dzieki sentinel za odpowiedzi, tym bardziej, ze kilka jest sprzecznych z kamkora jak o grafie (wg ciebie nie na czasie wg kamora super) czy o zapamietywaniu tras (dla kamokra niemozliwe dla ciebie juz za drugim razem sie pamieta a do tego reversy czyli oesow jest jeszcze mniej ) czy o damage
pozostaje nam czekac i zalowac, ze to jednak konsolowka na pc i nie bedzie online
Richie: Wiesz, Sentinel jest przyzwyczajony do super grafy z rallisport challenge 2, niestety mi nie przyszlo jej widziec na zywo . Aczkolwiek dla mnie grafa z rbr wciaz jest super bo robi klimat, klimat tras rajdowych .(Przy czym nienalezy sie spodziewac efektow 'na czasie', wszystko zalezy od gustu =], ja wole grafe z rbr, a Kazik z Race driver'a 2 ;])
Sentinel: Wszystkie oesy juz znasz na pamiec ? Opisz mi na przyklad: Joux Plane
Richie: Dlaczego nazwales rbr : "konsolowka na pc", gdyby rbr nie zostalo wydane na konsole to bys powiedzial "pctowka" ? No offence oczywiscie
A i Sentinel, jak ci idzie tryb richard burns challenge? Szkoda tylko, ze Richard jest tam na niektorych odcinkach "wolny".
p.p.s.: Richie nie martw sie, ze nie bedzie online. Na pewno bedziesz mial wspaniala rywalizacje z mistrzami kierownicy, a raczej klawiatury z colin'a 4 na www.czasy.com
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-07-07, 23:02 Richard Burns Rally (by SCi)
chodzilo mi o to wlasnie, ze nie bedzie online, bo to konsolowka na pcta, nie wierze, ze dzis powstalaby jako gra tylko na pcta bez online, bo kazda juz nowoczesna multi posiada...
Teq
Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa
2004-07-07, 23:55 Richard Burns Rally (by SCi)
Dzieki Sentinel za dokladniejsza relacje i lekkie ostudzenie zapalu, bedzie latwiej czekac na PCtowa premiere.
Richie, konsolowka to brzmi dla mnie jak arcadowka, dlatego tak sie oburzylem. Glowna grupa docelowa to przeciez posiadacze PCtow.
Tak w ogole to nie mialbym nic przeciwko temu, by kolejne czesci RBR'a powstawaly z co najmniej z taka czestotliwoscia jak ostatnie CMRy.
Ostatnio zmieniony przez Teq dnia 2004-07-07, 23:56, w całości zmieniany 1 raz
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-07-07, 23:55 Richard Burns Rally (by SCi)
-->Filmik<-- X-box + pad bez muzyki z kamera na zderzaku full stage, asfalt, sucho.
kamkor
2004-07-08, 00:01 Richard Burns Rally (by SCi)
Ja ten odcinek przejechalem 10 minut temu w 2:41 . I to z 2 pomylkami + nie jechalem na maxa jeszcze . Eh.. Chyba kupie karte tv, bo tak to bede musial czekac do 17 lipca na cyfrowke, zeby filmik zrobic :/
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-07-08, 00:04 Richard Burns Rally (by SCi)
Koleś ma lipny ten przejazd ale widać również jak bardzo męczy się prowadząc auto padem
Inna sprawa...pytanko do tych co rally mają we krwi Te dzwięki które słychac na tym filmiku pokrywają się z realem? Jakoś mi to tak colinowatością zalatuje i mimo iż widze RBR to słysze CMR na tym filmiku
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-07-08, 00:24 Richard Burns Rally (by SCi)
niestety dzwiek na filmach przed wyjsciem rbr na konsole byl o niebo lepszy BOW bylo super slychac SSSYYYK a tutaj jakies g***o, to samo z silnikiem i jego tyrkotaniem, miejmy nadzieje, ze dzwiek na PC wroci do poziomu z dawnyc filmikow
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-07-08, 09:59 Richard Burns Rally (by SCi)
dzwiek w rbr nie jest tragiczny ale do niedoscignionego w tej dziedzinie wrc3 wiele mu brakuje. To taki GTR wsrod rajdow. W trakcje jazdy ma sie poczucie panujacego ogromnego halasu w srodku! Wszystko sie miesza ze soba, silnik, syf walacy o podwozie, skrzynia, przeniesienie napedu, szperujacy sie uklad roznicowy i strzaly z wydechu ktore w srodku brzmia calkiem inaczej. W RBR brakuje tego poczucia ze idzie sie pełną bombą na zlamanie karku, bo jest .. za cicho. Najbardziej mi brakuje jednak syfku uderzajacego o podwozie na cieciach i seri strzalow na dlugich chamowaniach i jednego poteznego 120dB strzalu przy kazdej zmianie biegu.
malo takich filmow high res onboard w necie, dzieki 200 po waskiej drozce w lesie
sentinel
2004-07-08, 13:00 Richard Burns Rally (by SCi)
kamkor napisał:
Wersja ps2 nie jest latwiejsza od xboxowej .
wiem, to była prowokacja...
kamkor napisał:
Moje przewaga to raczej kiera logitecha(driving force pro) i wspanialy support tej kiery przez rbr'a .
uhm, zdaję sobie z tego sprawę. sam dobrze znam precyzję i przyjemość jaka płynie z zabawy z DF - aktualnie czekam na wersję dla Xboxa (Logitech oficjalnie potwierdził wypuszczenie takowej jakiś czas temu). nie zmienia to jednak faktu, iż za pomocą xboksowego pada da się sterować precyzyjnie autem.
kamkor napisał:
Co do karty pamieci to pewnie . Przyslij i ci dam mojego save'a z rbr + zrobie jakies fajne przejazdy(repy)
właśnie, a może masz możliwość zrzucenia plików z save'ami? prościej byłoby to przez sieć przesłać.
generalnie - nie powątpiewając w Twe umiejętności - chodzi mi o to, iż odpowiednie przygotowanie auta pod warunki panujące na OS-ie w znacznym stopniu poprawia czasy i ułatwia rywalizację na poziomie Champion. tak przynajmniej jest w wersji na Xbox'a - stąd moje zaciekawienie.
kamkor napisał:
A i co do histori sezonow, gdzie to sprawdzic?
w Rally HQ jest możliwość poznania historii rajdów, podgląd czasów i pozycji, historia oraz dane innych startujących w sezonie teamów.
kamkor napisał:
ps. Sentinel: Skad jestes ?
okolice Wrocławia
kamkor napisał:
Jak masz nadmiar gotowki to mozesz mi kupic karte tv i zrobie jakies fajne filmy
heh, aktualnie sam szukam sponsora na dobrą kartę video, więc możemy połączyć siły. optuję za utworzeniem Forumowego Funduszu na Rzecz Zakupów Sponsorowanych (FFRZS) - za składki członkowskie zostanie zakupiona upragniona karta video, która bedzie krążyła wśród potrzbujących forumowiczów.
kamkor
2004-07-08, 13:06 Richard Burns Rally (by SCi)
sentinel napisał:
właśnie, a może masz możliwość zrzucenia plików z save'ami? prościej byłoby to przez sieć przesłać.
Niestety nie
sentinel napisał:
generalnie - nie powątpiewając w Twe umiejętności - chodzi mi o to, iż odpowiednie przygotowanie auta pod warunki panujące na OS-ie w znacznym stopniu poprawia czasy i ułatwia rywalizację na poziomie Champion. tak przynajmniej jest w wersji na Xbox'a - stąd moje zaciekawienie.
Jestes w stanie rywalizowac z najlepszymi na stopniu trudnosci champion ?
sentinel napisał:
okolice Wrocławia
To zaparaszam do Gliwic
sentinel napisał:
heh, aktualnie sam szukam sponsora na dobrą kartę video, więc możemy połączyć siły. optuję za utworzeniem Forumowego Funduszu na Rzecz Zakupów Sponsorowanych (FFRZS) - za składki członkowskie zostanie zakupiona upragniona karta video, która bedzie krążyła wśród potrzbujących forumowiczów.
Popieram!
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-07-08, 13:24 Richard Burns Rally (by SCi)
Gustav z jakiej symulacji ten filmik jest bo prezentuje się rewelacyjnie. Ciekawe jakie wymagania sprzętowe ten sim będzie miał.
Acha i czy tylko skoda będzie do wyboru czy też inne autka?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2004-07-08, 13:25 Richard Burns Rally (by SCi)
kamkor napisał:
Moje przewaga to raczej kiera logitecha(driving force pro) i wspanialy support tej kiery przez rbr'a
Proponuje maly tescik Sprobuj zrobic w GPL Lotusem na Zandvoort 1:26.5x, czyli tyle, ile mozna zrobic na klawiszach Zobaczymy, na ile ta twoja wspaniala DFP to twoja "przewaga", a na ile... mlodziencze bujanie w oblokach i niczym nie uzasadniony narcyzm
W razie czego replay "klawiaturowy" jest w kazdej chwili do wgladu, jak ci bedzie kiepsko szlo na Zandy mozesz sprobowac zrobic 1:48.xx na Mexico... moze tam pojdzie ci latwiej
sentinel
2004-07-08, 13:34 Richard Burns Rally (by SCi)
Richie napisał:
dzieki sentinel za odpowiedzi, tym bardziej, ze kilka jest sprzecznych z kamkora jak o grafie (wg ciebie nie na czasie wg kamora super) czy o zapamietywaniu tras (dla kamokra niemozliwe dla ciebie juz za drugim razem sie pamieta a do tego reversy czyli oesow jest jeszcze mniej ) czy o damage
cóż sprzeczne opinie nie powinny tak bardzo dziwić - inne podejście do tematu, inne (wcześniejsze) doświadczenia z grami/simami no i co najważniejsze - pamiętajcie, że piszemy o grach na dwie różne platformy. osobiście niejednokrotnie przekonałem się już, iż różnice w oprawie pomiędzy tymi samymi produkcjami na Xbox'a i PS2 bywają znaczne. różnice w ocenie grafiki wynikają tez na pewno z faktu, iż ja oceniam ją przez pryzmat innych wydanych na Xbox'a tytułów (co wydaje się być logiczne). jeśli chodzi o ilość i zapamiętywanie tras, to moim zdaniem nie ma się co oszukiwać - przeciętny rajd ma 4 (słownie: cztery) odcinki więc naprawdę trudno ich nie zapamiętać po 2-3 przejazdach. dodajcie do tego obecny w grze backtracking - ponowne pokonywanie tych samych odcinków lecz o innej porze dnia i w przeciwnym kierunku. jak tu nie zapamiętać charakterystycznych miejsc i układu zakrętów? może do wersji PC dołożą jakieś urządzenie do kasowania pamęci... gracza po każdym sezonie... podejrzewam też, że ilość i długość OS-ów ulegnie zwielokrotnieniu. osobiści sam ubolewam nad tym, iż gra nie była pisana osobno na PS2 i osobno na Xbox'a - ten drugi pokazał już, że ponad 20-kilometrowe OS-y przepelnione pięknymi teksturami i masą szczegółowych obiektów, śmigające w stałych 60 klatkach nie są niczym wyjatkowym (RalliSport Challenge 2).
Richie napisał:
pozostaje nam czekac i zalowac, ze to jednak konsolowka na pc i nie bedzie online
Richie Ty chyba coś konsol nie lubisz... wież mi, że to, iż gra ukazuje się na konsole nie ma żadnego wpływu na jej ograniczenia... tfu! inaczej - to, że ukazuje się na Xbox'a nie ma żadnego wpływu na jej ograniczenia...
kwestią kolejną jest to, że chyba zapominacie o dacie premiery wersji PC, a ta ma miejsce za kilka miesięcy i osobiście nie wydaje mi się, by kilka rzeczy nie zostało zmienionych i dostosowanych do wymogów graczy i możliwości dzisiejszych pecetów.
inną sprawą jest ta, że wersja na Xboxa ma zaimplementowany tryb rozgrywki sieciowej (via XboxLive! - specjalnie przygotowaną przez MS ogólnoświatową sieć serwerów, przezaczoną tylko i wyłącznie do rozgrywek online), więc waszo obawy są naprawdę bezpodstawne - wersja na PC na 100% będzie umożliwiała rozgrywkę tak poprzez net jak i lan.