Do tego filmiku jest też wcześniejszy w serii, o latach siedemdziesiątych.
Jednak z modem HRC jest trochę problem, bo niektóre samochody mają mocno fantazyjne parametry. Np. Lancia 037 była historycznie przed Delta S4, a w modzie 037 wciąga tą drugą nosem, bo ma prawie 600 KM (powinna jakieś 325 KM), a S4 ma aż 1200 kg, a w rzeczywistości miała ok. 900 kg. Podobnie Lancia Stratos i Renault 5 Turbo Maxi w grupie S są mocno z kosmosu. Może służy to zbalansowaniu poszczególnych grup moda, ale z drugiej strony są chyba głupie pomyłki, jak masa S4.
Filmik absolutnie doskonały! Chyba najlepszy jaki widziałem.
Cytat:
Lancia 037 była historycznie przed Delta S4, a w modzie 037 wciąga tą drugą nosem, bo ma prawie 600 KM (powinna jakieś 325 KM),
Nie znam się za bardzo i nie wiem ile ważyła S4 ale w B-grupie 600KM było czymś normalnym. Dlatego zlikwidowano B-grupe bo auta były za mocne i za szybkie, więc Delta S4 powinna chyba być wolniejsza? Przecież takie były założenia FISA kiedy zmiany wprowadzano.
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2006-11-17, 08:46 rFactor: Mody i dodatkowe trasy
Delta S4 jest też z grupy B. 037 miała debiut w 1982 (wersja Evo w 1984), a Delta S4 zadebiutowała w MS pod koniec 1985 roku na RAC Rally. Po skasowaniu grupy B była używana w MS A-grupowa Lancia Delta HF (4WD, Integrale itd.), której nie ma w modzie. Bezpośrednią przyczyną likwidacji grupy B był śmiertelny wypadek właśnie w Delcie S4.
Delta S4 jest też z grupy B. 037 miała debiut w 1982 (wersja Evo w 1984), a Delta S4 zadebiutowała w MS pod koniec 1985 roku na RAC Rally. Po skasowaniu grupy B była używana w MS A-grupowa Lancia Delta HF (4WD, Integrale itd.), której nie ma w modzie. Bezpośrednią przyczyną likwidacji grupy B był śmiertelny wypadek właśnie w Delcie S4.
Wypadek Toivonena był tylko gwoździem do trumny Grupy B, wieko już praktycznie było zamknięte po Portugalii.
Wg tego co pisali w WRC Toivonen w dniu wypadku miał wysoką temperature, i nawet pomylił przed którymś OS Lancie.
Faktycznie Grupa B była za szybka, a zabezpieczenie OS mikre, zatem faktycznie przepisy wymagały zmian, ale jako argumentu uzyto sytuacji, która mogła się zdażyć w kazdej innej klasie.
Co do 037 to był ostatni to RWD który "zdobył mistrzostwo świata"