Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Richard Burns Rally (by SCi)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 76, 77, 78  Następny
Autor Wiadomość
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2004-02-03, 11:51      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
No wlasnie ,to co pokazali ,to sobie mozna o kant d**y potloc A ich paplanie o realizmie ,a potem pokazywanie jak jezdza za pomoca pada w widoku z nintendo!!! WTF!!! Czy oni sa powazni neutral Raptem 2-3 ujecia byly interesujace. Mam tylko nadzieje ,ze zrobia porzadny widok z cockpitu ,bo ja nie to z pewnoscia kiszka bedzie
 
Reklamy
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-02-03, 12:34      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
a jednak wykrakalem
jaizm napisał:

a jak wyjdzie to okaze sie ze jednym klawiszem da sie prowadzic

ale tu nawet nie chodzi o to czym jezdza, ale samo zachowanie sie samochodu na drodze to kicha.. zapewne zaraz pojawi sie sprostowanie jak to juz raz bylo, ze to jakas wersja "bardzo alpha" i teraz to juz wszystko zmienili i jest super

jak ktos ma problemy ze sciagnieciem to tu jest wersja 8 megowa http://members.lycos.co.uk/jaizm/archiwum/rbr.avi
 
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2004-02-03, 15:06      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Pozwole sobie przypomniec historie RT. Oficjalne video bylo tez do d. Dopiero potem jakis beta tester zrzucil do avi swoje testy i sie pokazalo co w trawie piszczy. Nie wszystko wiec stracone. Jasno za to widac ze wydawca ma klientow za debili...Pozwole sobie przypomniec historie RT. Oficjalne video bylo tez do d. Dopiero potem jakis beta tester zrzucil do avi swoje testy i sie pokazalo co w trawie piszczy. Nie wszystko wiec stracone. Jasno za to widac ze wydawca ma klientow za debili...
 
Ralf


Dołączył: 30 Maj 2003
Posty: 126
Miasto: Kraków

Post2004-02-03, 15:34      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
wyglada na to, ze to bedzie arcade bo sie autko slizga jak w colinie, a w najlepszej symulacji - wedlug Richiego - VR3, ow element nie wystepuje
 
kamkor





Post2004-02-03, 15:50      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
jaizm napisał:
jak dla mnie praca zawieszenia wyglada doskonale w cmr4 http://jaizm.webpark.pl/archiwum/col.avi


OMG

Jaizm: Ty sie chyba w cmr4 kochasz, albo ktos z twojej rodziny pracuje w codemasters: P

Przeczytaj preview Tiges'a, napisal, ze fizyka w cmr4 jest jak z cmr1... EOT :p
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-02-03, 16:38      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
kamkor napisał:
jaizm napisał:
jak dla mnie praca zawieszenia wyglada doskonale w cmr4 http://jaizm.webpark.pl/archiwum/col.avi


OMG

Jaizm: Ty sie chyba w cmr4 kochasz, albo ktos z twojej rodziny pracuje w codemasters: P

Przeczytaj preview Tiges'a, napisal, ze fizyka w cmr4 jest jak z cmr1... EOT :p

kamkor ani slowa w tym poscie nie napisalem o fizyce tylko o pracy zawieszenia ktora wyglada bardzo dobrze i nie mam zamiaru nic mowic o sposobie jazdy i fizyce w CMR bo gralem w to niewiele, bardzo dawno temu na padzie. teraz wypowiadam sie tylko o tych filmikach do ktorych linki podalem i ktore bardzo mi sie podobaja w przeciwienstie do tego badziewiastego filmu RBR.

cos po tym filmiku z RBR ucichles z jego wychwalaniem?
 
kamkor





Post2004-02-03, 17:27      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Bo nie wychwalam filmiku z RBR, jedynie skoki i ostatni maly drift na harpinie mi sie podoba. A dla mnie praca zawieszenia w cmr4 dalej nie wyglada realistycznie.

Jeden z developerow rbr w mailu mi napisal:
'(...)Me personally HATE it.....(...)'

I on w rbr jezdzi na momo force, tez byl zawiedzony tym filmikiem.
 
Coolder


Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 197
Miasto: Sosnowiec

Post2004-02-03, 23:08      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Ja nie chciałbym sie bawic w proroka ale wydaje mi sie ze fiza bedzie taka jak w Rally Championship...
 
The Jackal





Post2004-02-04, 13:28      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
A w Rally Championship (nie extreme) była zła mnie się wydawala całkiem dobra. Pod względem fizyki w rajdówkach wydaje mi się najlepsza zaraz po Rally Trophy.
 
Coolder


Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 197
Miasto: Sosnowiec

Post2004-02-04, 13:39      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
No to mnie sie wcale nie podobała.... Jedyne gry rajdowe w które długo ciupałem to Rally Masters i właśnie Rally Trophy
 
B182





Post2004-02-12, 12:44      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Witam! Ostatnio pogrywalem troszke w rally championschip 99 na kierownicy i musze powiedziec że np. na asfalcie autko prowadzi sie bardzo realistycznie. tzn dopuki nie sprubujemy jezdzic bokami. To chyba jedyna gra w której jest coś z podsterowności autka. We wszystkich tych kolinkach itp. samochód zawsze bardzo latwo postawic bokiem a tu czeba się napracowac. Nie mówie oczywiscie że to rewelacyjna gierka ale coś w tej jeżdzie jest. Inna sprawa to szutry tutajto sprawa jest spaprana przeż kiedy już puscisz autko bokiem to ono bardzo ladnie leci i w fwd glebokosc poslizgu regulujesz sobie gazem a w tej grze nie można jeżdzic prawdziwymi bokami. Myśle jednak że chyba wlasnie z tej gry dobrzy kodeży mogliby wycisnąc najwiecej Ufff. Kuniec
 
B182





Post2004-02-12, 12:49      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Aha jeszcze jedno. Jak dla mnie to z gry lfs można by zrobic prawdziwego sima rajdowego tylko kto by to zrobil ?
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-02-12, 20:04      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Powiem tak:

RC jest o tyle dobrze dopracowane, że są bardzo wąskie odcinki i to jest bardzo realistyczne dlatego prowadzenie auta wydaje się prawidłowe. Do tego właśnie nie ma tego efektu zarzucania tyłem przy byle okazji. Ale rozbraja mnie tam brak poczucia kontaktu z otoczeniem ze względu na to że nie porusza się kamera symulująca oczy kierowcy. Jadę 180, walę w drzewo i nic. Auto stoi! Cofam, jedynka i gaz... rewelacja!

Podejrzewam, że gdyby zrobić oryginalne odcinki specjalne z rajdowych mistrzostw świata to używając fizy Lfs przy dodatkowym bezwładzie aut z GPL mielibyśmy to na co wszyscy czekają...
 
B182





Post2004-02-13, 00:25      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Kurna może znajdzie się ktoś kto stwoży na bazie lfs rajdowke
Kurde gdyby jakoś odpowiednio naglosnic sprawe moze panowie od lfs zrobili by to hit morowany (i swoje na pewno by zarobili). Oczywiscie usiel by dolozyc damage i moze troszke trudniejsze zapanowanie nad autkiem gdy przy duzej predkosci wpadamy w poslizg
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-02-13, 00:40      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
no.. czyli pare współczynników dodać jeszcze i będzie rajdowy SIm.
Wlasciwie czemu panowie nie dodadzą tych paru cyferek do Colina4...
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 76, 77, 78  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: