Centrum Fanów Symulatorów » rFactor » rFactor
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

rFactor

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 31, 32, 33  Następny
Autor Wiadomość
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2005-09-01, 10:42      rFactor Odpowiedz z cytatem
w126 a ty wiesz co to jest engine?
To jest tylko szkielet ktory mozna wykorzystac do produkcji gry. Jasne ze to bardzo przyspiesza produkcje. bo wystarczy zroobic dzwieki, grafe, modele i... zapodac wspolczynniki do fizyki.

Tylko ze w takim GPL same pomiary na prawdziwych bolidach wykonywano 4 lata. A tu co? skad te wspolczynniki? Zreszta ja nie mowie ze rF to nie sim. Pytam dlaczego mozna bylo powiedziec o TOCA2 ze to arcade a rF to sim. W obu przypadkach to byly slabsze auta wiec sie latwo prowadzi.

Przypuszczam ze TOCA2 byla nazwana Arcade bbo byla latwiejsza niz Nascar o GPL nie wspominam. Tyle ze teraz nikt tylko oz tego powodu nie powie tego samego o rF
 
Reklamy
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2005-09-01, 10:49      rFactor Odpowiedz z cytatem
szumi trafnie to ujął i podzielam jego zdanie: Albo to się czuje albo nie
Maxym masz procesor pod czaszką więc z natury rzeczy nie możesz nic czuć więc potrzebujesz dowodów matematycznych
Jeszcze pare dni temu były narzekania, jaka to szkoda ze GTL nie zrobili na enginie gmotor 2.0 a jedynie 1.0 tak jak GTR.
rFactor jest zrobiony na 2.0 więc jeżeli Maxym twoim zdaniem jest gorszy od GTR to znaczy że robią coraz gorszy engine? No to chyba powinniśmy się cieszyć z tego że GTL zrobili jednak na starym dobrym 1.0? Nie rozumiem tej logiki...
A co do dowodów to nie mam pojęcia jakie dowody ty oczekujesz... I ciekaw jestem bardzo jakie to niezbite dowody przekonały cie do GTR? Jakieś wzory matematyczne? Spróbuj może policzyć to samo z rfactorem to może uzyskasz wynik

Albo może poproś o kod źródłowy, przeanalizujesz go sobie i wszystko będziesz wiedział
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2005-09-01, 11:01      rFactor Odpowiedz z cytatem
Cytat:
A tu co? skad te wspolczynniki?

hmm... w zasadzie to masz rację Maxym. rFactor nie moze być simem, bo jak można symulować coś co nie istnieje? A w rFactorze auta są przecież zmyślone. Nawet nie mogą powiedzieć że konsultowali się z jakimś Dżordżem co takimi autami jeździ na codzień i Dżordż mówi że jest absolute real. To tak jak symulator X-Winga
A więc to rzeczywiście nie jest sim. Więc możesz już ze spokojem i czystym sumieniem omijać ten wątek i nie interesować się dalej tym tytułem.

kto jest chętny na race wieczorem???

Ostatnio zmieniony przez Speedy dnia 2005-09-01, 11:04, w całości zmieniany 1 raz
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2005-09-01, 11:02      rFactor Odpowiedz z cytatem
Ehh Speedy
Po pierwsze GTL jest zrobiony na gMotor2. W ogole co do narzekan ze GTL jest na gMotor1 to kula w plot. bo ktos tez pisal ze gMotor to tylko silnik graficzny (co tez jest nieprawda).

Po drugie jak napisalem sam silnik to nie wszystko. parametryzujac fize (bo na tym to polega, inaczej nie daloby sie robic fizy roznych aut) mozna to zrobic dobrze albo zle. A w rF masz w ogole fikcyjne auta. wiec o jakichkolwiek pomiarach mowy byc nie moze.

Pytanie dotyczy czego innego. Ale nie bede sie powtarzal. Przeczytaj srodkowy akapit mojego poprzedniego postu. a zrozumiesz o co ja pytam.

A dodam ze jakby ktos przyszedl do nas na forum 2 lata temu i powiedzial ze on CZUJE ze TOCA2 jest simem to bys byl jednym z pierwszych co by go wybrechtal.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2005-09-01, 11:07      rFactor Odpowiedz z cytatem
A i jeszcze jedno mi sie nasuwa. Kiedys sie tepilo kolinowcow LFSowcow mowiac ze GPL i NR to sa simy a reszta to gierki. I mozna bylo dac ku temu dowody w stylu
1. pomiary fizy z reala
2. nie da sie jechac na klawiaturze etc.

A w rFactor trudno by mi bylo znalezc argument... czemu jezdze w to a nie w co innego. I moze dla tego mnie to interesuje. Bo chcialbym jezdzic w hardcorowy sim. zeby mi jakis szczyl nie powiedzial ze on robi po 10 min uczenia sie toru lepsze czasy na kierze niz ja na kolku.
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2005-09-01, 11:08      rFactor Odpowiedz z cytatem
Cytat:
A w rF masz w ogole fikcyjne auta. wiec o jakichkolwiek pomiarach mowy byc nie moze.

No więc przyznałem ci rację
Cytat:
powiedzial ze on CZUJE ze TOCA2 jest simem to bys byl jednym z pierwszych co by go wybrechtal.

No jasne że tak i to bezlitośnie!
A teraz ja to czuję że rfactor fajnym simem jest i bardzo sympatycznie się jeździ. Możecie ze mnie brechtać do woli i bez litości
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2005-09-01, 11:09      rFactor Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
To jest tylko szkielet ktory mozna wykorzystac do produkcji gry. Jasne ze to bardzo przyspiesza produkcje. bo wystarczy zroobic dzwieki, grafe, modele i... zapodac wspolczynniki do fizyki.
Tak, to wlasnie jest engine i troche go poprawili.
MaXyM napisał:
Tylko ze w takim GPL same pomiary na prawdziwych bolidach wykonywano 4 lata. A tu co? skad te wspolczynniki?
Tu nic nie musieli mierzyc, bo samochody sa fikcyjne. Robili wczesniej wiele produktow (poczawszy od SCGT, seria F1) i wspolpracowali przy innych (GTR, GTL), wiec dobrze wiedza jakie sa typowe przedzialy wartosci tych parametrow dla roznych rodzajow samochodow.
MaXyM napisał:
Pytam dlaczego mozna bylo powiedziec o TOCA2 ze to arcade a rF to sim. W obu przypadkach to byly slabsze auta wiec sie latwo prowadzi.
Jesli chodzi o TRD2 (to ostatnie), to ja akurat uwazam, ze byly tam zaczatki symulacji, ale bylo to niedopracowane i na slabym poziomie. To byla taka symulacja jak Syrena samochod na dzisiejsze czasy. A czasami w TRD2 jezdzilo sie trudno, np. Fordem GT 90, na owalach w ogole nie dalo sie jezdzic w trybie pro-sim.
 
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2005-09-01, 11:20      rFactor Odpowiedz z cytatem
Kiedys czytalem na RSC quote wypowiedzi czlowieka, ktory jezdzil potworami z FIAGT i mowil ,ze GTR jest nawet trudniejszy od realu Podobno z ustawieniami low tc i low braking help juz bylo idealnie ,ale to pewnie brak obycia z kolkami do wirtualnych wyscigow. Zreszta wiadomo ,ze w realu lepiej sie czuje samochod ,bo jak by moglo byc inaczej Z drugiej strony FIAGT to jak F1 dla samochodow do szos. Tam ma byc trudno i dobrze. Niektorzy tutejsi simracingowcy nie sa przekonani do tego tytulu, bo jezdzi sie zbyt trudno i czasami jeden maly blad moze przekreslic szanse na zwyciestwo.(nie czuja samochodow?!? to nie GPL tutaj sie slidami nie jezdzi ) I oto w tym chodzi. Tylko perfekcjonisci daja rade Oczywiscie nie kazdy lubi takiego typu wyscigi dlatego ta nie chec pewnie. Ja lubie szybka, wspolczesna jazde czyli F1, FIAGT itp dlatego w GPL jezdzilem tylko troche dla podszlifowania swoich umiejetnosci. Ma juz ktos tego rF?? Warto wywalic tyle kasy ,czy moze ...
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2005-09-01, 11:36      rFactor Odpowiedz z cytatem
Cytat:
ale to pewnie brak obycia z kolkami do wirtualnych wyscigow. Zreszta wiadomo ,ze w realu lepiej sie czuje samochod ,bo jak by moglo byc inaczej

