Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Richard Burns Rally (by SCi)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 76, 77, 78  Następny
Autor Wiadomość
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-05-30, 15:03      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Fantastyliczne, sie usmialem
 
Reklamy
khdriver


Dołączył: 26 Wrz 2003
Posty: 102

Post2004-06-01, 21:57      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
[BHMotorsports]
Fozz, Artist at Warthog Sweden just posted: "You wanted a proper in-car view from the drivers seat? Well, you got it! So far it's beeing reimplemented for the PC version atleast."

i od razu lepiej
 
Teq


Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa

Post2004-06-02, 20:43      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Fantalicznie.

Czy mam powtorzyc?
 
kamkor





Post2004-06-09, 14:48      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2004-06-09, 15:00      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
wygląda tam wszystko bardzo ciekawie, mniam , ale poczekajmy az jakies demo się pojawi
 
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2004-06-09, 19:16      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
No trzeba przyznac ,ze filmik robi wrazenie. Jestem tylko ciekawy jak bedzie z grafika ,bo wersja na tym trailerze to chyba PS2.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-06-09, 20:03      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
zobaczcie jaka mase ma auto, a raczej jej nie ma, odbila sie przy ok 100km/h co najmniej od bandy jak pileczka ping pongowa
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2004-06-09, 20:35      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
oj bredzisz Richie dla slabo zorientowanych w temacie rajdow, a chcacych jezdzic polecam zaczac sie interesowac juz dzis, 23:10 TV4 - Rajd Akropolu
mnie ten sim miażdży
naaarreszcie nadchodzi GPL&NR rajdow
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-06-09, 20:53      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
ale co bredze? Maxym to samo pierwsza gadka na gg: widziales nowy trailer, super, tylko to auto nie ma masy zobacz jak sie od bandy odbilo

dokladnie to samo ja widze na tym filmiku, a ty gustav uderzyles kiedys autem w bande przodem pod lekkim katem i odbiles sie jak pileczka plastikowa ze mowisz, ze bredze?! wyglada to max sztucznie, reszta ok, szczegolnie rowy z woda mnie rozwalily i trzesawka na nierownosciach z kokpitu
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-06-09, 21:05      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
znaczy dodam że rozwaliły go (i mnie) pozytywnie. Większośc zachowań jest poprawnych. Ale faktycznie czasem jak pudełko od zapałek. Ja myślę że nawet jak masa jest OK to jest jakby zbyt idealny współczynnik przekazania momentu pędu. Po prostu jakby się odbijały od siebie idealnie niesprężyste ciała.
A przecież wiele rzeczy tu (przy takiej predkosci i masie) bedzie amortyzować uderzenia: nawierzchnia, zawieszenie, opony, gnieciona karoseria etc
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2004-06-09, 21:08      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Racja z tymi odbiciami, sa nie do konca dobre. W takim silniku fizycznym jest wykrywanie kolizji bryl, bardzo kosztowne, wiec za nadwozie samochodu do tych zderzen robi tam jakis uproszczony obrys jego ksztaltu. No i wyglada to, jakby sie tak troche na odleglosc zderzalo z ziemia to nadwozie. Mysle, ze zeby tego uniknac powinni zrobic te zderzenia nadwozia z ziemia troche mniej sztywne, z pochlonieciem energii i z wzajemna penetracja. Byloby bardziej naturalnie, bo to naprawde sie dzieje - ziemia sie niezle orze przy takich okazjach, nadwozie sie wgina i kurz sie podnosi. I tego kurzu tez przy tych rolowaniach brakuje. Dziwie sie, ze tego lepiej nie zrobili. Poza tym super. Tylko mnie juz trafia, ze te wszystkie fajne simy trafia w moje lapy dopiero gdzies za 3 miesiace.
 
Teq


Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa

Post2004-06-10, 00:37      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Jak juz narzekac to narzekac - w NR2003 kolizje tez sa skopane, pochlaniaja z kolei zbyt duzo energii. W RBR pewnie postanowili, ze dla rownowagi zrobia odwrotnie. Dla uspokojenia dodam, ze z tego powodu o mase czy tez o jej brak martwic sie raczej nie trzeba.
 
kamkor





Post2004-06-16, 14:34      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2004-06-16, 14:43      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
O kant d*** rozbic taka szkole Na animacjach powersliding, bockiem bockiem, a w dzisiejszej WRC rzadza aktywne dyferencjaly i nie ma takich numerow.
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-06-16, 15:23      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Ale RBR ma być symulacją rajdów 2001, a jazda "na okrągło" jest w modzie teraz (2003/2004)
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 76, 77, 78  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: