[BHMotorsports]
Fozz, Artist at Warthog Sweden just posted: "You wanted a proper in-car view from the drivers seat? Well, you got it! So far it's beeing reimplemented for the PC version atleast."
wygląda tam wszystko bardzo ciekawie, mniam , ale poczekajmy az jakies demo się pojawi
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-06-09, 19:16 Richard Burns Rally (by SCi)
No trzeba przyznac ,ze filmik robi wrazenie. Jestem tylko ciekawy jak bedzie z grafika ,bo wersja na tym trailerze to chyba PS2.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-06-09, 20:03 Richard Burns Rally (by SCi)
zobaczcie jaka mase ma auto, a raczej jej nie ma, odbila sie przy ok 100km/h co najmniej od bandy jak pileczka ping pongowa
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-06-09, 20:35 Richard Burns Rally (by SCi)
oj bredzisz Richie dla slabo zorientowanych w temacie rajdow, a chcacych jezdzic polecam zaczac sie interesowac juz dzis, 23:10 TV4 - Rajd Akropolu
mnie ten sim miażdży
naaarreszcie nadchodzi GPL&NR rajdow
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-06-09, 20:53 Richard Burns Rally (by SCi)
ale co bredze? Maxym to samo pierwsza gadka na gg: widziales nowy trailer, super, tylko to auto nie ma masy zobacz jak sie od bandy odbilo
dokladnie to samo ja widze na tym filmiku, a ty gustav uderzyles kiedys autem w bande przodem pod lekkim katem i odbiles sie jak pileczka plastikowa ze mowisz, ze bredze?! wyglada to max sztucznie, reszta ok, szczegolnie rowy z woda mnie rozwalily i trzesawka na nierownosciach z kokpitu
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-06-09, 21:05 Richard Burns Rally (by SCi)
znaczy dodam że rozwaliły go (i mnie) pozytywnie. Większośc zachowań jest poprawnych. Ale faktycznie czasem jak pudełko od zapałek. Ja myślę że nawet jak masa jest OK to jest jakby zbyt idealny współczynnik przekazania momentu pędu. Po prostu jakby się odbijały od siebie idealnie niesprężyste ciała.
A przecież wiele rzeczy tu (przy takiej predkosci i masie) bedzie amortyzować uderzenia: nawierzchnia, zawieszenie, opony, gnieciona karoseria etc
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-06-09, 21:08 Richard Burns Rally (by SCi)
Racja z tymi odbiciami, sa nie do konca dobre. W takim silniku fizycznym jest wykrywanie kolizji bryl, bardzo kosztowne, wiec za nadwozie samochodu do tych zderzen robi tam jakis uproszczony obrys jego ksztaltu. No i wyglada to, jakby sie tak troche na odleglosc zderzalo z ziemia to nadwozie. Mysle, ze zeby tego uniknac powinni zrobic te zderzenia nadwozia z ziemia troche mniej sztywne, z pochlonieciem energii i z wzajemna penetracja. Byloby bardziej naturalnie, bo to naprawde sie dzieje - ziemia sie niezle orze przy takich okazjach, nadwozie sie wgina i kurz sie podnosi. I tego kurzu tez przy tych rolowaniach brakuje. Dziwie sie, ze tego lepiej nie zrobili. Poza tym super. Tylko mnie juz trafia, ze te wszystkie fajne simy trafia w moje lapy dopiero gdzies za 3 miesiace.
Teq
Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa
2004-06-10, 00:37 Richard Burns Rally (by SCi)
Jak juz narzekac to narzekac - w NR2003 kolizje tez sa skopane, pochlaniaja z kolei zbyt duzo energii. W RBR pewnie postanowili, ze dla rownowagi zrobia odwrotnie. Dla uspokojenia dodam, ze z tego powodu o mase czy tez o jej brak martwic sie raczej nie trzeba.