Niestety realnego poczucia auta nie da się zasymulować... nawet gdyby wstawić kamerę do prawdziwego auta i zrobić jakieś bezprzewodowe połączenie z pecetem tak żeby stery z peceta przenoszone były do prawdziwego auta to też by było o wiele trudniej niż siedząc w tym aucie. A to byłby przecież ultimate simulator Bez cienia wątpliwości czy fizyka została dobrze odwzorowana
Anyway... osobiście nie uważam zeby GTRem jeździło się tak bardzo trudno... Początki może są trudne, choć i tak o wiele łatwiej niż w GPL. Ale jak się auto wyczuje, gdzie jest granica to można równiutko i bezstresowo jechać. W każdym razie ja nie miałem nigdy jakichś wielkich trudności a alienem wszak nie jestem A autka N-GT to mi się zawsze wydawały że wogóle nie sposób nimi wypaść z trasy, tak łatwo się prowadzą Hm... czyli to jednak nie sim bo za łatwy...

A wogóle to dobrze że taka dyskusja sie nawiązała bo dzięki temu na pewno kilka opornych i leniwych osób zdecyduje się żeby factora spróbować. I dobrze bo chyba jest dobry na tyle że spróbować warto.

Ostatnio zmieniony przez Speedy dnia 2005-09-01, 11:38, w całości zmieniany 1 raz
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2005-09-01, 11:38      rFactor Odpowiedz z cytatem
wlasnie odpalilismy dedyka. Limit 20 graczy bez wzgledu na ustawienie lacza (w demie nie bylo takiego ograniczenia)
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2005-09-01, 11:40      rFactor Odpowiedz z cytatem
speedy ale ty jestes alien...
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2005-09-01, 11:48      rFactor Odpowiedz z cytatem
Alien to ja jestem ale w codziennym życiu!
Na torze to niestety tylko dymek prawdziwych alienów mogę wąchać...
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2005-09-01, 12:21      rFactor Odpowiedz z cytatem
Tu http://racecast.rfactor.net/?go=servers widzialem przed chwila serwer na 32.
I jeszcze cos z RAS:
Cytat:
from the readme

The following option is found in the dedicated server configuration files,
by default found at UserData/<your name>/Dedicated<RFM>.ini:

- LessenRestrictions // allows you to remove the 20-vehicle limit as a
multiplayer server at your own risk.

or edit this line in your player folder in the multiplayer.ini

Max MP Players="16"
 
kamkor


Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 229
Miasto: Gliwice

Post2005-09-01, 12:49      rFactor Odpowiedz z cytatem
SEWER napisał:
Gdzie mozna to kupic i za ile ?


Zaraz po uruchomieniu wlacza sie strona na ktorej mozesz odblokowac przez karte kredytowa. Cena to 39.99 $(+/- 130 zl).
 
k3rmit


Dołączył: 11 Cze 2004
Posty: 789
Miasto: Tychy

Post2005-09-01, 13:06      rFactor Odpowiedz z cytatem
idzie gdzies zmienic walute? bo u mnie pokazuje tylko Ł i wychodzi ok 180zl

ile sie czeka na zarejestrowanie/klucz?
 
Centrum Fanów Symulatorów » rFactor » rFactor Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 31, 32, 33  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: