mam r9200se z obsługą dx8.1 i gra śmiga w 30kl /s w 640x480 16bit na pIII700MHz ze sterownikiem graficznym omegi do Doom3.Tak więc wymagania tej gry nie są kosmiczne:)
Najważniejsze dla tej gry to 0%overclocking.Czysty system jak łza.Zero niepotrzebnych procesów w tle.

Overclocking został już wyjaśniony więc odniosę się do directx 9.0- z tego co wyczytałem i doświadczyłem ma b.dużo wspólnego(inaczej nie byłby dołączony do gry) a "śmiga 30 kl/s w 640/480/16" no comment. Ja pisałem o standardzie wg. RBRbench czyli 1024/768/32 i full detail. I w tych warunkach po zmianie karty z szybkiego GFIII PP450 na wolniejszego ale z pełną obsługą dx9.0-R9550 wzrósł mi FPS z 20 na 33 kl/s. To chyba o czymś świadczy.
 
tosh





Post2004-11-09, 19:41      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
Ok >Paweł> widocznie jest tak jak piszesz.Nie mam możliwości przetestowania takiego zestawu jak twój ,więc wierzę na słowo.
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2004-11-09, 22:03      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
Paweł napisał:
tosh napisał:
>Paweł>full directx9.0 nie ma z RBR nic wspólnego.Mam r9200se z obsługą dx8.1 i gra śmiga w 30kl /s w 640x480 16bit na pIII700MHz ze sterownikiem graficznym omegi do Doom3.Tak więc wymagania tej gry nie są kosmiczne:)
Najważniejsze dla tej gry to 0%overclocking.Czysty system jak łza.Zero niepotrzebnych procesów w tle.

Overclocking został już wyjaśniony więc odniosę się do directx 9.0- z tego co wyczytałem i doświadczyłem ma b.dużo wspólnego(inaczej nie byłby dołączony do gry) a "śmiga 30 kl/s w 640/480/16" no comment. Ja pisałem o standardzie wg. RBRbench czyli 1024/768/32 i full detail. I w tych warunkach po zmianie karty z szybkiego GFIII PP450 na wolniejszego ale z pełną obsługą dx9.0-R9550 wzrósł mi FPS z 20 na 33 kl/s. To chyba o czymś świadczy.

o niczym nie swiadczy. mogles miec kaszaniaste sterowniki. np. w Doom III jak sie mialo forceware starsze niz 61.77 (albo moze mniej) to na takim Ti4800 mialo sie slideshow w postaci 5-6 klatek. Po zmianie sterow na owe 61.77 (albo nowsze), gra smigala ~ 40 klatek. wiem bo niedawno sprzedawalem kumplowi karte i bylismy w szoku jak to widzielismy. I to nie byl wyjatek...

Mogles miec podobna sytuacje.
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2004-11-11, 01:09      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
Przeszedlem na XP i system wreszcie wykryl AGP x8 - RBR ruszyl z kopyta Co ciekawe: pierwsza proba uruchomienia RBR spod XP - niepowodzenia. Zainstalowalem Dx9.0 - poszlo - ale w wersji angielskiej . Pilot podczas gry jest polski nadal. Pod XP gra niezaleznie od ustawienia non stop w opcjach return center na kolku na OFF wlacza micentrowanie kola - musze kazdorazowo po uruchomieniu RBRa wchodzic w opcje i zmieniac to OFF na ON i znow OFF. Wtedy jest ok. Co jeszcze dziwniejsze w opcjach ustawien grafy mam w tabelach wszystkie parametry opisane na NULL (tylko rozdzialka jest czytelna) - ale moge je zaznaczac, odznaczac, wiec pamietajac gdzie co bylo mozna poustawiac jak trzeba (zreszta teraz wszystko mam na High).
No i najwazniejsze - pod XP force feedback jest K_A_P_I_T_A_L_N_Y. Owszem, czuc kazdy kamien, kaluze koleine. Nie wiem dlaczego pod win98 dzialal tak fatalnie. To bylo jak sluchanie muzyki z wata w uszach . W innych simach FF zachowije sie tak samo pod win98 i XP. Dziwne.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally Full PC Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 37, 38, 39  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: